***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

Nasu-85
No myt ma kokeilen uusiks... :headwall: Elikkäs tervehdys kaikille, uusille ja vanhoille. :)
Son taas yks työpäivä takana, onneks on huomenna jo perjantai ja pääsee löhöömää. Teen melko pitkiä työvuoroja jotenka ei siis kannata ihmetellä jossei välillä kuulu mitään.
Mitähän kaikkea mulla oli mielessä..

Mansikkatee: Mulla on ihan samoja oireita ku sullaki, massu turvoksissa tälläki hetkellä ja ihan niinku muillakin oli puhetta ni niitä menkkamaisia oireita on ollu mullaki ja ne tulee yleesä just oviksen jälkeen.

Siihen vielä sitten lisäksi se että mielialat vaihtelee ihan laidasta toiseen, onko muilla ollu samaa? Mulla siitä kärsii joskin ma itte mutta myös kanssa eläjät eli avomies ja 16w sisko (asuttu systerin kans yksissä jo pari vuotta, kasvatus harjotuksia pikkusen vanhemmasta päästä). =) Menkkojen jälkeen ollaan avokin kans pupuiltu oikein uskolla ja sit se tyssää mulla ku seinään ja näin on käyny jo kahdesti. Ku ei kiinnosta ni ei sitte kiinnosta, tulee äksyiltyä kaikesta vaikkei olis edes minkäännäköstä aihetta. :ashamed:
Ittellä asia suhteen hirmu ns. huono olo koska ei se varsin oo kivaa kanssa eläjienmielestä eikä ainakaa ittestä ku ei viel ain tiedä mist se tulee ja mitä vois tehä..

Mii26: Mitä tulee tuohon pahaan mieleen ni joo se on varmaan meidän keskuudessa joillakin ihan yleistä. Tartteis olla ilonen toisen raskaudesta ja onnellisuudesta va ku se tuntuu melko vaikeelta ku itte niin haluaisit olla samassa tilanteessa.Tosi hyvä kaveri ilmotti ilouutisestaan just viikkoo aiemmin ennen ku meillä tuli tosi ilkee täti käymää, jouduin viikon oleen sairaslomalla menkkakipujen takia ja siinä samalla kattelin ku sisko hoivas 6vkoa vanhaa tyttöään ja kaveri voi pahoin ja hymyili ku se tietää et mikä on pahoinvoinnin syy.. Kyllä teki yllättävän pahaa ajatella ja tippa oli linssissä monesti van kait sitä ittekki jossain vaiheessa.
=)
Eiköhän siin ollu jo ihan jonkun verran tälle päivälle...


:wave:
 
mii26 Mulla jäi yks kaks joskus menkat tulematta ja oli viikon myöhässä ja testi senku näytti negaa negaa negaa... Raskausoireita oli kyl... Mut eipä ollu sit mittää...

ON: Tätiäpä ei näy mut en usko kyllä jakaantumismahdollisuuksiini koska tissit ei oo YHTÄÄ kipeet. Paha olo on ja julmetun kova väsymys. TÄnäänki pahoinvoinu koko ajan ja masu ollu kunnon pallona turvoksis ihan ku ois ahminu ittensä ähkyksi. Vaikka oon syöny hiljattai vaa pussin nuudeleita(iso pussi MAMA) ja juonu lasin limua ja syöny pari palaa kismetistä... Outoo... Maha ihan pinkee kans... Huomenna viimeistää tädin pitäis kurvaa kylään. Masussa sellanen ihme tuntemus, ei ihan menkkakipuja kuitenkaa. SEllanen alavatsalle keskelle nippailee ja sillee "juilii" mut se säteilee kyl munasarjoihinki et voi se tätii olla.. Edellispäivänä testailin negaa et en kyllä varmaankaa raskaana oo. Mut sit mennää uutee kiertoo vaa leuka pystys jos ei . :)
 
Heippa kaikille ja tervetuloa uusille =)

Täällä ei uutta auringon alla. Ovisaika tuli ja meni. Nyt odottelen kierron loppumista.

Kysymys: Meillä on tänään kostea illanvietto ja kaverit ei tiedä, että yritellään raskautua. Kuinkas paljon sitä uskaltaisi nauttia vettäväkevämpää näillä kp:llä 27/35-40? Hui kohta jo yk8 :(
 
^ Mä oon kuullut että plussaan asti saa elää ihan normaalia elämää. Mutta itse en kyllä mitään perseitä vetäisi. Mulla on nyt kp22/ 29. Ja meinaan mökillä jouda saunasiideriä ja varmaan vähän punaviiniä (mutta sehän on kohtuu terveellistä). Oon myös kuullut että sikiö olisi ensimmäiset kuukaudet(kuukauden) sellasessa suojapussissa. Ainakin sellasia joilla on tullu menkat vaikka onkin ollut raskaana on tällä tavalla lohduteltu. Olisko ollu joku vauva lehti tms. jossa luki että 10 alkoholiannoksella viikossa on vaarana tulla Fas-lapsia.

