ennustan.

  • Viestiketjun aloittaja "smeagol"
  • Ensimmäinen viesti
"smeagol"
[QUOTE="HUI";26740399]On mulla poika. Hui! nyt mua rupes oikeesti pelottaa. Mutta näetkö jotain muuta, merkittävää tässä pojassa? tueleko samanlaista toisen tai kolmannen kanssa?[/QUOTE]

ei sitä nyt pelätä tartte. näen teidät kaupungin kadulla kävelemssä. olette onnellisia.
 
[QUOTE="smeagol";26740390]viikon päästä helpottaa. jaksa sillä.[/QUOTE]

Toivotaan, täytyy käydä vaihtamassa numeroa, muuttaa ja laittaa osoite salaiseksi, jotta isukki ei pääse tekemään lukuisia perättömiä ilmoituksia sossuun "huumeiden käytöstäni" kuten ilmoitti tekevänsä (Y)
 
millainen
[QUOTE="smeagol";26740410]ei sitä nyt pelätä tartte. näen teidät kaupungin kadulla kävelemssä. olette onnellisia.[/QUOTE]

No ei ainakaa nyt. Näetkö muita kun meidät kahdet?
 
"smeagol"
[QUOTE="allu";26740481]Tuhlaanko vain aikaani kun ajattelen vain sitä yhtä miestä? Vai voisiko meistä joskus tulla jotain...?[/QUOTE]

onko tää mies varattu? tuntuu aika vaikeelta nähä teitä yhdessä.
 
milloin
[QUOTE="smeagol";26740472]en. oletko paljon lapsesi kanssa kaksin?[/QUOTE]

En. Mutta tuntuu että henkisesti olen. Tai en tiedä. Jotain puuttuu.. meillä muutenkin vaikea alku. Toivon että pian helpottaa...
 
"smeagol"
[QUOTE="vieras";26740482]Ai tää oliki sellanen et vastataan vaan valikoidusti, no mikäs siinä sitte. En oiskaan halunnu tietää vastausta :D[/QUOTE]

hei, anteeksi! mitä kysyit? :)
 
"allu"
Ei ole varattu mutta minä olen, ja hän tuli sotkemaan ajatukseni... :p Parasta siis vain unohtaa hänet. Entä tulenko koskaan saamaan lapsia, vai nielaiseeko työt elämäni täysin?
 

Yhteistyössä