En kestä kun mieheni haluaa seksiä joka päivä

  • Viestiketjun aloittaja "Morsmaikku"
  • Ensimmäinen viesti
"..."
On täysin normaalia haluta joka päivä, mutta on myös täysin normaalia haluta huomattavasti vähemmän (myös miehen!!). Meillä tilanne on niin, että mies haluaa vähemmän kuin minä ja kyllähän se aika ajoin harmittaa ja joskus purkautuu nalkuttamisena :( (vinkki miehille: tyytyväinen nainen ei nalkuta!!! (toki pitää löytää asia joka tekee sen oman naisen tyytyväiseksi ja jotkut tapaukset ovat niin vaikeita etteivät ole koskaan tyytyväisiä mihinkään..))

Ärsyttävintä on se, että miesten haluttomuudesta on aivan kummallisia uskomuksia, kuten täälläkin taas tuli (mies joka ei halua on homo, mies joka ei anna käy vieraissa jne). Ei se kuulkaa oikeasti ihan niin mene...Esim. meillä mies on kovin tyytyväinen seksiin kaikin puolin ja hänelle riittää, että saa sitä n. kerran kahdessa viikossa tai kuukaudessa. Tuossa välissä me ehdin tehdä jo aikamoisen määrän aloitteita, kiehnäämään ja olemaan vailla. Joskus on kausia kun halut kohtaa paremmin ja alkuraskaudessa oli jopa piristävää kun itse ei halunnut ja mies halusi.
 
:))
Ei saatana miten suppeakatseista porukkaa täällä. Naisen pitäisi antaa aina ja jos ei haluta, niin ainahan voi yrittää miehelle lässyttää että "ethän kulta käy vieraissa" ja poskihoito kaupan päälle. Joo ihan varmasti!!

Me ollaan oltu yhdessä 8 vuotta ja mä kärsin yhdyntäkivuista, joten taukoa saattaa olla välillä parikin kuukautta pahana kipujaksona. Siinäpä teille mietittävää. Ja ei, mieheni ei ole koskaan pettänyt koska RAKASTAA minua ja jos rakastaa niin kunnioittaa toista.

Ps. Ruutiukolla ei ole hajuakaan realistisesta parisuhteesta. Siksipä kai on sinkku, kun ei löydä naista joka antaa joka päivä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hannasi ja Cassyput
"vieras"
Täältä voin minäkin huudella mietittävää.. kärsin kivuista itsekin ja kappas, siihen on lääkkeitä olemassa. ;)
Maksan itseni kipeäksi niistä mutta.. mitäpä sitä ei rakkauden vuoksi tekisi.
Toki jos kumppanille sopii seksin välttely kipujen vuoksi, niin mikä jottei. Kaikkien ei kuitenkaan tarvitse kipujen takia jättää seksiä väliin.. vinkkinä vaan.
 
"eini"
[QUOTE="vieras";28847147]Saatanan mulkku. Naisen ei tarvitse, eikä kannata suostua seksiin muulloin kun hän itse haluaa.[/QUOTE]

Siis kerrotko mulle mikä tekee seksin harrastamisesta KANNATTAVAA?? Mitä helvettiä, mä en vaan jotenkin ilmeisesti osaa suhtautua naisten seksuaalisuuteen jos se perustuu sille mikä kannattaa ja mikä ei...
 
"eini"
Ei saatana miten suppeakatseista porukkaa täällä. Naisen pitäisi antaa aina ja jos ei haluta, niin ainahan voi yrittää miehelle lässyttää että "ethän kulta käy vieraissa" ja poskihoito kaupan päälle. Joo ihan varmasti!!

Me ollaan oltu yhdessä 8 vuotta ja mä kärsin yhdyntäkivuista, joten taukoa saattaa olla välillä parikin kuukautta pahana kipujaksona. Siinäpä teille mietittävää. Ja ei, mieheni ei ole koskaan pettänyt koska RAKASTAA minua ja jos rakastaa niin kunnioittaa toista.