Hyvää viikonloppua kaikille!
 
Kiitoksia kaikille tervetuloa toivotuksista, täällähän vaikuttais olevan varsin mukavaa porukkaa :wave:

Miula oli eilen vapaapv ja siksi oli kohtuu kakka olo.. vapaapäivisin kun oikeasti ehtii ajatella ihan liikaa!!! Tuohon pahaan mieleen vielä pitää sanoa, että 9 ystävää/sukulaista on plussannu ihan lähiaikoina.. ja myö ku ollaan kaikessa hiljaisuudessa alotettu tää projekti jo kauan sitten.. siksi siis hiukan allapäin, vaikkakin yritän niin kovasti iloita muiden puolesta. Sit viel se kun neljällä on tärpännyt heti ekasta kierrosta!!!

No koitan parhaani jälleen kerran ajatella positiivisesti, et tästä kierrosta tärppää :) Kumpa nuo terot ei enää vaikuttais tällä kierrolla! Eihän ne periaatteessa, eikös ne päättänyt viime kierron ja nyt ku menkat alkoi, ollaan uudella kierrolla? Jotenkin vaan outo tunne, et ne edelleen haittais miu ovista :eek: Kellään kokemuksia teroluteista? Kumpa pystyisin oleen stressaamati, ettei ovis jää niin typerän syyn takia :attn:
 
Ai niin.. JenPen Mieki kävin gynellä, tosin siitä syystä että ne menkat jäi pois! Samalla kuitenkin tutkittiin että kaikki pötsissä ok. Gyne teki siis sis.ultran. ja määräsi terolutit, että saahaan tyhjennysvuoto aikaseksi. Kyllä se helpottaa, että rakenteellisesti kaikki ok.. vaikken satavarma olekaan että KAIKKI mahdollinen tarkastettiin. Ja ainahan on myös se mahdollisuus, et miehessä vika. Se tässä on just kauheinta, kun ei tiedä onko jommassa kummassa vikaa |O Jos olis jo lapsi, niin tietäs tosiaan että kyseessä vaan huono tuuri kun ei vielä ole tärpännyt..

Mansikkatee mainitsi tuossa "Ainakin sellasia joilla on tullu menkat vaikka onkin ollut raskaana on tällä tavalla lohduteltu" Mitenköhän yleistä tuo menkat ja plussaus on? Nyt vaikuttaa siltä et menkat kestäis 2-3 pv!? Eipä ole tällästa ikinä ollunna :eek: Toisaalta tää voi olla vaan "välipäivä" ja kohta tulee taas ku aisaa...
 
Moikka kaikille! :wave:

Mie oon nyt kirjotellu enempi tuolla viikkopinossa, ku en oo oikee pysyny perässä teijän kirjotustulvassa. =) Voittepa oikeestaan poistaa mut vaikka listaltaki, ku tulee nii harvon kirjoteltua.

Täällä ei oo tätiä vielä näkyny, mut eilen negan testannu... tällä mennään!

Tsemppiä ja mukavaa jatkoa teille kaikille! =)
 
Huomenta tännekin kaikille tasapuolisesti!!

Niin on päivät kuluneet että kierto menee taas jännittämisen puolelle, josko ois tärpännyt, vaikka sitä en uskokaan. Väsynyt olen koko ajan, viime yönäkin nukuin kahdentoista tunnin unet. Nyt tuntuu pirteältä mutta viimeistään töissä on taas ihan väsynyt olo. Työt stressaa minkä kerkiää eikä helpota oloa yhtään.

Anteeksi vuodatukseni!
 
Mulle saa merkkailla kp 1.. :'( Lyhin kierto pitkään aikaan, odottelin menkkoja vasta kymmenen päivän päästä. Vuotokin oli jotenkin outoa, ruskeaa klimppistä ja vatsa vain hieman nippailee. Rinnat ei ole yhtään kipeät eikä muutenkaan mitään muuta oireita kuin tuo nippailu ja ruskea klimppinen vuoto. Mun vatsassa taitaa olla oikeesti jotain vikaa.. Ei meille sitten vieläkään tule vauvaa. Eli yk 6 alkaa.
 
mä en yhtään ymmärrä...kun eilen bongasin vähän niinkun ovislimat...en itseasiassa epäröinyt niitä yhtään...no tänään ei ole enää tullut mutta tein silti ovis testin ja ihan oli nega... :$ Eli olikohan se sitten eilen ja nyt jo romahti LH:t...muissa kierroissa on aina tullut kaks päivää limaa ja sitten loppunu ja samalla romahtanut Lh taso täysin negaks...no joo...kunhan tässä spekuloin. Eilen meillä oli täsmä isku sitten kun oli vähän taukoa ennen eilistä...toivotaan että riitti...vaikka vaikea uskoa että tuo yks riittäis, vaikka kai siinä oli useempi siittiö ja yksihän riittäis meille :D :LOL:

No joo, palaan huomenna paremmalla aikaa...
 

