***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

Heippa naiset.

Täällähän on erikoista keskustelua tänään, johon itse en viitis osallistua sen kummemmin.
Joudun pakon syystä vaihtamaan nimimerkkiäni. Mikäli jota kuta kiinnostaa kuka olin ennen, saa sen yv:llä selville.

Ens oviksen kohdalla ollaan mieheni kanssa reissussa. Mietittiin eilen että täytyy ostaa muille ihmisille korvatulppia, jotta voivat nukkua rauhassa :D Mehän tehdään lapsia =)
 

14.10.2008

Minnie-...................kp 111/30-33.......................(tjottailee)
Terhi82..................kp 89/28..............................yk 3(km jälkeen)
katie80..................kp 86/30...............................yk 4
Hope22..................kp 75/30...............................yk 2
Heksu76.................kp 71/26...............................yk 1
Humu82..................kp 63/27-33..........................yk 2(yht. yk5)
DeviLiah..................kp 62/35................................yk 3
Zande.....................kp 52/36................................yk?
Kauris-82................kp 49/30................................yk 6

Tytti82.....................kp 37/33................................yk 4
yöperhonen-...........kp 36/29................................yk 8
Henuliini..................kp 32/29-34...........................yk 3

Baby Butterfly.........kp 30/28-31............................yk4
Pinkkimieli...............kp 29/30.................................yk 1
Londiliina85............kp 28/28-30............................yk 2
Marshmallow..........kp 28/23-26.............................yk 4
kiharapää...............kp 27/32-35.............................yk 13
Daadeli...................kp 26/ ....................................yk 8
MyPoodels..............kp 26/28-58.............................yk 5
Kia-85.....................kp 24/??..................................yk 3
Delfis......................kp 24/28..................................yk 2
Louvre....................kp 24/32-40.............................yk 7
Hemuli1981............kp 24/28-38.............................yk 5
Happyfeet...............kp 21/32.................................yk 2

Minttuli82................kp 20/23.................................yk 3
Piglet......................kp 19/27-................................(taustailee)
Ouska.....................kp 19/33-??.............................yk 7
Mansikkatee...........kp 18/29..................................yk 3
Heinu......................kp 17/26-31.............................yk 12
kukkaiskeiju............kp 16/34-39.............................yk 3
HaLPe.....................kp 15/23-27.............................yk 9
Teddybear82..........kp 14/28-?................................yk 1
Kuumeilija...............kp 13/26-41.............................yk 9

asty........................kp 10/28-42................................yk?
katalin....................kp 10/28-29................................yk3
Fancyface...............kp 10/26-28.................................yk?
iitu-.........................kp 7/29-31................................yk 2
JenPen....................kp 6/28....................................yk 4 (T)
Nibbler....................kp 6/29.....................................yk 17
toivova-84..............kp 6/25-29................................yk 4
kaz..........................kp 5/26-29..............................yk 4
Nasuli08..................kp 4/28-30.............................yk 3
vauvakuume83.......kp 2/30-35.............................yk 2
Santtuli...................kp 2/27-57..............................yk 5
Finu........................kp ??/??....................................yk 1
vinka......................kp ??/??....................................yk 1
haaveluja84...........kp ??/??....................................yk ?
kolmistaan..............kp ??/??...................................yk ?
Mikita......................kp ??/??..................................yk?
Nastimatroona.......kp ??/??...................................yk ?

++
Nanakuu
Salmiakkkitassu
Sompio
Talvis yk 5
Sun Rise yk 3
Raffel yk 1
Tiikeri83
La bebe yk 1
johanna83 yk 6

Taustalla:
Siniviuhka...yk 9
 
Daadeli eipä olla puhuttu, riidelty vaan..on se kumma, että mekin puhutaan kaikesta muusta, esim. menneisyyden vaikeista ajoista jne, mutta ei tästä hetkestä. prkl...
on suoranainen IHME jos tässä kierrossa tulis raskaaks, melkoisia super siittiöitä täytyis miehellä olla, kun viimeksi oli seksiä 5. pvä ja sen viikon loppupuolella oletan oviksenkin olleen..
 