Ps. Ruutiukolla ei ole hajuakaan realistisesta parisuhteesta. Siksipä kai on sinkku, kun ei löydä naista joka antaa joka päivä :)
Mistä tiedät ettei miehesi oo koskaan pettänyt sua? Anteeksi nyt vaan, mutten usko että kukaan normaali mies elää kahdeksaa vuotta saaden seksiä kuudesti vuodessa. :LOL:
 
nomore
[QUOTE="eini";28847655]Mistä tiedät ettei miehesi oo koskaan pettänyt sua? Anteeksi nyt vaan, mutten usko että kukaan normaali mies elää kahdeksaa vuotta saaden seksiä kuudesti vuodessa. :LOL:[/QUOTE]

no minä elin. Tosin seksiä ei ollut noin paljon. Viimeinen pisara oli kun vaimo alkoi "nalkuttaa" masturboinnistani.
 
:))
[QUOTE="vieras";28847529]Täältä voin minäkin huudella mietittävää.. kärsin kivuista itsekin ja kappas, siihen on lääkkeitä olemassa. ;)
Maksan itseni kipeäksi niistä mutta.. mitäpä sitä ei rakkauden vuoksi tekisi.
Toki jos kumppanille sopii seksin välttely kipujen vuoksi, niin mikä jottei. Kaikkien ei kuitenkaan tarvitse kipujen takia jättää seksiä väliin.. vinkkinä vaan.[/QUOTE]

Täällä ollaan kokeiltu vaikka ja mitä. Mitä lääkettä käytät? Onko sulla diagnosoitu jokin sairaus?

Ja Einille: Harmi jos et ole koskaan saanut olla suhteessa missä käytetään sanaa luottamus.
 
Huvittavaa kuinka horsmapillut vetävät herneen nenään kun kommentoijana on mies.

Seksin haluaminen päivittäin parisuhteessa ON normaalia. Mikäli halut eivät kohtaa eikä vaihtoehtoisia keinoja löydetä niin kolmanteen osapuoleen tai maksullliseen seksiin turvautuminen ON perusteltua.
Normaalia on myös haluta seksiä kerran viikossa. Jos halut menevät pahasti ristiin ja suhde ajautuu kriisiin, asiaa voi tietysti lähteä ratkomaan eri tavoilla, jos suhde halutaan pelastaa. Kuitenkin näkisin, että näissä asioissa tulisi mennä "hitaamman" ehdoilla. Olen itsekin ollut tilanteessa, jossa olen itse ollut halukkaampi osapuoli eikä olisi kyllä tullut mielen viereenkään lähteä toiselta vaatimaan omien halujeni tyydyttämistä, vaikka häntä itseään ei kiinnostaisi. Saan kumppanini nautinnosta jopa enemmän tyydytystä kuin omastani, joten seksi haluttoman ihmisen kanssa olisi minulle ajatuksenakin kaikkea muuta kuin nautinnollinen.
 
  • Tykkää
Reactions: Millenia
"mami"
[QUOTE="eini";28847655]Mistä tiedät ettei miehesi oo koskaan pettänyt sua? Anteeksi nyt vaan, mutten usko että kukaan normaali mies elää kahdeksaa vuotta saaden seksiä kuudesti vuodessa. :LOL:[/QUOTE]

Tällaisia kommentteja luettuani en yhtään ihmettele miksi eroaminen on niin yleistä. Tiedätkö, on myös ihmisiä joille rakkaus menee seksin edelle. Totta kai seksi kuuluu rakkauteen, mutta ei hinnalla millä hyvänsä, ainakin jos suhde on vakaalla pohjalla. Se että sinä et voi olla ilman seksiä kahta kuukautta ilman että pitää käydä pettämässä, ei tarkoita etteikö joku muu voisi. Ja etteikö kausittainen seksittömyys olisi ihan normaalia.
 
