ensimmäisessä neuvola lääkärissä käyty

mulle tuli vähän yllärinä,tai siis en tienny että ne ultrais sielä,ja ensimmäistä kertaa nyt sitte näin että sielä oli sellanen pienen pieni möykky jonka sydän sykki kovasti :heart: tätä ennen mä en oikeen uskonu että sielä on elämää,johtunee tästä 7 vuoden yritysrupeamasta....

eli ainakin tällä erää kaikki näyttäis olevan ok,2 viikkoa tuli laskettuun aikaan lisää sikiön koon perusteella mutta sekin selvinnee vielä tarkemmin ens viikolla paremmassa ultrassa
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hmm, mulla on jo rv 24+, eikä vieläkään yhtään lääkärikäyntiä neuvolassa, terveydenhoitajalla vaan...
joo no mä jouduinkin sen takia ku verenpaine on vähän koholla ni neuvolassa olivat sitä mieltä että parempi mennä käymään lääkärillä,sen takia se ultra tuliki yllärinä ku luulin että meen sinne verenpaineen takia.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hmm, mulla on jo rv 24+, eikä vieläkään yhtään lääkärikäyntiä neuvolassa, terveydenhoitajalla vaan...
joo no mä jouduinkin sen takia ku verenpaine on vähän koholla ni neuvolassa olivat sitä mieltä että parempi mennä käymään lääkärillä,sen takia se ultra tuliki yllärinä ku luulin että meen sinne verenpaineen takia.
Näissä on myös tosi paljon paikkakuntakohtaisia eroja, ja meillä vissiin säästetään... mutta tosi kiva että pääsit, kun bonuksena oli toi ultrakin :) Se on kyllä aina herkkä hetki nähdä että siellä masussa tosiaan on joku!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hmm, mulla on jo rv 24+, eikä vieläkään yhtään lääkärikäyntiä neuvolassa, terveydenhoitajalla vaan...
Oho, täällä on lääkärikäynti jo ennen 10.viikkoa.
No niinpä.. toisaalta, kaikki on mennyt hyvin joten ehkei se sitten ole niin välttämätöntä? Hämmästyttää vaan, kun jotkut on tässä vaiheessa olleet jo kolmessa lääkärineuvolassa.
 
ihanaa
Eläppäs kuule jos itellä kyyneleet valuukin liikutuksesta mut mä kävin yksityisellä mä nyyhkytin ja lääkäri nyyhkytti, nuori nainen oli sano vaan et hän ei voi mitään mut hän liikuttuu joka kerta kun näkee ne sydämmen lyönnit. Musta oli ihana kun lääkärikin oli niin sympaattinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihanaa:
Eläppäs kuule jos itellä kyyneleet valuukin liikutuksesta mut mä kävin yksityisellä mä nyyhkytin ja lääkäri nyyhkytti, nuori nainen oli sano vaan et hän ei voi mitään mut hän liikuttuu joka kerta kun näkee ne sydämmen lyönnit. Musta oli ihana kun lääkärikin oli niin sympaattinen.
oi,ihanaa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hmm, mulla on jo rv 24+, eikä vieläkään yhtään lääkärikäyntiä neuvolassa, terveydenhoitajalla vaan...
Mulla eka äitiysneuvolakäynti tämän raskauden kera keskiviikkona.Ultrattu on jo ennen sitä; johtuen yllätysraskaudesta hormonikierukan kera.Elokuulle tuli aika äitiyspolille; ensin gyne ja sitten sisätautilääkäri.
 
Mamma
Ikävä kyllä, minulla siirtynyt LA (juuri pari viikkoa) merkitsi sitä, että raskaus meni kesken... Oli siis jokin kehityshäiriö. Toivottavasti teillä menee kaikki hyvin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma:
Ikävä kyllä, minulla siirtynyt LA (juuri pari viikkoa) merkitsi sitä, että raskaus meni kesken... Oli siis jokin kehityshäiriö. Toivottavasti teillä menee kaikki hyvin :)
:hug: keskenmenon vuoksi.Mulla la siirtyi 4 viikkoa edellisessä raskaudessa; synnytys käynnistettiin rv 35+2
 

Yhteistyössä