Voi Sinikka :hug:
Osaatko yhtään aavistaa mistä tämä seksi haluttomuus, voisi johtua? Meillä yrityksen alussa oli samankaltainen ongelma. Miestä ei haluttanutkaan ja aina se pihtaus sattui juuri oviksen aikoihin. Muutaman kerran koitin kysäistä asiaa, mutta koskaan en saanut kunnollista vastausta. Kerran satuimme mieheni kanssa keskustelemaan( kylläkin alkoholin vaikutuksen alaisina) vauvoista yms. siihen liittyvistä asioista. Niin tuli ilmi, että olen painostanut häntä tiedostamatta sitä itse. Ja antanyt ymmärtää, että nyt on ovis ja jumankauta sun on onnistuttava tässä tai muuten...
asia, kun saatiin puhuttu ja aloin itse varomaan sanaa ovulaatio alkoi meillä makkarissa sujumaan.

meillä on muuten sama tilanne, kuin teillä. Saa todellakin olla supersiittiöitä, jos tässä kuussa raskautuisin. Ovulaation aikaan jäi lemmenleikit vähäiselle molemminpuoleisen haluttomuuden takia.
 
Tarkoitus ei ollut riidellä, sun rise, itsekin vain ilmaisin mielipiteeni, kuten kai muutkin. Eikö?
Ei todellakaan ollut tarkoitus mitään "hienostella" tai paasata vaan kerroin mielipiteeni =)
Pinkkimieli, en olisi kirjoittanut, jos olisin tiennyt että täällä ei tietyistä asioista kuulu keskustella...Se siitä aiheesta, toivottavasti kukaan ei loukkaantunut, ei ollut ainakaan tarkoitus loukata =)

Toivottavasti rauha maassa.

Oli mulla asiaakin ennen ku häippään taas.
Yrityskuukausista haluaisin kysyä, eli jos esim. on 2kk yrittänyt aktiivisesti raskautta ja tulee vaikka kuukausi, jolloin ei seksiä harrasta tai ei harrasta sitä ainakaan oviksen aikoihin, niin lasketteko mukaan senkin kuukauden/sellaiset kuukaudet?
 
ei se varmaan (mua ainakaan) sinällään haittaa vaikka eksytäänki välillä aiheesta. sitä se läheisyys teettää :D eikä kukaan ois voinu mitenkään todistaa että kuka tässä oli oikeessa joten ei tästä ois kauaa voinu riidelläkkään :)

kyllä ne lasketaan yrityskertoihin kans, mutta tästäkään ei oo mitään omaa sääntöä. mä ainaki laskin mukaan senkin kierron jonka mä tjottailin, ja viime kierron jolloin mä en oikeestaan muuta tehny ku oottanu menkkoja :D mut tässäkin jokainen tekee niinku haluu.


se olis pian isäinpäivä... kaks vuotta siitä ku "plussasin"... KAKS!
 
Kuu-me minä en ainakaan ole nokkiini ottanut, jos ihmiset on mielipiteitään ilmaisut. Ja kyseessähän oli erittäin "arka" aihe, josta jokaisella on erineväisiä mielipiteitä ja jokaisella on lupa tuoda ne julki!
Plussa tuulosia myös sinulle +++ :whistle:
 
En ottanut nokkiini itsari-aiheesta, mut en niitä juttuja mielelläni mieti ainakaan näin syksyllä jolloin kaikki tuntuu masentavalta.

+++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Eilen tilasin KT-storesta siis paketin ja enhän voinut tietenkään olla heti testaamatta, kun se jo tänään luukusta kolahti. Sillä huomennahan tätin kai pitäis kyläilemään tulla.
En oikein tiä mitä nyt mielessäni liikkuu, kun tikussa näin todella haalean haamuviivan :) :( Pyysin miestä vilkaisemaan ja se ei nähnyt siinä mitään. Yritin ottaa kameralla siitä kuvaa jotta olisin varmistunut asiasta, ja tietenkin kamerasta loppui akku :eek: Kai se oli vain ylitoiveikkaan mieleni kuvittelema haamuviiva, sillä voihan tämä rintojen aristelu viitata myös lähestyvään tätiin, vaikkei alamaha olekaan vielä kipuillut niinkuin viime kerralla.