  • Tykkää
Reactions: Millenia
"mami"
Normaalia on myös haluta seksiä kerran viikossa. Jos halut menevät pahasti ristiin ja suhde ajautuu kriisiin, asiaa voi tietysti lähteä ratkomaan eri tavoilla, jos suhde halutaan pelastaa. Kuitenkin näkisin, että näissä asioissa tulisi mennä "hitaamman" ehdoilla. Olen itsekin ollut tilanteessa, jossa olen itse ollut halukkaampi osapuoli eikä olisi kyllä tullut mielen viereenkään lähteä toiselta vaatimaan omien halujeni tyydyttämistä, vaikka häntä itseään ei kiinnostaisi. Saan kumppanini nautinnosta jopa enemmän tyydytystä kuin omastani, joten seksi haluttoman ihmisen kanssa olisi minulle ajatuksenakin kaikkea muuta kuin nautinnollinen.
Allekirjoitan täysin!
 
Joq
[QUOTE="eini";28847827]No mhhh, oma valinta. Itse en tuollaiseen suostuisi.[/QUOTE]

Ai nyt se on oma valinta, äsken ei yksikään mies maailmassa sellaisessa suhteessa eläisi. Huomaa, ettet kovin ole miehiin perehtynyt.
 
[QUOTE="Morsmaikku";28846759]Minulla on jo koira. Mieheni on sairas. Tuo ei ole normaalia.[/QUOTE]

:LOL: Ai se on sairasta jos haluaa joka päivä?

Aika hyvän heitit.

Ruutis on siinä ihan oikeassa, että seksuaalisesti erittäin epäsuhtaisten ei pitäisi naimisiin asti mennä.

Jos vahinko päässyt tapahtumaan jo, niin eihän se peruuttamatonta ole.

Seksiriippuvuus vaatinee aikalailla paljon pahempia mittasuhteita kuin päivittäisen seksin haluamisen.
 
Lady Gardenea
Menkää terapiaan yhdessä. Sielläpä huomaa että ei kaikki halua joka päivä ja se on ihan normaalia. En mäkään jaksa joka päivä. Jos mies ei tyydy vähempään niin etsiköön naisen joka antaa joka päivä.
 
Menkää terapiaan yhdessä. Sielläpä huomaa että ei kaikki halua joka päivä ja se on ihan normaalia. En mäkään jaksa joka päivä. Jos mies ei tyydy vähempään niin etsiköön naisen joka antaa joka päivä.
Jos terapiassa huomaa että on normaalia ettei haluta joka päivä, niin siellä pitäisi myös huomata että se on myös normaalia että haluaa joka päivä.

Koska se joka päivä ei ole joka päivä läpi elämän, muutakuin niillä sairailla jotka haluaa muutakin kuin vain päivittäisen seksisession puolisonsa kanssa.

Pakkomielteet on ihan eri luokkaa kuin tuo.

Voisin vaikka lyödä vetoa että on ollut päiviä useinkin, ei välttämättä putkeen mutta kumminkin, milloin ei AP:n mies ole ollut ehdoin tahdoin haluamassa, mutta se tuntuu siltä "joka päiväiseltä" kun halut on selkeästi epäsuhdassa.
 
Voi luoja mitä mielipiteitä taas kerran. Ei ihmiset voi olla noin idiootteja. Eihän?

On täysin normaalia haluta joka päivä. Ja kuten joku sanoi on täysin normaalia haluta kerran viikossa tai harvemmin. Parisuhteessa on tärkeää tehdä kompromisseja, niin että molemmat puolisot ovat onnellisia. Seksi kuuluu osana parisuhteeseen, joten henkilön joka ei koskaan halua seksiä (tai lähes koskaan) tulisi etsiä itselleen puoliso, joka on samanlainen tai sallia vieraissa käynti, koska ei toista voi pakottaa selibaattiin. Mutta jos oletetaan että ei puhuta nyt henkilöstä, joka ei koskaan haluaisi. Vaan pariskunnasta, jossa toinen haluaa usein (esim. joka päivä) ja toinen harvemmin (esim. kerran viikossa-kahdessa). Kompromissi ei tarkoita sitä, että haluttomampi suostuu seksiin joka päivä, jos nyt ei anna panna, niin ainakin hoitelee käsin. Silloinhan joustava osapuoli on vaan se haluttomampi. Miten ihmiset edes voi kuvitella, että se olisi oikea ratkaisu tilanteeseen. Paskat siitä, että kumppani ei halua, kunhan minä saan itse.

