ennustan.

  • Viestiketjun aloittaja "smeagol"
  • Ensimmäinen viesti
"tiera"
[QUOTE="tiera";26753974]Nyt elämässäni on kääntymässä uus sivu. Syksyllä lähen joko töihin tai kouluun? Kumpaa luvassa? Mikä on mun ala? Niin moni kiinnostaisi. Miten koululaiset tulee pärjäämään iltoja mahdolliseseti kahestaan? Näetkö perheestämme jotain muuta, tärkeää?[/QUOTE]

Mulle ensin!
 
"vieras"
[QUOTE="smeagol";26754040]loppukesästä taidat tavata jonkun mutta epäröit hänen suhteensa.[/QUOTE]

Yksi lapsi on, mutta sisarus olisi toiveissa. Toteutuuko unelma ja mahdollisesti koska? Jos toteutuu, niin tyttö / poika?
 
ap hämmentynyt
Et näe syytä tarkemmin. Ottaako yhteyttä?

Niin, anteeksi ei pitänyt enää kysyä. [QUOTE="smeagol";26754032]
Alkuperäinen kirjoittaja ap hämmentynyt;26754025:
kysymys jos saan vielå pyytä. Miksi hän ei ota yhteyttä?

no miten sen nyt sanois. ei kehtaa, tai uskalla, tai luulee ettet sä oo kiinnostunut.
 
"tiera"
[QUOTE="smeagol";26754053]olet ajatellut meneväsi opiskelemaan. haluatko tehdä fyysistä työtä?[/QUOTE]

Olen suunnitellut opiskelua, mutta mietityttää mikä minusta tulee isona? Fyysinen työ ei ole este, olen hyvässä kunnossa. Itse asiassa huomenna pitäis soittaa työnantaja pääsenkö yhteen hakemaani paikkaan. Kaikkein paras ratkaisu olis minun ja perheeni kannalta työ. Opiskelu pienten lasten kanssa mietityttää.. mieskin on, mutta vastustaa opiskelua.
 
"smeagol"
[QUOTE="smeagol";26754053]olet ajatellut meneväsi opiskelemaan. haluatko tehdä fyysistä työtä?[/QUOTE]

nii ja sulla on fiksuja koululaisia, vähän villejä tosin. annat kunnon pelisäännöt illoiksi niin hyvin se menee.
 
"vieras"
[QUOTE="Niin justiinsa";26754045]Yksi lapsi on, mutta sisarus olisi toiveissa. Toteutuuko unelma ja mahdollisesti koska? Jos toteutuu, niin tyttö / poika?[/QUOTE]

Näetkö tähän vielä jotain?

Kiitos!
 
"smeagol"
[QUOTE="Simba";26754089]No mitä hyi :D Kuolema kuuluu oleellisesti elämään. Ja mulla on valtavat terveysongelmat.[/QUOTE]

kuolemasta on vaikea puhua koska jokainen itse jossain kohtaa oppimaan elämään kuoleman tulon kanssa, tai sit ei. sitä ei tiedä mitä se on niin sitä ei voi ymmärtää. mutta et kuole.
 
"vieras"
[QUOTE="smeagol";26754082]nii ja sulla on fiksuja koululaisia, vähän villejä tosin. annat kunnon pelisäännöt illoiksi niin hyvin se menee.[/QUOTE]

Kiitos. Villejä ainakin kotona, mutta koulussa ja muualla suht hillitysti käyttäytyviä, ujohkoja. Niin yhden opiskelupaikan olen saanut, mutta jos työpaikan saan, niin se taitaa toistaiseksi viedä pitemmän korren näin asuntovelallisena.
 

Yhteistyössä