En syty akateemisista miehistä, vaikka olenkin itse akateemisesti koulutettu.

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ns. älykkömiehet eivät ole koskaan iskeneet. En pitänyt opiskeluaikoina miespuolisista opiskelukavereista, enkä viihdy akateemisesti koulutettujen miesten kanssa. Olen pohtinut, mistä tämä voisi johtua. Asiaa ihmetellään ja oudoksutaan. Ihmiset kuvittelevat minun haluavan olla se pätevämpi osapuoli suhteessa, mutta itse en koe asiaa niin. Duunarimies ei tarkoita automaattisesti jotain tyhjäpäistä "amista" - sellaisten seurassa en myöskään viihdy.

Onko tämä teidän mielestänne outoa?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27943265]Kuka sitä oudoksuu? Nykyään on parempi olla käden taitaja eikä mikään nörtti lappu kädessä. Niillä vaan ei ole kysyntää.[/QUOTE]

Erityisesti opiskelukaverini (opiskeluaikojen kaverit).
 
No joo. Ite valmistun kohta puoliin maisteriksi jossei nyt jotain yllättävää satu ja en todellakaan luokittele itseäni älyköksi. Ja toisaalta ei kans kiinnosta jotkut jotka kuvittelevat olevansa jotain älykköjä.
 
duunari
No ei kaikki duunarit todellakaan ole mitään lippispäisiä, huonokäytöksisiä amiksia.

Minä olen tosielämän macgyver, keinot ei lopu kovin helposti. Ammatiltani olen puuseppä/kirvesmies/kiinteistönhoitaja, muiltakin aloilta on kokemusta vaikka kuin paljon.

Mottoni on, teen itse sen minkä osaan ja opettelen sen, mitä en osaa.

Luen paljon kirjoja, yleistietämykseni on varsin laaja, minun kanssa voi keskustella niin sisustamisesta kuin politiikastakin. Myös kaikesta siltä väliltä.

Olen herkkä ja tunteellinen, taiteellinenkin.

Teen kotityöt siinä missä nainenki, käytän lapsia puistossa, vaihdan kakkavaipat.
Juon erittäin harvoin alkoholia, tupakkaa en käytä, vielä vähemmän huumausaineita.

Kulttuuri, historia, musiikki ja luonto ovat myös lähellä sydäntä

Pidän itseni kunnossa ja olen urheilullinen


Eli kyllä, duunareita on joka lähtöön.
 
ok
No ei kaikki duunarit todellakaan ole mitään lippispäisiä, huonokäytöksisiä amiksia.

Minä olen tosielämän macgyver, keinot ei lopu kovin helposti. Ammatiltani olen puuseppä/kirvesmies/kiinteistönhoitaja, muiltakin aloilta on kokemusta vaikka kuin paljon.

Mottoni on, teen itse sen minkä osaan ja opettelen sen, mitä en osaa.

Luen paljon kirjoja, yleistietämykseni on varsin laaja, minun kanssa voi keskustella niin sisustamisesta kuin politiikastakin. Myös kaikesta siltä väliltä.

Olen herkkä ja tunteellinen, taiteellinenkin.

Teen kotityöt siinä missä nainenki, käytän lapsia puistossa, vaihdan kakkavaipat.
Juon erittäin harvoin alkoholia, tupakkaa en käytä, vielä vähemmän huumausaineita.

Kulttuuri, historia, musiikki ja luonto ovat myös lähellä sydäntä

Pidän itseni kunnossa ja olen urheilullinen


Eli kyllä, duunareita on joka lähtöön.
Onko sulla takatukka :p
 
"vieras"
[QUOTE="eee";27943366]Oikislaiset miehet onkin kieltämättä vähän tylsiä. Esimerkiks KTM:issä on enemmän munaa.[/QUOTE]

Ekonomimiehet on kyllä melkoisia neitejä...
 
