♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Huupelson ja likka90, ei vielä kirvestä kaivoon! Ennen kuin täti tulee kunnolla, niin toivoa on tälle kierrolle!
Kuiske, sullakin alkaa olla jännät päivät! Onnea!!

Täällä on tänään itketty, ilosta! Tein plussatestin (tai kaksi) aamulla!! Juhannusvauva tulossa! Heti on pelko perseessä, että jotain ikävää vielä sattuu, mutta toivottavasti pikkuinen pysyy kyydissä! Ilmeisesti siis rv4+3 :D

Tsemppiä kaikille!
 
Huupelson ja likka90, ei vielä kirvestä kaivoon! Ennen kuin täti tulee kunnolla, niin toivoa on tälle kierrolle!
Kuiske, sullakin alkaa olla jännät päivät! Onnea!!

Täällä on tänään itketty, ilosta! Tein plussatestin (tai kaksi) aamulla!! Juhannusvauva tulossa! Heti on pelko perseessä, että jotain ikävää vielä sattuu, mutta toivottavasti pikkuinen pysyy kyydissä! Ilmeisesti siis rv4+3 :D

Tsemppiä kaikille!
 
Täällä alkoi oikeen kunnolla menkkakivut.. Särkylääkkeen nakkasin naamaani jos se pian auttais.
Ens viikolla lähdetään kahdestaan miehen kanssa mökkeilee viikoksi, kiva päästä rentoutuu ja vaihtaa maisemaa. Kuka ties lomaviikolla onnistaas.. En ole käyttänyt mitään ovistikkuja vielä, mutta jos ensi kierrossa ei tuo toivottua tulosta nii voisi kokeilla ovistikkujen kera. Ovis ilmoottaa mulle ain itsestään oireiden perusteella.
 
minni90 ihanaa!! Paljon onnea plussasta :)
likka90 alkoiko sulla menkat vai onko vain kivut talla hetkella? tosi harmillista :( mulla aiemmin auttanut lampo, eli olen pitanyt kuumavesipulloa alavatsan kohdalla kun katsonut telkkaria tms se tuntunut hyvalle.

Tsemppia kaikille ja mukavaa sunnuntaita :)
 
Pumpulipallero Kyllä ne menkat on, vessakerroilla tullu paperiin, muttei vielä kumminkaan suojaan asti.. Kivut helpotti särkylääkkeellä. Mä ain yritän jotenki ne kivut kärvistellä kun ne säteilee vatsasta selkään ja pistävät samalla voimattomaksi. :/
 
Minni90 ihanaa, onnea!! Peukut pystyssä että kaikki menee hyvin!
hipeltäjä89 onnea tuoreelle avioparille! Tiedän tuon euforisen onnen tunteen, me juhlimme häitä viime heinäkuussa:love: toivotaan että saisitte vielä sen parhaimman häälahjan plussatestin muodossa!
 
Minäkin voisin liittyä uutena mukaan.. :)

Eli mimosa91 24v + mies 24v, yrittäminen aloitetaan loppuviikosta.

Päätettiin viikonloppuna jättää ehkäisy pois (kapselin poisto loppuviikosta). Mies vain totes ykskaks, että mitäs jos tehtäis se lapsi jo nyt. Kohta kolme vuotta takana avioliittoa, vuosi vakitöissä ja ASP-säästäjinä. Vielä tähän viikonloppuun asti suunnitelmana oli muuttaa omaan asuntoon 2017 ja vasta sitten tehdä lapsia. Vauvakuumeillut olen pidempään, joten mitäs minä siihen sanomaan, kun mies päräyttää ennalta-arvaamattomasti tyyliin ruokapöydässä, että "olispa kiva saada sut raskaaksi jo jouluksi".

Ihanan kutkuttava olo, vilkuillaan ja hymyillään toisillemme seurassa, että tällainen yhteinen salaisuus Appivanhemmilla ei oo aavistustakaan, eikä kaveripiirissä ole lapsia tai odottavia.


Tarkoituksena olisi pitää "tulee kun tulee" mentaliteetti, minä lopetan alkoholin juonnin ja aloitan foolihapot, mutta muuten elämä jatkaisi raiteillaan. Todennäköisesti se menee niin että ensimmäisistä luomumenkoista sinkoan ostamaan kasan ovistestejä yms ja piilotan mieheltä

Ehkäisyä takana enemmän kuin viisi vuotta, e- ja minipillerit, viimeisimpänä kapseli, joka ehtii olla vuoden päivät. Toivo on korkealla saada vauva jo vuodelle 2016, mutta aika näyttää mitä käy.. :)

Luin teidän juttuja sivulle 17 asti, kunnes uskalsin itse rekisteröityä ja tulla kirjoittamaan. Huomenna jatkan siitä mihin jäin Onnea kaikille vauvantekoon ja öitä!! :)
 
Minni90 paljon onnea plussasta ja tarrasukkia matkaan! :)

Kuiske kyllä mä kans nään siinä haamun! Tsemppiä ja toivotaan et viiva vahvistuu :)

Kiitos onnitteluista ja tosiaan toivotaan et saatais häälahjaks se plussa! Nyt kp 27/26-31, päätin olla testaamatta ennen tuota 31päivää. Mut saapa nähä malttaako olla :D
 
  • Tykkää
Reactions: likka90
hipeltaja89 toivottavasti sulle tulee plussa!:) onnittelut naimisiinmenosta! jannaa.. itse en varmaan jaksaisi odotella :p vaikka paremmat mahikset siihen plussan nakymiseen mita lahempana kuukautisen alkamispaiva on.

