***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

kukkaiskeiju nyt vaan simpat sotapolulle..mars :D

santtuli mun mies tajus lähtee kaveritten luo saunailtaan ja saan olla rauhassa kotona koirien kaa:)..just tulin saunasta, venyttelin ja mitähän sitä seuraavaks..hmm..ja aamulla seittemäks töihi.. :kieh:
 
HaLPe joo minä myös aamulla seiskaan töihin... :kieh: kiva et löytyy 'kohtalotovereita' :) Joo kyl mä kanssa tein miehelle selväks et jos meinaavat saunoa niin ajoissa sitten, uskoi hyvällä :D Mul olis kauhee houkutus alkaa kutomaan minivillasukkia ( alias vauvalle sopivat :D ) mut taidan jättää sen puuhan yövuorojen iloks..
 
Heipä hei siskoset :wave:

Kait se ois pikku hiljaa kömmittävä takaisin palstan pyörteisiin :D Hyvin on vauva-asia pysyny pari viikkoa loitolla palstatauon asemesta. Suosittelen muillekin armottomaan tätivitutukseen... :LOL:

Hirveesti en oo lukenutkaan teidän juoruja/limajuoruja, joten nyt ei hirveesti kommenttia lähde :ashamed: mutta yleisesti Onnittelut raskautuneille ja isot myötätuntohalit pudonneille :hug:

Kiitokset myös nipukalle ahkerajana päivittäjänä :heart:

Kukkis: ootko viel jaksanu tikutella?
mä otin nyt uuden taktiitan, kun toi kierto on epäsäännöllinen. Otan tikut kaapista esiin kun bongaan limoja =) ei menis sitten niin tuhottomasti niit tikkuja :snotty:

Limajuoru: tänään ekat otolliset limat havaittu. laskurin mukaan oviksen pitäs kummiskii olla vasta viikon päästä, mutta toivossa hyvä elää, että liikunta/ruokavalio ois lyhentäny kiertoa.
 

21.9.2008

Minnie-....................kp 88/30-33.......................(tjottailee)
Terhi82...................kp 68/28...........................yk 3(km jälkeen)
katie80...................kp 63/30............................yk 4
Santtuli...................kp 61/27-57.......................yk 4
Marshmallow...........kp 54/23-26.......................yk 2
Hope22...................kp 52/30...............................yk 2
Heksu76..................kp 48/26..............................yk 1
Humu82..................kp 40/27-33...........................yk 2(yht. yk5)

DeviLiah.................kp 39/35.................................yk 3
Louvre....................kp 36/32-40...........................yk 6
Ouska.....................kp 35/33-??...........................yk 6
Nera-85..................kp 34/28-35..........................yk 5
Minttuli82...............kp 34/23................................yk 2
Lumikeiju.................kp 33/29...............................yk 5
salmiakkitassu........kp 31/28..............................yk 2
Sompio....................kp 30/30-31..........................yk 3
Markka84....... ........kp 30/28................................yk 2
Happyfeet...............kp 30/28...............................yk 1

Talvis......................kp 29/30...............................yk 5
Mansikkatee..........kp 28/29.................................yk 2
Hemuli1981............kp 27/28-38...........................yk 4
Sun Rise..................kp 26/29..............................yk 3
Kauris-82................kp 26/30..............................yk 6
Piglet......................kp 24/27-..............................(taustailee)
nanakuu................ kp 24/28-32........................yk 1
kukkaiskeiju............kp 23/34-39.......................yk 2
Heinu......................kp 21/26-31........................yk 11
Siniviuhka...............kp 20/26-29..........................yk 8

Kuumeilija...............kp 18/26-41..........................yk 8
asty........................kp 18/28-42...........................yk?
johanna83..............kp 16/32-40..........................yk 6
HaLPe.....................kp 15/23-27..........................yk 8
katalin....................kp 14/28-29...........................yk2
yöperhonen-..........kp 13/29.................................yk 8
Nasuli08.................kp 13/28-30...........................yk 3
toivova-84..............kp 12/25-29...........................yk 3
kaz.........................kp 11/26-27..........................yk 3

