En kestä kun mieheni haluaa seksiä joka päivä

  • Viestiketjun aloittaja "Morsmaikku"
  • Ensimmäinen viesti
"eini"
Ai nyt se on oma valinta, äsken ei yksikään mies maailmassa sellaisessa suhteessa eläisi. Huomaa, ettet kovin ole miehiin perehtynyt.
no eikö tuostakin miehestä nyt tullut aika selväksi että tuollainen tahti on turhauttanut. Kuule, ei huorilla ois niin paljon asiakkaita jos miehet ei ois valmiita pitämään kulisseja pystyssä sillä että hakevat salaa seksinsä muualta.
 
"hmh"
[QUOTE="eini";28848061]Ei mua oo kukaan miehistäni ikinä pettänyt kun itse olen niin aktiivinen seksin suhteen. :)[/QUOTE]

No valitan todellisuutta, mutta kerron tämän silti: oma aktiivisuus seksin suhteen ei suojele siltä etteikö mies voisi silti pettää/rakastua toiseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Millenia
"Morsmaikku"
[QUOTE="hmh";28847999]Lähde pois. Pahoinpitely ja hyväksikäyttö eivät kuulu parisuhteeseen, sanoipa Data mitä hyvänsä.[/QUOTE]

Parisuhde on huonossa tilassa. Minulle tämä on kauhea häpeä enkä halua tuoda sitä julki. Siksi kestin jonkin aikaa ja pidin yllä kulissia, kunnes ajauduin sohvalle ja siitä hotelliin. Tiedän ettei tällainen ole normaalia mutta mieheni ei ole terve. Seksillä uhkaaminen ja lyöminen ei kuulu tasapainoiseen suhteeseen. Haluaisin mennä kotiin ja olla onnellinen mutta en voi jos mieheni pitää minua huonona ja ällöttävänä pihtarina.
 
[QUOTE="hmh";28848091]No valitan todellisuutta, mutta kerron tämän silti: oma aktiivisuus seksin suhteen ei suojele siltä etteikö mies voisi silti pettää/rakastua toiseen.[/QUOTE]

Ei se estäkään sitä, jos suhde on muuten pytyssä.

Eihän sellaista olekkaan kuin "yksi keino millä saat suhteen pysymään onnellisena ja hyvänä"

muoks lisäys:

Mutta jos suhde on hyvällä pohjalla, niin se antaminen kyllä nostaa aika epätodennäköiseksi sen että mies lähtisi minnekkään muille maille.
 
Viimeksi muokattu:
Lady Gardenea
[QUOTE="Morsmaikku";28848094]Parisuhde on huonossa tilassa. Minulle tämä on kauhea häpeä enkä halua tuoda sitä julki. Siksi kestin jonkin aikaa ja pidin yllä kulissia, kunnes ajauduin sohvalle ja siitä hotelliin. Tiedän ettei tällainen ole normaalia mutta mieheni ei ole terve. Seksillä uhkaaminen ja lyöminen ei kuulu tasapainoiseen suhteeseen. Haluaisin mennä kotiin ja olla onnellinen mutta en voi jos mieheni pitää minua huonona ja ällöttävänä pihtarina.[/QUOTE]

Mä jättäisin tollasen miehen.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
"eini"
[QUOTE="hmh";28848091]No valitan todellisuutta, mutta kerron tämän silti: oma aktiivisuus seksin suhteen ei suojele siltä etteikö mies voisi silti pettää/rakastua toiseen.[/QUOTE]

Ei varmaan niin, mutta näin ei ole mulle kuitenkaan koskaan tapahtunut.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28847147]Saatanan mulkku. Naisen ei tarvitse, eikä kannata suostua seksiin muulloin kun hän itse haluaa.[/QUOTE]

No mutta ap ei halua ikinä.

Onko se reilua miestä kohtaan?
 
"vieras"
Ei saatana miten suppeakatseista porukkaa täällä. Naisen pitäisi antaa aina ja jos ei haluta, niin ainahan voi yrittää miehelle lässyttää että "ethän kulta käy vieraissa" ja poskihoito kaupan päälle. Joo ihan varmasti!!

Me ollaan oltu yhdessä 8 vuotta ja mä kärsin yhdyntäkivuista, joten taukoa saattaa olla välillä parikin kuukautta pahana kipujaksona. Siinäpä teille mietittävää. Ja ei, mieheni ei ole koskaan pettänyt koska RAKASTAA minua ja jos rakastaa niin kunnioittaa toista.