18.10.2008

Minnie-...................kp 115/30-33.......................(tjottailee)
Terhi82..................kp 93/28..............................yk 3(km jälkeen)
katie80..................kp 90/30...............................yk 4
Hope22..................kp 79/30...............................yk 2
Heksu76.................kp 75/26...............................yk 1
Humu82..................kp 67/27-33..........................yk 2(yht. yk5)
DeviLiah..................kp 66/35................................yk 3
Zande.....................kp 56/36................................yk?
Kauris-82................kp 53/30................................yk 6
Tytti82.....................kp 41/33................................yk 4
yöperhonen-...........kp 40/29................................yk 8

Baby Butterfly.........kp 34/28-31............................yk4
Pinkkimieli...............kp 33/30.................................yk 1
Londiliina85............kp 32/28-30............................yk 2
Marshmallow..........kp 32/23-26.............................yk 4
kiharapää...............kp 31/32-35.............................yk 13
Daadeli...................kp 30/ ....................................yk 8

Kia-85.....................kp 28/??..................................yk 3
Delfis......................kp 28/28..................................yk 2
Louvre....................kp 28/32-40.............................yk 7
Hemuli1981............kp 28/28-38.............................yk 5
Happyfeet...............kp 25/32.................................yk 2
ida7........................kp 25/27-29.............................yk 2
Minttuli82................kp 24/23.................................yk 3
Piglet......................kp 23/27-................................(taustailee)
Ouska.....................kp 23/33-??.............................yk 7
Mansikkatee...........kp 22/29..................................yk 3
Nasu-85.................kp 22/28...................................yk 3
Heinu......................kp 21/26-31.............................yk 12
kukkaiskeiju............kp 20/34-39.............................yk 3

HaLPe.....................kp 19/23-27.............................yk 9
Teddybear82..........kp 18/28-?................................yk 1
Kuumeilija...............kp 17/26-41.............................yk 9
asty........................kp 14/28-42................................yk?
katalin....................kp 14/28-29................................yk3
Fancyface...............kp 14/26-28.................................yk?
iitu-.........................kp 11/29-31................................yk 2
JenPen....................kp 10/28....................................yk 4 (T)
Nibbler....................kp 10/29.....................................yk 17
toivova-84..............kp 10/25-29................................yk 4

kaz..........................kp 9/26-29..............................yk 4
Nasuli08..................kp 8/28-30.............................yk 3
vauvakuume83.......kp 6/30-35.............................yk 2
Santtuli...................kp 6/27-57..............................yk 5
MyPoodels..............kp 2/28-58.............................yk 6
Finu........................kp ??/??....................................yk 1
vinka......................kp ??/??....................................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??....................................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...................................yk ?
Mikita......................kp ??/??..................................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??...................................yk ?
mii26......................kp ??/??...................................yk?

++
Nanakuu
Salmiakkkitassu
Sompio
Talvis yk 5
Sun Rise yk 3
Raffel yk 1
Tiikeri83
La bebe yk 1
johanna83 yk 6

Taustalla:
Siniviuhka...yk 9
 
wohoo ovislimoja! :LOL: :whistle: vaikka luulis että mulla on menkat tulossa ku koko alavatsan ja selän alue on ihan julmetun kipee! raskauutaki epäilin hetken mut en epäile enää. kumma ku kaikki menkkaoireet tulee menkkojen jälkeen tässä kierrossa. paska jos mä oviksenki jälkeen joudun tästä kärsiä :( :kieh:

mypoodles (siis NIIN ihana nimimerkki!) ootko varma että on menkat? ärsyttävää jos ne tollasena tulee, vai ruukaako sulla tulla ensin tuhrua ja sitte vasta menkat? mulla tuli niin ennen:hug:
Ouska nuku vaan jos nukuttaa, se tekee tää syksy uneliaaks :hug:
 
hei pitkäsät aikaa!
paaljon onnea plussaneille!!

omaa napaa...
mä oon niin surullinen. vuosi sitten olimme onnemme kukkuloilla kun r-testi näytti plussaa...nyt vuotta myöhemmin olen aivan yksin vauvakaan kun ei jaksanut mukanani kuin sen ekan kolmanneksen juuri ja juuri... :'( ex:n kanssa ei olla enää missään väleissä kun se otti heti uuden ja satutti sillä mua entistä enemmän... :'( mä olen niin rikki niin rikki ku olla ja voi... |O
anteeksi tämä kauhea valitusvirsi mut ei oo oikeen ketään kelle puhua kun kaveritki hylkäs eron jälkeen... :'(
 
kurkkimassa taas pitkästä aikaa :wave:
Tuhat onnittelua ja halausta plussanneille :heart: :hug:
Pahoittelut tädin riivaamille :hug:


Täällä vaan kuukaudet häviää välistä...enää parikolme kk pitäs kituutella, niin sitten vois alotella tjottailua :heart: Siihen mennessä taustailen edelleen :p
 

Yhteistyössä