Henkilökohtaisesti en edes haluaisi rakastella puolison kanssa, jonka ei tee mieli. En edes että hän hoitelisi minut käsillä tai suulla, jos tiedän, että hän ei sitä haluaisi (ja se jostain näkyisi). Mielummin hoitelisin itse itseni. Toki haluttomampana on hyvä tehdä toiselle mieliksi ja tulla niissä seksikerroissa vastaan. Kun raskauksien, imetyksen tai pillerien takia halut ovat pidempään olleet vähäisiä, olen itse ratkaissut ongelmaa sillä, että virittelen itseni haluamaan, jotta miehen ei tarvitsisi olla liian kauan ilman, mutta ei sekään onnistu nappia painamalla joka päivä.
 
"hmh"
Halut ei kulje aina synkassa. Monesti on juurikin niin, että kun lapset ovat pieniä ja äidin arki sitä että pitäisi jakautua kodin, lasten ja työelämän vastuiden lisäksi vielä vastuuseen miehen miellyttämisestäkin, ei naista huvita. Ja sitten taas kun miehellä paineita tissä, nuoremmat miehet kiilaa pätevyydemmyydellään ja osaavuudemmuudellaan ohi oikealta ja vasemmalta, ja lapset on saatu vähän isommiksi, naisella tekisi mieli ja mies ei sitten jaksa (tai kykene, varsinkin jos ryypiskelee ja tupakoi).

Jossain siinä suhteuttamisten tienoilla se rakkaus sitten kai on. Tai pitäisi olla.
 
"hmh"
[QUOTE="Morsmaikku";28847993]Mielestäni ei ole normaalia, että mies runnii ja ottaa väkisin. On jopa lyönyt minua koska en ole ollut halukas.[/QUOTE]

Lähde pois. Pahoinpitely ja hyväksikäyttö eivät kuulu parisuhteeseen, sanoipa Data mitä hyvänsä.
 
Lady Gardenea
Jos terapiassa huomaa että on normaalia ettei haluta joka päivä, niin siellä pitäisi myös huomata että se on myös normaalia että haluaa joka päivä.

Koska se joka päivä ei ole joka päivä läpi elämän, muutakuin niillä sairailla jotka haluaa muutakin kuin vain päivittäisen seksisession puolisonsa kanssa.

Pakkomielteet on ihan eri luokkaa kuin tuo.

Voisin vaikka lyödä vetoa että on ollut päiviä useinkin, ei välttämättä putkeen mutta kumminkin, milloin ei AP:n mies ole ollut ehdoin tahdoin haluamassa, mutta se tuntuu siltä "joka päiväiseltä" kun halut on selkeästi epäsuhdassa.
Sitä mä tarkoitin. Joka päiväinen seksi tai seksiä harvemmin molemmat ovat normaalia. Ei toista voi pakottaa omien halujensa takia.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Voi luoja mitä mielipiteitä taas kerran. Ei ihmiset voi olla noin idiootteja. Eihän?

On täysin normaalia haluta joka päivä. Ja kuten joku sanoi on täysin normaalia haluta kerran viikossa tai harvemmin. Parisuhteessa on tärkeää tehdä kompromisseja, niin että molemmat puolisot ovat onnellisia. Seksi kuuluu osana parisuhteeseen, joten henkilön joka ei koskaan halua seksiä (tai lähes koskaan) tulisi etsiä itselleen puoliso, joka on samanlainen tai sallia vieraissa käynti, koska ei toista voi pakottaa selibaattiin. Mutta jos oletetaan että ei puhuta nyt henkilöstä, joka ei koskaan haluaisi. Vaan pariskunnasta, jossa toinen haluaa usein (esim. joka päivä) ja toinen harvemmin (esim. kerran viikossa-kahdessa). Kompromissi ei tarkoita sitä, että haluttomampi suostuu seksiin joka päivä, jos nyt ei anna panna, niin ainakin hoitelee käsin. Silloinhan joustava osapuoli on vaan se haluttomampi. Miten ihmiset edes voi kuvitella, että se olisi oikea ratkaisu tilanteeseen. Paskat siitä, että kumppani ei halua, kunhan minä saan itse.