"hellu"
Kyllähän se on itselläkin tullut huomattua, että korkeammin koulutetut miehet eivät jaksa kiinnostaa. Sanokaapa, miten se onkin niin ilmiselvää jo olemuksesta, että tyyppi on opiskellut?? Ja miksi sellainen mies näyttää naisen silmiin hienohelmalta?

Itsellä kuuma duunarimies, yhdessä ollaan oltu jo kymmenen vuotta, mutta miehen kroppa vain parantuu koko ajan; lihakset kasvaa ja hartiat levenee... :D
Ei käy kateeksi naapurin ritvaa. Lääkärimiehensä kekkuloi viime kesänä pihallaan ilman paitaa; oli mahaa, oli jenkkakahvaa ja kädet kuin kaksi spagettia.
 
"vieras"
[QUOTE="hellu";27943438]Kyllähän se on itselläkin tullut huomattua, että korkeammin koulutetut miehet eivät jaksa kiinnostaa. Sanokaapa, miten se onkin niin ilmiselvää jo olemuksesta, että tyyppi on opiskellut?? Ja miksi sellainen mies näyttää naisen silmiin hienohelmalta?

Itsellä kuuma duunarimies, yhdessä ollaan oltu jo kymmenen vuotta, mutta miehen kroppa vain parantuu koko ajan; lihakset kasvaa ja hartiat levenee... :D
Ei käy kateeksi naapurin ritvaa. Lääkärimiehensä kekkuloi viime kesänä pihallaan ilman paitaa; oli mahaa, oli jenkkakahvaa ja kädet kuin kaksi spagettia.[/QUOTE]

Kaljamahaisia duunarimiehiä on terästehdas täynnä :)
 
ok
No mun kokemus on just toisinpäin. Korkeasti koulutetulla miehellä on varaa valita. Moni nainen haluaa vähintään yhtä korkealle koulutetun miehen kuin itse on. Naiset keskimäärin kouluttautuvat korkeammalle, joten parisuhdemarkkinoilla korkeasti koulutetuilla miehillä on kysyntää.
 
"vieras"
Uskon siihen, että ihminen etsi tiedostamattaan puolisokseen itseään täydentävää tyyppiä. Jos ap on epäkäytännöllinen kirjatyyppi, niin sitä täydentää hyvin käytännön ihminen. Jotain tällaista on varmaan ap:n mieltymysten takana, vaikkei ihmisiä ihan noin suoraviivaisesti voi luokitella.
 
"vieras"
Aloitukseni tarkoituksena ei ollut missään nimessä morkata akateemisesti koulutettuja miehiä! Myös heistä on moneksi.

Paljon puhutaan siitä, että nainen haluaa miehensä olevan koulutetumpi jne., niin mietityttää vain, että olenko todella ainoa laatuani, joka ei tällaista automaattisesti halua. En minä sentään miehiä hylkää korkean koulutuksen vuoksi, mutta harvoin akateemisesti koulutettujen joukossa on minua kiinnostavia miehiä (siis parisuhdemielessä).
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27943504]Aloitukseni tarkoituksena ei ollut missään nimessä morkata akateemisesti koulutettuja miehiä! Myös heistä on moneksi.

Paljon puhutaan siitä, että nainen haluaa miehensä olevan koulutetumpi jne., niin mietityttää vain, että olenko todella ainoa laatuani, joka ei tällaista automaattisesti halua. En minä sentään miehiä hylkää korkean koulutuksen vuoksi, mutta harvoin akateemisesti koulutettujen joukossa on minua kiinnostavia miehiä (siis parisuhdemielessä).[/QUOTE]

Mikä on isäsi koulutus?
 
No kyllä se on lähinnä surkuhupaisaa katsottavaa nämä narukätiset akateemiset nyhveröt, joiden verbaalinen ulosanti on lähinnä "rillit huurussa" tasoa.
Olisi kiva kuulla esimerkki miehestä, joka sinusta on tällainen. Tuleeko sinulle mieleen jotakuta julkisuudessa olevaa "rillit huurussa" olevaa akateemista miestä? En nimittäin ihan saa kiinni mitä ajat takaa.
 

Yhteistyössä