Henuliini..................kp 9/29-34...........................yk 3
Baby Butterfly.........kp 7/28-31...........................yk4
Londiliina85............kp 6/28-30...........................yk 2
kiharapää...............kp 4/32-35..........................yk 13
JenPen....................kp 3/28...............................yk 3 (T)
Kia-85....................kp 1/??............................yk 3
Delfis......................kp 1/28................................yk 2
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?
Mikita......................kp ??/??...............................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??..............................yk ?
 
taas aivan liian moni on tippunu :'( :hug:

joo... elämä se on vaan taas niin ihanaa ja reilua! sainpas eilen kuulla että miehen eksä on raskaana... ja mä en voi oikeen muuta ajatella ku sitä miten onnellinen tuo mies olis jos se ois vaan jääny sen kans! nyt se sais makoilla tuolla jossain sen harakan kanssa silittelemässä masua ja olla onnellinen... muttaku ei piti ottaa tämmönen maho lehmä!

Jumalauta ja jos joku sanoo et "elämä on" mä räjähdän |O |O |O |O

kuinkahan mä selviän tästä ilman että mä teen jotain terveydelleni haitallista...e ilen oli jo tosi lähellä ettenkö ois alkanu tyhjentää itteeni. onneks, vaikka alkoholin vaikutuksen alaisena olinkin, muistin mitä mun pitää tehä ja mitä ei. vessan lattialla heijailin itteäni ja koitin henkittää rauhallisesti niin kauan ku onnistu.

anteeks oma napaisuuteni, mut mä oon nyt niin vihanen maailman kaikkeudelle että ei taida sanat riittää... tää on niin epäreilua.

..siis ihan prkleen epäreilua!
 
Moi,

en oo tähän pinoon aikaisemmin kirjoittanut, vaikka esikoisesta haaveilenkin... mutta lukenut olen teidän juttuja ja nyt on ihan pakko kirjoittaa!

Nibbler kun luin sun tekstin, teki vain mieli tulla ja halata eli ..... :hug: :hug: :hug: :hug:
 
Nibbler: Varmasti ärsyttää tuommonen, varmaan ärsyttäs ketä vaan, ja purat vaan tänne jos yhtään helpottaa. Mutta hienoa että pysyit kuitenkin aisoissa itsesi kanssa! Eikä se pelkkä vauva sitä onnea tuo, varmasti sun mies on sun kanssa onnellisempi kuin sen toisen, kun kerran on sinut valinnut. Iso :hug:

Johanna: Voi kun kiva että palasit, mietinkin tossa pari päivää sitten, että mitähän sulle kuuluu. Mäkin oon enää tikuttanut sillon kun tulee hyvät limat ja ne tuli kolme päivää sitten ja samalla tuli myös oikein muhkea ovisplussa... Vielä seuraavana päivänä tikutin, eli meni vain 2 tikkua :) Ja pupuiltu on niin että sanoinkin täällä aiemmin että nyt on kyllä tehty kaikki mahdollinen tämän kierron eteen :D Nyt vaan sitten jännäilemään. Toivotaan, että kun viime kierrossa meitä ei onnistanut, että tässä kierrossa tärppäis molemmilla. Susta tuli viime kierron jälkeen mulle sellanen...hmm...sielunpalstakaveri :D :wave:

Delfis: :hug:

Kia: Onnittelut!!!

).(Eipä kummoisia...aitoja tai ei niin aitoja oireita odotellessa... Näin viime yönä ihan tyhmän unen. Pitää kertoa se ettei toteudu. Olin muka raskaana, ihan niin alussa etten ollut edes testannut. Mun maha oli jo vähän kasvanu, niin että mun sisko näki sen. Mä sitten kokeilin mun mahaa (siis jostain pallean korkeudelta). Siinä tuntu sellanen kova. Mä vaan sitten totesin että tää on kyllä väärässä paikassa. Ja sitten vaan leikkasin sen pois sieltä. Ja vatsaontelossahan se oli kasvamassa. Ja sit mua harmitti tietysti kauheasti... Mutta se sikiö oli ihan sellanen muovilelu, ei mitenkään raa'an näkönen :LOL:

Mutta jospa nyt sitten ihan oikeasti tärppäis!
 
