En ollu tarpeeeks tehokas kyttääjä, auttakaas!

Status
Viestiketju on suljettu.
no...
Aamutorkku väittää jonkun apteekissa asioineen miehen koittaneen ostaa huumehommeleilta, sen perusteella kun miehelle ei myyty jotain kol. 19 jälkeen.
 
"vieras"
En itse ole tiennyt moisesta mitään, olisi kyllä jäänyt itseäkin ihmetyttämään jos olisin tuollaista kuullut. Mutta mä olenkin kaukaa maalta. Täällä apteekki sulkee ovensa kello 17 ja lähin läpi yön auki oleva apteekki on... hm, no tosi kaukana, en ole käynyt.

Enkä ihan hoksaa sitäkään, mitä ihmeellisiä kommentteja täällä tulee? Kai siihenkin vaikuttaa se maalaisuuteni....
 
lol
Alkuperäinen kirjoittaja Täällä;28450350:
No ei näille ainakaan oo mitään myyntirajotetta. Yliopiston apteekista saa vaikka puolilta öin.
Voi jumalauta kun täällä urpot pätee asioista mistä ei tiedetä :D Kyllä osa apteekeista ei myy ruiskuja+neuloja tietyn kellonajan jälkeen, se aika sitten vaihtelee eri paikkojen kesken
 
Blue
Aamutorkku väittää jonkun apteekissa asioineen miehen koittaneen ostaa huumehommeleilta, sen perusteella kun miehelle ei myyty jotain kol. 19 jälkeen.
No huumehommeleihin se varmasti liittyi sen verran että se varmasti syynä siihen miksi jotain ei myydä enää ilta-aikaan. En huomannut ap:n syyttävän juuri sitä asiakasta narkiksi. Korjata toki voi jos olen väärässä....
 
Blue
[QUOTE="vieras";28450596]Ymmärtämättömyytesi ei varmasti yllätä ketään meistä.
Sekä Aamutorkku että "no..." puhuivat huumehommeleista, ei huumeidenkäyttäjistä.
Et liity asiaan mitenkää, mikä saa sinut keksimään omiasi?[/QUOTE]

En mä tuolle "no..."-nimimerkille mitään kommentoinut.

Eniten lähinnä tuolle jonka kommentin liitän tähän, ja jonka voit itsekin lukea tuolta ekalta sivulta. Että hämmennä sinä vaan omia liemiäsi niin et mene enempää sekaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku
Ookoo, eli huumehommista kyse varmaan oli.

No hei ihan vi*un kiva olettaa ja leimata sen perusteella
 
"rosamunda"
Sori, mutta minä en nyt hoksaa...

Mikä tässä ketjussa oli se "tabu" -juttu, minkä vuoksi koko ketjua ei olisi saanut aloittaa tai mitä asiaa ei olisi saanut mainita?? Ja olen lukenut kaikki viestit läpi ja en löydä mitään loukkaavaa asiaa kehenkään liittyen. Olenko nyt juntti/puusilmä/sosiaalisesti rajoittunut? Vääntäkää rautalangasta minulle.
 
Blue
[QUOTE="harmaana";28450636]Katsohan kultaseni kenelle olet kirjoittanut kommenttisi palstan kellon mukaan, klo.20.16[/QUOTE]

20.16. Ja kyllä, lainasin sitä (koska siinä kerrottiin pähkinänkuoressa se mitä ap oli tehnyt) mutta en kirjoittanut juuri hänelle. Lisäsin siihen sitten oman mielipiteeni koko ketjusta yleisesti. Ja nyt, taas kerran, totean että tässä ketjussa ei ole kyse minusta joten tehkääpä uusi ketju jos haluatte kertoa enemmän kuinka väärässä taas kaikesta olen. :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Täällä
Voi jumalauta kun täällä urpot pätee asioista mistä ei tiedetä :D Kyllä osa apteekeista ei myy ruiskuja+neuloja tietyn kellonajan jälkeen, se aika sitten vaihtelee eri paikkojen kesken
Ja sulle nyt ei auennut vaikka nimimerkistä, että täällä päin? Sen mitä olen noiden parissa apteekissa asioinu, niin eipä oo kieltäydytty myymään, vaikka kello ois ollu mitä.

