***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

Nibbler Sitten mummo iässä vietämme aikaa jolloin seniori- palstalla ja kehumme, kuinka omat lapset on kasvaneet ja menestyneet. Ja lapsenlapsista puhumattakaan. Valitamme
Kuinka vaikeilta vaihdevuodet tuntuvat, millaisia oireita ne saakaan aikaan.. Virtsankarkailusta yms.. Eli siis keskustelumme sisältö tulee aina liittymään eritteisiin ja oireisiin :D
Mikäs sen mukavampaa :LOL:
 
:LOL: :LOL: :LOL:

"tänään tuntu vähän kuumalta ja sitte heti kylmältä. onkohan tää nyt tässä. menkat myöhässä pari tuntia että tais mun hedelmällinen aikani olla tässä :'("

"onkos joku kokeily näitä uusia tenoja?" :LOL:

"Virtsajuoru: ...." :LOL: eikä tätähän vois jatkaa loputtomiin
 
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: *nauraa niin, että työkaveri kysyi, itkenkö* :LOL: :LOL: :LOL:
esikoisesta haaveilleiden lasten vertailu-pino, esikoisesta haaveilleiden synnärikertomus-pino jne.. :p :D
ja sit palstan kuumin ketju: esikoisesta haaveilleiden suuri haalarikeskustelu! :LOL: :LOL:
 
heh teilläpäs on ollu levotonta TAAS vaihteeks täällä... :D

joo, maaginen viiva on vahvistunut parin päivän aikana... :heart: alkaa jo kutkuttaa =) pari testiä on vielä kaapissa, toisen käytän taas parin pvän päästä sunnuntaina ja toisen sit joskus... lääkäriin yhteydessä ens viikon puolella, että mitä kannattaa tehdä, kun mä en nyt sit yhtää tiedä koska menkat ois kuulunu alkaa!! :eek:
 
Daadeli Mä voin antaa vinkkejä ensi kiertoon :D

Rakastelkaa mahdollisimman vähän, kehitelkää kunnon riita oviksen aikaan ja älkää rakastelko silloin ollenkaan. 20 kg lihottua kuljet verkkareissa ja muuten ei sopivissa housuissa. Päätä uusia vaatevarastoa monilla housuilla. Samassa kierrossa plussaat ja ei mahdu nekään housut varmaan kauaa päälle. Mitähän muuta plussameininkiä meillä oli... :LOL:
 
iltaa!
nibbler toivotaan että se sun ukkos olis jotain tajunnut, muuten täytyy meidän tyttöjen tulla tosiaan käymään :kieh:
sompio olispa tuossa jotain taikaa, me nimittäin riideltiin myös noihin aikoihin =) mutta EI! tänään havaitsin pientä tuhrua :'( joten se siitä, alkaa oikeasti kiukuttamaan.
:hug: kaikille tarvitseville ja suuret tsempit haamuilijoille =)
 
iltaa arvon naiset!
onnea kaikille lussaneille ja :hug: sitä tarvitseville!!
viikon olen ollu nettipimennossa ku ei oo ollu koneeta mut nyt on kone ja nettikin. menkat oppu tossa jokupäivä sitten eli ressi se vaan sotki kiertoa... :'( ero on sitten lopullinen ukon kanssa se ei haluu mua enää takas.... :'( oon itkeskelly ja koittanu totutella yksin oloon. mut joops nyt pitää lähtee nukkuun et huomenna jaksaa päivän ja ennen kaikkea illan ku on työporukan pippalot. :D
 
onnea talvis ja mitä sä täällä enää kurkistelet, hus oikeeseen pinoon siitä :D (älä mee! jää tänne meijän kaa)

Mulmulille kunnon rutistus :hug: :hug: toivottavasti huomenna on tosi hauskaa pippaloissa, ja huomaat että elämä jatkuu vaikka se ei siltä tuntuisikaan.
 
jaaha. ei kukaan oo hereillä ja jäis munkaa tänne "yöpäivystykseen" :D
mä oon siis taas töissä... ja eipä oo taas miehitystaä viittitty miettiä yhtään enempää että täällä mä taistelen lähes yksikseni koko juoppokansaa vastaan |O
toivottavasti tää ei oo tätä koko yön. haluis vähän nukkuakki :D

pesasin tänään koneellisen vaatteita pesupähkinöillä. tulos ei ollu niin hyvä ku toivoin, ku ei oo tottunu siihen että ei tuu pesuaineen hajua vastaan ku avaa luukun :saint: tai siis hajusteettomia oon käyttäny jo hetken, mut kyllä neki jollekki haisee. nuo ei haissu milleen...

mut haistoin sitte miehen hikisintä työsukkaa ja ei sekään enää haissu et kaippa ne jotain pesi ne pähkinät. huomenna kokeilen valkosin että lähteekö tahrat varmasti vai näyttääkö se vaan siltä :)

eli juur herännyt ekohenkisyyteni on viety taas astetta eteenpäin :D mikähän ihme mulla on.
 
nibbler, miekin juuri aloittanut pesupähkinöitten testaamisen. :wave: Ostin myös sellaista ekovalkaisujauhetta :D

Huonosti nukuttu yö takana, kun tiesin aamulla testaavani. Näin unta plussaamisestani, ja mieheni oli siinä kamalan vaisu ja jotenkin lannistunut kohtaloonsa :'( Kurja uni... Niinpä nousin puoli tuntia sitten testaamaan, ja kunnon haamuhan sieltä tuli!!!!
Mitä seuraavaksi tapahtuu? Pelottaa... En niin yllättynyt kuitenkaan, kyllä sen tunsin. Mutta toisaalta täältä on lukenut kaikista niistä raskausoireista ilman raskautta....
Nyt pitää sitten kai tuolle äijällekin näyttää testiä, kunhan herää ensin.

Talvikselle muuten onnittelut myös! :heart: :flower:
 
sun rise kansa vaatii kuvia!! :D tuliko se heti testiajan sisään? mitä tapahtu? kerro! ei kait sulla oo muuta vaihtoehtoo ku että ostat tänään uuden testin ja testaat sunnuntaina uudestaan ja näät miten hieno selvä plussa sieltä tulee :)
 
Tuli n. minuutin kuluttua näkyviin kyllä, en tiedä saanko tähän tuota kuvaa kun en mikään tekninen ihminen ole... :ashamed: mutta yritän toki :D

en oo vieläkään raaskinut herättää kaveria... lähden tästä kurssille, niin ajattelin jättää testin vähän niinkuin esille. Saa sitten tutustua siihen samalla tavalla kuin itsekin, omassa rauhassa... :saint:
 
en nyt vissiin oikein osaa tätä hommaa, kuvan sain napsastua, mutta epätarkka siitä tuli... ehkäpäs yritän iltapäivällä uudestaan, osaako kukaan neuvoa tällaista vanhusta? :LOL: oishan tämä hyvä taito osata jatkossakin... Toisaalta noista kuvista tulee niin isoja, enkä osaa niitä pienentää, joten se siitä :kieh:

Yritän kuitenkin parhaani B)
 

Yhteistyössä