hei arvon naiset!!
mitäs tänne?? mulle ei kummempia eilis ilta venähti vähän pitkäsi ja olen edelleen känessä vaikken tahtos...ei pitäny juua mut join kuitenki :whistle: hitto kuinkahan tästä selvenis noppeesti et ei tulis töihin huomenna hirvee darra... no oma mokahan se toki on mut hauskaa oli :D pittäähän se lio irti ottaa sillon ku sille tuntuupi!!
=)
onnea lussanneille ja hali sitä tarviseville!uudet tervetuloa!
:flower:
 
mukavaa sunnuntaita tännekin!
nibblerille suuri :hug: ymmärrän että sulla pahamieli, toivottavasti helpottaa pian.
on: tylsää... tää on ihan turhaa aikaa, noin niinkun vauvaprojektin kannalta. no alkuviikosta luulisin että on hedelmälliset ajat, eli niitä odotellessa =) mulla ollut tosi runsasta v.vuotoa tässä kierrossa, olisipa se merkki että nyt ois paikat valmiina pikkuselle. mies on jo suunnitellut että miten päin tehdään että saadaan aikaiseksi jotain :LOL:
:hug: kaikille tarvitseville, ei tainut valitettavasti olla ketään onniteltavaa??
 
Nibblerille lohtu :hug: ..voi, että mä oisin varmaan raivona! Kohta sun miehes pääsee silittelemään sun raskausmahaa, onnellisena:)
Mun exä sai kesällä vauvan ja mun kanssa vihas vauvoja ja niistä puhumista..outoo, et se yhtäkkiä vois niistä pitää tai jaksaa sellasesta välittää..

Moi Johanna! Mä olin kans vähän aikaa poissa ja hyvää teki

mulmul kyllähän sitä välillä pitää

:D
 
Kukkis: dodii, ei muuta ku sitä tärppiä sitten odotellessa! raportoit sitte kaikki maholliset/mahottomat oireet ;)

nipukalle halit :hug: se tunne on kyl kaamee, kun meinaa haljeta raivosta/turhautumisen tunteesta!

Hellurei itsellesi HaLPe! luinkin jostain kohtaa sun kuulumisia ja sullehan kuuluu jänniä! aika magee juttu, että gyne otti sut samantien siipiensä suojaan ja johan alko tapahtumaan :D kovasti onnea ja malttia matkaan, nyt varmasti jännittää sata kertaa enemmän kun normisti ennen tätiä?
 
Vähänkö menee hermot ku venyy kierto. Välillä on menkkaoireita mut sit taas suurinosa iha normia ettei mitää oireita voi keksimällä keksiäkkää. Vois nyt alkaa menkat nii pääsis kokeilee uuestaa, mut tää menkkojen odotus on niin perseestä.. :headwall:
 

22.9.2008

Minnie-....................kp 89/30-33.......................(tjottailee)
Terhi82...................kp 67/28...........................yk 3(km jälkeen)
katie80...................kp 64/30............................yk 4
Santtuli...................kp 62/27-57.......................yk 4
Marshmallow...........kp 55/23-26.......................yk 2
Hope22...................kp 53/30...............................yk 2
Heksu76..................kp 49/26..............................yk 1
Humu82..................kp 41/27-33...........................yk 2(yht. yk5)
DeviLiah.................kp 40/35.................................yk 3

Louvre....................kp 34/32-40...........................yk 6
Ouska.....................kp 36/33-??...........................yk 6
Nera-85..................kp 35/28-35..........................yk 5
Minttuli82...............kp 35/23................................yk 2
Lumikeiju.................kp 34/29...............................yk 5
salmiakkitassu........kp 32/28..............................yk 2
Sompio....................kp 31/30-31..........................yk 3
Markka84....... ........kp 31/28................................yk 2
Happyfeet...............kp 31/28...............................yk 1
Talvis......................kp 30/30...............................yk 5

Mansikkatee..........kp 29/29.................................yk 2
Hemuli1981............kp 28/28-38...........................yk 4
Sun Rise..................kp 27/29..............................yk 3
Kauris-82................kp 27/30..............................yk 6
Piglet......................kp 25/27-..............................(taustailee)
nanakuu................ kp 25/28..............................yk 1
kukkaiskeiju............kp 24/34-39........................yk 2
Heinu......................kp 22/26-31........................yk 11
Siniviuhka...............kp 21/26-29.........................yk 8
iitu-.........................kp 20/29-31........................yk 1