ON: tanaan olis kp 18/27-28.. pitas jaksella odottaa ennenkuin rupeaa testailemaan. Ehka viikonloppuna tulee kumminkin testattua.
 
Kiitoksia kaikille!
Täällä ollaan nyt hetki asiaa sulateltu, ei ihan vielä ole mennyt perille! Toivottavasti törmäillään tuolla odottajien puolella jo pian :)

Onnea Hipeltäjälle häistä ja Kuiskeelle haamusta, siitähän se mullakin lähti <3
 
Onnea Minni90 plussasta, ihanaa että tärppäsi :love: Ja toivotaan Kuiske että haamu vahvistuisi, pidetään peukkuja (y)

Pumpulipallero onko mitään oireita ja "oireita" ollut?
Ja toivotaan Hipeltäjä89 että sieltä tulisi se paras häälahja eli plussa :X3:

Täällähän on tapahtunut taas vaikka mitä! M|ralla alkanut menkat, mitä ihmettä? Kävitkö jo siellä lääkärissä? :)

Mulla oli se lääkäri aika ja oli kyllä niin tumpelon olonen lääkäri, että voi apua. Se käytti GOOGLEA (!!!) mun naaman edessä, kun haki tietoja teroluteista mitä yritin itselleni vinkua. huh huh. Ei tullut teroja vaan sain lähetteen nyt sitten gynekologille, ja toivon että se vois nyt sitten ultrata että näkis mikä mussa on vikana tai vaihtoehtoisesti antais jotain reseptejä sitten, en oikeen tiiä. Jotain apua haluan nyt. Tänään kp 50 ja aloitin eilen syömään turhautumiseeni niitä jämiä kesältä siitä keltrauhashormooni kuurista, jotta saisin nää menkat alkamaan.. (n)
 
ladygreen no olipa erikoinen laakarikokemus sinulla :S onko se gyne mitenka pitkan ajan paasta? rasittavaa tuommoinen odottelu ja tietamattomyys :( jospa ne kuukautiset alkaisivat pian!

Niin ja siis oireita.. no ei oo mitaan normaalista poikkeavaa. Minulla heti oviksen jalkeen aina nannit kipeytyy ja niin kavi myos tassa kierrossa. Mitaan muuta oiretta ei ole toistaiseksi. Eli saa nyt nahda :D tanaan on kp19/27-28. Vahan liian aikaista edes tehda mitaan testia (dpo4, epailen ainakin).
Eli ehkaviikonloppuna sitten jotain testia..
 
Minni90 onnittelut! Ihanaa kun vauvoja tulee :love:
Huupelson nyt kuittaa ja poistuu palstoilta. Saatan käydä katselemassa mutta nyt täytyy jatkaa elämää ja keskittyä muihin juttuihin. Vauva tulee jos on tullakseen.. vuosi alkaa just kohta oleen täys. Alkaa opetella elämään ilman kuumetta. Nyt voin sanoa että aika luovuttaja fiilis näin yk13 jälkeen. Kiitos ja kuittaus.
 
pumpulipallero toivotaan, että sitten kun testaamisen aika tulee että siellä jotain näkyisi :love: Ja oli kyllä hyvinkin ihmeellinen, ei kyllä luottamusta herättänyt yhtään. Lähete gynelle tulee 8-30 vuorokauden kuluessa ja ilmeisesti sieltä tulee minulle kirjeitse kutsu gynelle. En malttais odotella, mutta eipä tässä mukaan auta. :unsure:

Ja huupelson voimia sinulle projektin pitkittymiseen, toivottavasti et enää kauaan joudu odottelemaan sitä omaa plussaa. Ehkä juuri silloin kun yrittää "jatkaa elämäänsä" niin tärppäisi?! Toivotaan parasta, tule ilmoittelemaan jos onnen uutiset tulevat (y)
 

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥
(lista päivitetty 21.10.2015)