+++++++ :whistle: Kunnon PLSSApuhuri kaikille =)
 
Täällä on ollut vakavia aiheita viime päivinä..

Mulla tuo itsari aihe on liipannut niin lähellä omalla kohdalla, etten viitsi komentoida..
En täällä sen enempää aihetta kommentoi.. Mieluummin aiheesta puhuisi vaikka jollain kerhopuolella..

KP
 
Mä lopetan noiden terojen syönnin nyt toistaseksi ja toivon että luomu menkat tulis.. Sain tänään tietää että aika vasta lapsettomuushoitoihin on maaliskuussa. Ja mä en tarviis ku ne clomit! nyt kaks kiertoa menny niin että en ovuloi ja pidän niitä ihan terojen syynä. Oon niitä nyt 4 kiertoa syöny ja varmaa 15kg lihonu ja naama alkanu kukkia, en jaksa tälläistäkään!!! On niin helvetin voimaton olo kertakaikkiaan.. Ei auta kun toivoa että vauva tulis luomusti!!! Mitään ylimääräsia en syö ja harrastan ratsastusta vähintää 2 krt viikos ja muuten lenkkeilen joka päivä ja turpoon vaan ku joku hemmetin pullataikina!
 
pahoittelut negasta BabyB se unohtuki laittaa siihen yksityisviestiin ku oli muuta ihmeteltävää. :hug:

anu se voi tehä ihan hyvääkin pitää taukoa välillä. ne on vissiin aika tujuja ne lääkkeet? onneks maaliskuuhun ei oo enää pitkä aika vaikka siltä tuntuukin.ja kuka tietää, ehkä sun ei tartte odottaakkaan maaliskuuta :)
 
kuu-me Tosta kierrosta, mitä kyselit, että lasketaanko se? Mä plussasin sellaisessa kierrossa. Meillä oli jotain supersiittiöitä, kun pupuiltiin tosi vähän ja oviksen aikaan ei ollenkaan.

Tosin mä olen ruvennut ajattelemaan, että saatoinkohan plussata jo edellisestä kierrosta. Tuli tosi niukat ja lyhyet kuukautiset ajallaan, eli en testannut. Mutta eilen sain pöhkön ajatuksen, että jos olisinkin jo plussannut :D Ultrassa sen sitten näkee, mutta kai mulla oikeet viikot on menossa.
 
Babyb:lle :hug: pahoittelut negasta!

ON: eilen illalla alkoi menkkamainen jomottelu, et kyllä se täti sieltä ajallaan taas tulee. yks asia tässä kierrossa mua on ihmetyttänyt. kolmessa viimeisimmässä tädin vierailussa, on ensimerkkinä ollut tuhruttelu, joka alkaa viikkoa enne "päävuotoa" Mut täs kierrossa tuhruttelua ei ole ollut ollenkaan. :eek:
 
halpe... Mulla taaskaa mitää oireita... pelottaa vaan ku tuli sellasta vetistä valkkarii tossa joku pari päivää site niin ekai mul SILLO VAST Ollu ovis? jos oli ni oltii kyl hyödynnetty edellesee päivää sit. Mut se kertoo et tulee mammutti kierto... :(
 
Nasu-85
Kertoisko joku jotta mitenkä tää juttu toimii? :headwall: Joku tollo ei oo ihan vielä ymmärtäny... :/ Siis nuo lyhenteet ja sillain?
Tääl olis varmaan muutama kohtalotoveri.. pillerit jo lopetettu heinäkuun alussa ja nyt taas odotellaan menkkoja... =)
 

Yhteistyössä