Kuumeilija...............kp 19/26-41..........................yk 8
asty........................kp 19/28-42...........................yk?
johanna83..............kp 17/32-40..........................yk 6
HaLPe.....................kp 16/23-27..........................yk 8
katalin....................kp 15/28-29...........................yk2
yöperhonen-..........kp 14/29.................................yk 8
Nasuli08.................kp 14/28-30...........................yk 3
toivova-84..............kp 13/25-29...........................yk 3
kaz.........................kp 12/26-27..........................yk 3
Henuliini..................kp 10/29-34...........................yk 3

Baby Butterfly.........kp 8/28-31...........................yk4
Londiliina85............kp 7/28-30...........................yk 2
kiharapää...............kp 5/32-35..........................yk 13
JenPen....................kp 4/28...............................yk 3 (T)
Kia-85....................kp 2/??............................yk 3
Delfis......................kp 2/28................................yk 2
Finu........................kp ??/??...............................yk 1
vinka......................kp ??/??...............................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??...............................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...............................yk ?
Mikita......................kp ??/??...............................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??..............................yk ?

 
Kiitos kaikille ymmärtämisestä. :hug: pääsääntönähän on ettei tuollaisesta asiasta sais olla kellekkään vihanen mut totuus on että mä olen. eikä tälle fiilikselle voi mitään.
tottakai se on kateellisuutta osa tää munki vihasuus, mutta hyvin pitkälle se on suurta vihaa maailmankaikkeutta kohtaan ja sitä miten se jälleen kerran koettelee mua... miks mn ympärillä p*skat ihmiset vaan sikiää ja ne jotka oon kasvatettu ja kasvaneet äitiyteen ei sitte millään.

vaikka mun nimee ja kiertopäiviä tuolla listoilla ei nyt olekkan, niin oon taas sissiytyny tän lapsen nimenomaan tekemisen kanssa. joten eilen ku pupuiltiin miehen kaa kävin ängemässä kuukupin sisääni. mu-ha-haa :kieh:

ja onnes, luojan kiitos, mun elämääni rikkauttamaan tulee tänään maailman kauniimmat silmät :) nimittäin mun kummityttö tulee hoitoon meille siks aika kun sen äiti ja veli käy hammaslääkärissä. niin et vaikka osa elämästä olis tosi tosi perseestä, onneks on jotain joka ei oo. muuten mä oisin jo poistunut aikaa sitten.
 
nibbler hienoa, että tänään on jo vähän parempi päivä. Mä tiedän ton tuskasen tunteen. Mä en kanssa oikeen ymmärrä tätä maailmankaikkeutta. Miksi näin aina käy, että kaikki oikeesti hyvät ihmiset joutuu kärsimään kaikenlaista sontaa. Mutta eiks niin, että tässä kierrossa me plussataan? Mulle tuli meinaan tollanen samanlainen päätäväisyyssiitä mun yhdestä kaverista, joka ei aluks edes tiennyt pitääkö nyt tulossa olevaa vauvaa vai ei. Näytetään tälle tyhmälle maailmalle, että kyllä mekin onnistutaan!!!

Niin ja mä nauroin ihan kasassa tolle sun kuukuppi kommentille :LOL: Pitäskö itekin hankkia sellanen, ettei yhtään potentiaalista simppaa pääsis poistumaan luvatta kehon ulkopuolelle.
 
heinu nyt ku aloin innoissani googlettamaan niin ihan oikeesti on semmosia jotka on tota kokeillu. siis että laittaa sen kuukupin.

ja tätä mä oon miettiny: ku kaikki sanoo että ne simot menee kyllä sinne ylös ja usein ne on jo siellä siinä vaiheessa ku mies ottaa peniksen ulos, niin eihän se oo totta. ku gyne otti mun sisältä(Spermajuoru:) miehen spermaa niin siellä oli vielä paljonki niitä käyttökeleposia simoja... ja miultahan ei kullan arvoset simot enää tippuile pitkin lakanoita ja paikkoja! *nyrkin heristys*
ne on mulle annettu ne on mun mun mun mun!!! |O
 
sain just tietää et mun pikkusisko on saanu kämpän iittalasta.. tulee vähän haikee mieli kun se muuttaa niin kauaks :| mut onneks junat kulkee... =)
tuskinpa tässä kierrossa plussaan kun on kauheet tätioireet:(
 

Yhteistyössä