Yritys päällä:
Jes94 21v (mies 23v)...................ya 3/2014​
isbee92 23v (mies 32v)................ya 7/2014
kelokettu 26v.............................ya 9/2014, yk 14
nanja_ 24v (mies 26v).................ya 10-11/2014, yk 9-10
Annataika 24v (mies 26v).............ya 11/2014, yk 12
Kinder_Kitty 23v (mies 25v)........ya 1/2015, yk 6
venla90 24v (mies 25) ................ya 1/2015 yk 9
Mustikk4 27v (mies 26v)..............ya 1/2015, yk 10
hipeltäjä89 26v (mies 27v)...........ya 2/2015, yk 10
likka90 24v (mies 32v).................ya 3/2015
tiitu86 29v (mies 29v).................ya 3/2015, yk 6
Toukokuinen 27v........................ya 4/2015, yk 5
Falisa 25v (mies 25v)...................ya 4/2015
M|RA 28v....................................ya 5/2015
Paputoive 27v (mies 28v).............ya 6/2015, yk 5
nennsu 27v.................................ya 6/2015, yk 4
ladygreen 24v (mies 25v).............ya 6/2015, yk 3
ioms 23v (mies 25v).....................ya 6/2015
Iigu 28v (mies 38v)......................ya 6/2015, yk 2
Mils 23v (mies 19v).......................ya 6/2015, yk 2
Unelmoida 26v............................ya 7/2015, yk 2
pumpulipallero 29v (mies 39v)......ya 7/2015, yk 4
Myya 29v (mies 29v).....................ya 7/2015, yk 4
mandarina 20v (mies 24v)............ya 7/2015, yk 1
Domellan 25v (mies 28v)..............ya 8/2015, yk 4
MerMer 23v (mies 31v).................ya 8/2015, yk 2
TTK86 29v (mies 31v)....................ya 8/2015, yk 2
Susu90 25v (mies 30v)..................ya 8/2015, yk2
Syli 28v (mies 38v)........................ya 9/2015, yk 1
mimosa91 24v (mies 24v).............ya 10/2015, yk 1


Plussanneet:
Kuiske 25v (mies 28v)..................ya 9/2015, yk 1, plussa 10/15

Minni90 25v (mies 25v)...............ya 8/2015, yk 2, plussa 10/15
henttis 22v (mies 25v)..................ya 3/2015, plussa 9/2015
Swipulit 26v (mies 27v)................ya 9/2015, yk 1, plussa 9/15
Ellanolla 32v(mies 37v)................ya 6/2015, yk 2, plussa 9/15
amadecasa 28v (mies 28v)..........ya 7/2014, plussa 8/15
pirplua 24v (mies 24v).................ya 6/2013, plussa 7/15
Jembbba 22v (mies 25v)..............ya 11/2014, yk 8, plussa 7/15
Mymmeli_Myy 24v (mies 24v).......ya 10/2014, yk 9, plussa 7/15

Varsinaista yritystä odottavat kuumeilijat:
Tanja12 20v (mies 22v) [ehkäisynä kumi/varmat päivät/keskeytetty yhdyntä]
annimaria93 21v (mies 24v) [ehkäisynä kumi/keskeytetty yhdyntä]
kuvituksia 26v (mies 27v) [ehkäisynä e-pillerit (Gestinyl)]
P-P 28v (mies 28v), ya syksyllä 2015

Taustalla:
huupelson 25v (mies 25v)............ya 11/2014, yk 13
sporttimimmi 28v (mies 38v).......ya 6/2014, yk 18

Uudet käyttäjät: Ilmoita tietosi (nimimerkki, ikä, miehen ikä, ya = yrityksen aloitus, yk=yrityskerrat) punaisella värillä mikäli halut tiedot listaan. Myös päivitykset punaisella. Jatkossa en päivittele listalle muita kuin punaiset tiedot (helpompi bongata tekstistä). :) Fontin väri vaihtuu tuolta tekstilaatikon pisarasta.​
 
Viimeksi muokattu:
Moikka!

Listaa on taas päivitelty parhaan mukaan, viime kerrasta on jo aikaa ja paljon tekstiä tullut tänne. Minulla oli viime viikko lomaviikko ja oltiin Keski-Euroopassa reissaamassa miehen kanssa kahdestaan. Oli oikein mukava reissu. Talletuksia pyrittiin tekemään parhaamme mukaan ja oviskin ehkä tuonne reissulle sattui (to?, en tikutellut). Nyt siis dpo5, jos ovis oli torstaina. Jännäilyt siis menossa. Lauantaina meillä on tiedossa yhdet kinkerit, jossa alkoholia on tarjolla. Mietinnässä vielä juonko vai en ja teenkö esim testiä (dpo9) vai en, on kuitenkin aika aikaista...

Täällä on tapahtunut ihania juttuja kun luin kaikki postaukset. Ensinnäkin onnea Minni90 ja Kuiske plussista! Siirsin molemmat plussanneisiin, koska onhan toi Kuiskeen haamulainen selvä plussa. :love: Uusille, Domellan ja mimosa91 oikein paljon tervetuloa! M|RAlle onnittelut menkoista. :ROFLMAO: Kaikille niille pahoittelut joilla piinailut vaihtuneet uuteen yritykiertoon. :( Harmi kun huupelson jätät meidät. Jätin sinut kuitenkin listalle taustailijoihin.
 

Yhteistyössä