Vähän kyllä ihmettelen jos puhtaiden ruiskujen ja neulojen myyntiä kellotetaan, kun niitä myydään apteekeissa pääasiallisesti sen takia, että ihmiset tajuisivat käyttää puhtaita välineitä turvallisesti, ja näin ollen olla käyttämättä keskenään samoja. Eiköhän ne sitten saa vaikka ne käytetytki jostain, kun apteekki kieltäytyy puhtaita myymästä.. No, eipä ole onneksi mun ongelmani :)
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja Täällä;28450682:
Ja sulle nyt ei auennut vaikka nimimerkistä, että täällä päin? Sen mitä olen noiden parissa apteekissa asioinu, niin eipä oo kieltäydytty myymään, vaikka kello ois ollu mitä.

Vähän kyllä ihmettelen jos puhtaiden ruiskujen ja neulojen myyntiä kellotetaan, kun niitä myydään apteekeissa pääasiallisesti sen takia, että ihmiset tajuisivat käyttää puhtaita välineitä turvallisesti, ja näin ollen olla käyttämättä keskenään samoja. Eiköhän ne sitten saa vaikka ne käytetytki jostain, kun apteekki kieltäytyy puhtaita myymästä.. No, eipä ole onneksi mun ongelmani :)
Mä ihmettelen samaa. Luulisi että juuri ilta-aikaan niitä myytäisiinkin jotta puhtaita välineitä olisi saatavilla. Kukaan sitä annosta tarvitseva ei kuitenkaan jätä sitä väliin siksi että ei ole puhdasta neulaa.
 
lol
Alkuperäinen kirjoittaja Täällä;28450682:
Ja sulle nyt ei auennut vaikka nimimerkistä, että täällä päin? Sen mitä olen noiden parissa apteekissa asioinu, niin eipä oo kieltäydytty myymään, vaikka kello ois ollu mitä.

Vähän kyllä ihmettelen jos puhtaiden ruiskujen ja neulojen myyntiä kellotetaan, kun niitä myydään apteekeissa pääasiallisesti sen takia, että ihmiset tajuisivat käyttää puhtaita välineitä turvallisesti, ja näin ollen olla käyttämättä keskenään samoja. Eiköhän ne sitten saa vaikka ne käytetytki jostain, kun apteekki kieltäytyy puhtaita myymästä.. No, eipä ole onneksi mun ongelmani :)
Öööööö, useimmiten se asia laitetaan tekstiin eikä nimimerkkiin, miksi kukaan alkaisi nimimerkkiä syynäämään. Mitäköhän kukaan tekee sillä tiedolla ettei just TEILLÄ apteekissa noille ole aikarajoitusta, ei yhtään mitään!
Ja jos oikein mietit niin ehkä ymmärrät että tuolla aikarajalla yritetään taata apteekin myyjien ja asiakkaiden turvallisuus.
 
Täällä
Öööööö, useimmiten se asia laitetaan tekstiin eikä nimimerkkiin, miksi kukaan alkaisi nimimerkkiä syynäämään. Mitäköhän kukaan tekee sillä tiedolla ettei just TEILLÄ apteekissa noille ole aikarajoitusta, ei yhtään mitään!
Ja jos oikein mietit niin ehkä ymmärrät että tuolla aikarajalla yritetään taata apteekin myyjien ja asiakkaiden turvallisuus.
Puuttumatta nyt tuohon ylempään jankutamiseen sen enempää. Ootko sitä mieltä että se käyttäjä vaarantaa apteekkihenkilökunnan sekä asiakkaiden turvallisuuden vähemmän siinä tapauksessa että se ei saa niitä välineitään?
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja Täällä;28450745:
Puuttumatta nyt tuohon ylempään jankutamiseen sen enempää. Ootko sitä mieltä että se käyttäjä vaarantaa apteekkihenkilökunnan sekä asiakkaiden turvallisuuden vähemmän siinä tapauksessa että se ei saa niitä välineitään?
Turvallisuushan on ylleensä taattu ihan muulla keinon kuten esim. luukkumyynnillä tietyn kellonajan jälkeen. Mutta ei se ruiskujen myymättömyys takaa sitten etteikö se narkomaani voi tulla sinne yrittämään niiden ostamista. Ja juuri et-saa-myyntihän ne tunteet nostattaa, ihan kuten tuossa ylhäällä todettiin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä