Eronneet!! Kertokaas mulle

Alkuperäinen kirjoittaja Mammax1:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mutta ap, onko teillä nyt ero ajankohtainen asia, vai miksi moisia mietit? :(
Jeps. Tuli joku naksaus päähän ja lähdin kävelemään. Ehkä se on se kyllästyminen. En osaa asiaa nyt enempää kommentoida, mut jotenki mitta täytty. Vika on mussa. ei toisessa osapuolessa
mitäh?? niinkö teille on nyt sitten käynyt... no,voihan.... :(
Olen vaihtanut nicciäni, jos et tunnista mua... (kesällä oltiin samoissa häissä)
Juuh muistan =) Näin tais käydä. Ehkäpä pieni välimatka tekee hyvää

 
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja Mammax1:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mutta ap, onko teillä nyt ero ajankohtainen asia, vai miksi moisia mietit? :(
Jeps. Tuli joku naksaus päähän ja lähdin kävelemään. Ehkä se on se kyllästyminen. En osaa asiaa nyt enempää kommentoida, mut jotenki mitta täytty. Vika on mussa. ei toisessa osapuolessa
mitäh?? niinkö teille on nyt sitten käynyt... no,voihan.... :(
Olen vaihtanut nicciäni, jos et tunnista mua... (kesällä oltiin samoissa häissä)
Juuh muistan =) Näin tais käydä. Ehkäpä pieni välimatka tekee hyvää
No,voihan paska! Mutta hei, pistä yv jos tahdot jutella... Koska olenhan itsekkin lapseni isästä eronnut..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Meillä on onneksi hyvä juttu, että ollaan hyvissä väleissä, eikä mitään riitaa oo. Harmittaa vaan tytön puolesta, kun kumminki on sellainen iskän tyttö
No eikös hän voi tulla sitten sinulle?
Mul olisi liian vähän aikaa siihen, joten äidillään on parempi vaihtis. Toki me sovittiin, että tulee mun luo silloin ku haluan.
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Meillä on onneksi hyvä juttu, että ollaan hyvissä väleissä, eikä mitään riitaa oo. Harmittaa vaan tytön puolesta, kun kumminki on sellainen iskän tyttö
No eikös hän voi tulla sitten sinulle?
Mul olisi liian vähän aikaa siihen, joten äidillään on parempi vaihtis. Toki me sovittiin, että tulee mun luo silloin ku haluan.
oisko parempi tehä joku järkevä soppari? mustaa valkosella.
 
Lapset olivat 6 ja 7 kun tuli ero, itkivät hieman kun isä muutti, mutta huomasivat äkkiä kodin tunnelman parantuneen ja antoivat siitä palautetta. Äkkiä oppivat hyödyntämään kahden kodin edut, ja isänsä huonon omatunnon...

Nyt ovat aikuisia (20 ja 21 ), molemmissa huomaan pientä varovaisuutta sitoutumisessa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Meillä on onneksi hyvä juttu, että ollaan hyvissä väleissä, eikä mitään riitaa oo. Harmittaa vaan tytön puolesta, kun kumminki on sellainen iskän tyttö
No eikös hän voi tulla sitten sinulle?
Mul olisi liian vähän aikaa siihen, joten äidillään on parempi vaihtis. Toki me sovittiin, että tulee mun luo silloin ku haluan.
Tuo tietää ainakin hyvää, että ajattelette asioita lapsen kannalta.
 

Yhteistyössä