Ps. Ruutiukolla ei ole hajuakaan realistisesta parisuhteesta. Siksipä kai on sinkku, kun ei löydä naista joka antaa joka päivä :)
Sairastatko sä endometrioosia vai mitä? Yhdyntäkipuihinkin löytyy apua..
 
"Morsmaikku"
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;28848131:
tuohon ei osanne sanoo mitään, ei taida olla edes totta. on toki miehiä, ja naisiakin, jotka haluaa joka päivä, ja monta kertaa, mutta taisit hieman hotelleinesi liioitella
En liioittele mitään. Miksi edes väität moista?
 
Siinä vaiheessa, kun toisen ehdotukset ahdistavat olette jo ylittäneet rajan josta ei ole paluuta. Onko niin ettet halua seksiä vai et halua miestäsi? Jos seksi miehesi kanssa ei innosta niin suosittelen eroa, mutta jos seksi ylipäätänsä ei kiinnosta suosittelen menemään tohtorin juttusille.
 
Ei saatana miten suppeakatseista porukkaa täällä. Naisen pitäisi antaa aina ja jos ei haluta, niin ainahan voi yrittää miehelle lässyttää että "ethän kulta käy vieraissa" ja poskihoito kaupan päälle. Joo ihan varmasti!!

Me ollaan oltu yhdessä 8 vuotta ja mä kärsin yhdyntäkivuista, joten taukoa saattaa olla välillä parikin kuukautta pahana kipujaksona. Siinäpä teille mietittävää. Ja ei, mieheni ei ole koskaan pettänyt koska RAKASTAA minua ja jos rakastaa niin kunnioittaa toista.

Ps. Ruutiukolla ei ole hajuakaan realistisesta parisuhteesta. Siksipä kai on sinkku, kun ei löydä naista joka antaa joka päivä :)
Koska poikkeustapaukset on se miten pitää kaikkien ajatella suhdetta? Kuten sinun tilanteesi?

Älähän jaksa jauhaa paskaa.

Ikävää että sinulla on kipuja, mutta toivottavasti ymmärrät että yleistähän se ei ole millään mittapuulla että yhdyntä aiheuttaa kipuja.

Pettämiset sun muut on taas ihan eri juttu ja niistä on ihan turha väitellä yksilöpohjalla.

Todennäköisyys pettämiseen kasvaa tilastollisesti aivan varmasti huikeasti, jos seksimäärät ovat kortilla suhteessa, se mitä teidän suhteessa tapahtuu on taas teidän suhteen asia.
 
"Morsmaikku"
Siinä vaiheessa, kun toisen ehdotukset ahdistavat olette jo ylittäneet rajan josta ei ole paluuta. Onko niin ettet halua seksiä vai et halua miestäsi? Jos seksi miehesi kanssa ei innosta niin suosittelen eroa, mutta jos seksi ylipäätänsä ei kiinnosta suosittelen menemään tohtorin juttusille.
En halua seksiä vaan läheisyyttä mieheni kanssa mutta tämä ei riitä miehelleni.
En ole koskaan himoinnut ketään seksuaalisesti.
 
"eini"
[QUOTE="Morsmaikku";28848186]En halua seksiä vaan läheisyyttä mieheni kanssa mutta tämä ei riitä miehelleni.
En ole koskaan himoinnut ketään seksuaalisesti.[/QUOTE]

Miksi sitten menit naimisiin miehen kanssa joka haluaa joka päivä? Tuskin hän vasta papin aamenen jälkeen alkoi noin aktiiviseksi...
 
"Morsmaikku"
[QUOTE="eini";28848250]Miksi sitten menit naimisiin miehen kanssa joka haluaa joka päivä? Tuskin hän vasta papin aamenen jälkeen alkoi noin aktiiviseksi...[/QUOTE]

Suhteemme on ollut väärinkäsityksiä täynnä aina häiden jälkeen. En tiennyt kuinka helvettiä elämä tulisi olemaan. Mieheni lupasi kunnioittaa ja edetä rauhallisesti mutta ei ole pitänyt sanaakaan. Lisäksi tulivat uhkailu, syytökset ja lyöminen.
 
"Sari"
[QUOTE="Morsmaikku";28848325]Suhteemme on ollut väärinkäsityksiä täynnä aina häiden jälkeen. En tiennyt kuinka helvettiä elämä tulisi olemaan. Mieheni lupasi kunnioittaa ja edetä rauhallisesti mutta ei ole pitänyt sanaakaan. Lisäksi tulivat uhkailu, syytökset ja lyöminen.[/QUOTE]

Pelkästään nämä kolme viimistä asiaa saisivat minut jättämään miehen saman tien. Miksi ihmeessä siedät tuollaista? Onko teillä lapsia? En ole lukenut koko ketjua, joten en tiedä. Jos on, niin sitten äkkiä pois suhteesta. Jos taas ei ole vielä lapsia, niin älä missään nimessä teekään tuollaisen ukon kanssa.

