En ollu tarpeeeks tehokas kyttääjä, auttakaas!

Status
Viestiketju on suljettu.
Siis, jäi niin kovasti vaivaamaan, että pakko kysyä kaikkitietävältä palstalta ;)

Apteekissa olin ja joku mies meni kassalle ja myyjä totesi, että: "he eivät saa myydä tätä klo 19 jälkeen". Mikä se juttu voi olla, jota he eivät myyneet? :whistle:

Kyllä te tiiätte, kertokaas :flower:
 
.....
Tämmönenkin löyty: http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=1&t=15946&start=15 keskustelu narkkien puhtaista ruiskuista.
"Mjoo stadissa ei keskustas myydä kai misää apteekis, suht vittumaista, ja oulus ei myydä missään klo 19 jälkeen."
 
Ei mun tarttekaan tietää, I know. Ja palstamamma oon juu :saint:

MUT ku mua kiinnostaa :D Se myyjä sanoi myös, että toisesta apteekista ehkä voi saada. Eli ei kai ainakaan minkään lain mukaan menty...
 
Onneksi
Tämä kostautuu vielä aloittajalle, monelle jää nimimerkki muistiin.
Kun hänen tarvii hakea yskänlääkettä omalle perheenjäsenelle, varmasti kostautuu ja moni muistaa kyseisen käytöksen.
 
Farmaseutti
Kyse tosiaan tiettyjä aineita sisältävistä yskänlääkkeistä.
Niiden myynti on apteekkikohtaisten suositusten mukaista.

Minunkin henk.kohtainen mielipiteeni on, ettei kyseinen aloitusketju ole tänne kuuluva.
 
yksinkertaisuuden huippu
[QUOTE="vieras";28450441]Jaa miksi ei ole tälle palstalle kuuluva kysymys? Tää palsta on just siitä hyvä, että vastaus löytyy aina oli ongelma mikä tahansa :) eli ihan asiallinen kysymys. arvoisa varmaseutti olis voinu jättää kommentoimatta tai ihan vaikka ketjun avaamatta jos ottaa lujille :kieh:[/QUOTE]

Löytyy tosiaan se vastaus, "ookoo kyse huumehommista"
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä