ennustan.

  • Viestiketjun aloittaja "smeagol"
  • Ensimmäinen viesti
"smeagol"
[QUOTE="vieras";26754109]Kiitos. Villejä ainakin kotona, mutta koulussa ja muualla suht hillitysti käyttäytyviä, ujohkoja. Niin yhden opiskelupaikan olen saanut, mutta jos työpaikan saan, niin se taitaa toistaiseksi viedä pitemmän korren näin asuntovelallisena.[/QUOTE]

juu, eli fiksuja lapsia. opiskelu on kallista mutta se palkitsisi lopulta.
 
"smeagol"
[QUOTE="Simba";26754124]Haluaisin tietää, että jatkuuko tämä mun elämä yhtä onnettomana siihen loppuuni asti?[/QUOTE]

mulle tuli tosi surullinen olo. sulla on todella paha olla ja toivot että päivät tulisi päätökseen. saat kyitenkin apua yllättävältä taholta.
 
"Pirpana"
Hei! Näetkö saanko opiskelupaikkaa nyt ja jos saan niin millaiselta alalta? Tai millainen ala minulle sopisin? monissa paikoissa on hakemuksia ja toivon että edes yksi tärppäisi. Myös muutosta haluaisin kysellä, etsimme taloa juuri ja olisi kiva tietää näetkö millaiseen taloon muutamme ja millaiselle paikalle? ja jos ihan mitä vaan muuta tulee mieleesi olisi mukava kuulla :)
 
"Simba"
[QUOTE="smeagol";26754130]mulle tuli tosi surullinen olo. sulla on todella paha olla ja toivot että päivät tulisi päätökseen. saat kyitenkin apua yllättävältä taholta.[/QUOTE]

No en mie toivo vielä muutamaan vuoteen kuolevani(lapsi ja koira), vaikka sitä vuosi sitten kokeilin. Mutta en halua enää kymmentäkään vuotta elää.
On mulla paha olla, mutta kukaan ei sitä huomaa. Hoidan kodin, koiran, lapsen. Leivon, käyn marjassa, lenkillä yms. Yritän toimia normaalisti, vaikka en saa mistään otetta.
Mutta haluaisin oikeasti tietää kuolemani suurpiirteisen ajankohdan :)
 

Yhteistyössä