Ukkosi on tosiaan sairas. Toiselta ei voi vaatia vastoin tahtoa seksiä jatkuvasti.
 
Täällä on kyllä niin dorkaa porukkaa että huhuuuuu. Seksuaalisuus on toisille todella herkkää aluetta, vaikka näemmä on näitäkin jotka avaavat ilolla jalkansa aina käskystä, eivätkä ymmärrä että on muunkinlaista väkeä.

Olen itse pilannut muutaman suhteen sillä, että olen ryhtynyt seksiin silloinkin, kun ei ole tehnyt mieli, ajatuksella "kyllähän siinä touhutessa fiilikseen pääsee". Ei siihen pääse, jos haluja ei oikeasti tuolloin ole. Tästä on seurannut vain ällötys koko touhua kohtaan, ja halut on sitten kaikonneet kokonaan tuota kumppania kohtaan.

Minkälainen mies/nainen edes haluaa seksiä kumppanilta, jota ei selvästi haluta, ja joka sanoo sen suoraan? Eikö se ole paljon hedelmällisempää ja hauskempaa silloin, kun molemmat sitä aidosti tahtovat?
 
"Morsmaikku"
[QUOTE="Sari";28848339]Pelkästään nämä kolme viimistä asiaa saisivat minut jättämään miehen saman tien. Miksi ihmeessä siedät tuollaista? Onko teillä lapsia? En ole lukenut koko ketjua, joten en tiedä. Jos on, niin sitten äkkiä pois suhteesta. Jos taas ei ole vielä lapsia, niin älä missään nimessä teekään tuollaisen ukon kanssa.

Ukkosi on tosiaan sairas. Toiselta ei voi vaatia vastoin tahtoa seksiä jatkuvasti.[/QUOTE]

En siedäkään. Tilanne kärjistyi pahasti ja lähdin hetkeksi pois hotelliin, jossa sain edes nukkua yöni rauhassa. Lapsia meille ei voi edes tulla, mies on kuohittu.
Haluaisin kokeilla terapiaa, mutta miehen mielestä sinne pitää mennä minun haluttomuuteni takia, joten ehkä on viisasta laittaa eropaperit vetämään.
 
"Morsmaikku"
Täällä on kyllä niin dorkaa porukkaa että huhuuuuu. Seksuaalisuus on toisille todella herkkää aluetta, vaikka näemmä on näitäkin jotka avaavat ilolla jalkansa aina käskystä, eivätkä ymmärrä että on muunkinlaista väkeä.

Olen itse pilannut muutaman suhteen sillä, että olen ryhtynyt seksiin silloinkin, kun ei ole tehnyt mieli, ajatuksella "kyllähän siinä touhutessa fiilikseen pääsee". Ei siihen pääse, jos haluja ei oikeasti tuolloin ole. Tästä on seurannut vain ällötys koko touhua kohtaan, ja halut on sitten kaikonneet kokonaan tuota kumppania kohtaan.

Minkälainen mies/nainen edes haluaa seksiä kumppanilta, jota ei selvästi haluta, ja joka sanoo sen suoraan? Eikö se ole paljon hedelmällisempää ja hauskempaa silloin, kun molemmat sitä aidosti tahtovat?
Kiitos :hug:
 
"Sari"
Minkälainen mies/nainen edes haluaa seksiä kumppanilta, jota ei selvästi haluta, ja joka sanoo sen suoraan? Eikö se ole paljon hedelmällisempää ja hauskempaa silloin, kun molemmat sitä aidosti tahtovat?
Totta. Minäkin olin kerran suhteessa, jossa ukko vonkasi seksiä jatkuvasti ja jos ei sitä saanut, niin raivostui, eikä antanut minun nukkua, vaikka olin rättiväsynyt.

Kerran sanoin hänelle tällaisen seksiä koskevan riidan jälkeen, että 'selvä, hoida sitten hommat, jotta pääsen äkkiä nukkumaan ja levitin jalkani'. Eipä sitten ukolle kelvannutkaan, vaan minun olisi vielä pitänyt näytellä halukasta. Voi tsiisus sentään. Lähdin litomaan tuosta suhteesta, enkä ole päivääkään katunut.
 

Yhteistyössä