Henkilökohtaisesti en edes haluaisi rakastella puolison kanssa, jonka ei tee mieli. En edes että hän hoitelisi minut käsillä tai suulla, jos tiedän, että hän ei sitä haluaisi (ja se jostain näkyisi). Mielummin hoitelisin itse itseni. Toki haluttomampana on hyvä tehdä toiselle mieliksi ja tulla niissä seksikerroissa vastaan. Kun raskauksien, imetyksen tai pillerien takia halut ovat pidempään olleet vähäisiä, olen itse ratkaissut ongelmaa sillä, että virittelen itseni haluamaan, jotta miehen ei tarvitsisi olla liian kauan ilman, mutta ei sekään onnistu nappia painamalla joka päivä.
Hyviä pointteja, joihin yhdyn täysin.
En suoraan sanoen voi ymmärtää ihmisiä, joille seksi haluttoman kumppanin kanssa on ihan ok. Tietäen, ettei toinen halua ja vain pitääkseen kumppaninsa tyytyväisenä antaa käsi- tai poskihoidon tai on yhdynnässä. Sielu ei ole mukana eikä nautintoa lainkaan. Millainen ihminen haluaa seksiä ihmisen kanssa, joka ei halua? Jos pitäisi valita seksi haluttoman ihmisen kanssa, joka suostuu seksiin pitääkseen minut tyytyväisenä, ehdottomasti mieluummin masturboin ja saan monin verroin enemmän nautintoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Millenia
"eini"
[QUOTE="mami";28847697]Tällaisia kommentteja luettuani en yhtään ihmettele miksi eroaminen on niin yleistä. Tiedätkö, on myös ihmisiä joille rakkaus menee seksin edelle. Totta kai seksi kuuluu rakkauteen, mutta ei hinnalla millä hyvänsä, ainakin jos suhde on vakaalla pohjalla. Se että sinä et voi olla ilman seksiä kahta kuukautta ilman että pitää käydä pettämässä, ei tarkoita etteikö joku muu voisi. Ja etteikö kausittainen seksittömyys olisi ihan normaalia.[/QUOTE]

Kaksi kuukautta on ihan eri asia kuin kahdeksan vuotta kahden kuukauden välein... Huomaa kyllä että naiset ei oikein ymmärrä sitä että miehen seksuaalisuus on jo ihan evoluution kannaltakin erilainen kuin naisen.
 
Eksä oli justiin tuollainen, että joka päivä olisi ollut vailla. Masentui täysin siitä, etten halunnut, lopulta ei uskaltanut edes yrittää. Minulla haluttomuuteen vaikutti se, ettei meillä ollut muutoin suhde kunnossa, tunsin ettei hän arvostanut minua. Oikeastaan halusi vain sitä, oli kamalan ylimielinen muuten. Että siinä mielessä yhdyn siihen, että oikeasti rakastava ei edes haluaisi peuhata haluttoman kanssa! Niin ja olihan tuo pettänytkin mua, mikä selvis vasta eron jälkeen. Koki tämän oikeutetuksi, kun ei kotona saanut tarpeeksi huomiota.

Nyt tosin kärvistelen itse haluttomamman kanssa. Harvassa ovat ne suhteet, joissa libidot menee justiin yksiin! Aika hassua sinänsä, kun tuossa vuosia sitten olleessa suhteessa en muuta olisi halunnut, kuin hyväksyntää ja vieressä nysväystä :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä