♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Pumpulipallero, juu ymmärrän :D aika mahtavaa!

Toi oviksen jälkeinen täti päivän odottelu on niin sekavaa aikaa. Tyyliin laskenut kalenterista saman päivän aikana että montas päivää vielä... Ihan ku se siinä samana päivänä mihinkään muuttuisi :D

Täällä on kropassa tapahtunut jotain kamalaa. Ja tämä yrityskerta meni niin pieleen! Keskiviikko iltana peitto heilui. No sen jälkeen iski järkyttävät kivut mahassa,emättimessä ja peräaukossa. Itkin ja toivoin kuolemaa tai tuntu että kuolen. No sitten torstaina aamuyöstä kun viimein sain unta niin heräsin 04 tuskaiseen kipuun. Siinä sitten lääkäriin päivällä kun millään ei helpottanut. Ennen lääkäriin menoa noin klo 16 sain sitten hymynaaman ovistestiin. No eipä ole pystynyt sen keskiviikon jälkeen seksiä harrastamaan. Edelleen on kipuja mahassa ja kivistää ja vihloo ym. Lääkäri sanoi että saattaa olla ulostetta jumissa mutta tosiaan ei oo ulostetta kunnolla tullut. Laxoberonilla sain hieman lirua ulos.
Lääkäri ei oikein ihan tiennyt missä vika ja takasin meren huomenna maanantaina jos vieläkään ei tää kipuilu lähe. Mutta ärsyttää niiiin paljon kun meni toi oviksen hyödyntäminenki mönkään. Mutta toki haluan myös itseni kuntoon ;/
Hieman pelottaa.
 
M|RA, sun kuukautisia vois kohta kutsua vuotuisiksi! Joo, paska vitsi, mut piti jotain kevennystö yrittää. Inhottavaa, kun ette pääse kunnolla edes itse yrityshommiin, kun joutuu odotteleen!


Annataika , toivottavasti olo helpottuisi pian eikä olis kyse mistään vakavammasta!!
Tiedän hyvin ton tunteen tässä kierron loppuvaiheessa, kun koko ajan kyttää kalenteria. Edelleen nyt on dpo 11 ja edelleen kuukautisia odotellaan ens to tai pe vaikka olen tänäänkin asian pari kertaa tarkistanu. Ettei vaan pääsis unohtuun :D
 
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
M|RA, sun kuukautisia vois kohta kutsua vuotuisiksi! Joo, paska vitsi, mut piti jotain kevennystö yrittää. Inhottavaa, kun ette pääse kunnolla edes itse yrityshommiin, kun joutuu odotteleen!


Annataika , toivottavasti olo helpottuisi pian eikä olis kyse mistään vakavammasta!!
Tiedän hyvin ton tunteen tässä kierron loppuvaiheessa, kun koko ajan kyttää kalenteria. Edelleen nyt on dpo 11 ja edelleen kuukautisia odotellaan ens to tai pe vaikka olen tänäänkin asian pari kertaa tarkistanu. Ettei vaan pääsis unohtuun :D
Hah! Hyvä vitsihän se oli.
Tää kaikki on varmaan jotain kostoa siit et oon tehny kaikkeni aikasemmin ettei niit menkkoi tulis. Eli oon saattanu käyttää putkeen ehkäsyä..
Ja nyt kävin uimas. Ennen sitä kävin vessas ja valkovuodon seas oli veriviiruja. Siinäpä sit aattelin et jos JUMALA haluu rankasta mua ni sehä laittaa altaassa kunnon verivyöryn sinne. Etten ainakaan vuoteen kehtais mennä yhteenkään uimahalliin :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Minni90
Kovasti vannoin, että testaan vasta viikon puolivälin jälkeen. Äsken tuli kuitenkin sellanen olo, että oli pakko kaivaa se ainokainen testi kaapista. Täysin ohjeiden vastaisesti testasin päiväpissasta ja olin noin tuntia ennen juonu kaks lasia vettä ja kaks mukia kahvia, että varmasti laimennan kaikki arvot.

Nyt on siis menossa dpo 12 ja kp 26/29. Sain testiin sen kuuluisan viivan paikan. Itsellänihän on niin huima kokemus noista testeistä, että olen elämässäni (kuukausi sitten) tehnyt yhden testin. Silloin ei kyllä näkynyt hyvällä tahdollakaan mitään. Nyt näkyy kuitenkin se kohta, mihin se toinen viiva vois joskus tulla.

Onkohan tämä viivan paikka yleistäkin, onko muille käynyt näin?
 
Kiitos henttis, tästä viivan paikasta en siis oikeesti voi päätellä yhtään mitään ennen kuin loppuviikosta olen toivottavasti viisaampi. Mutta olipa hassua huomata miten ne samasta paketista tulleet kaksi testiä voivat olla tällain erilaisia, että toinen antaa sen viivan paikan ja eka ei. Jatketaan kuumeilua :D
 
Jee M|RA!! Sinuna juhlisin suklaalla;)!

Täällä kp 22 ja mietin milloin uskaltaisin testata.. Tiedän ettei vielä ole mitään järkeä kun kierto on minulla heilunut 29-33 päivän välillä, mutta jotenkin nuo testit kuumottelee tuolla kaapissa:D milloinhan jotain voisi jo testeissä näkyä?
 
M|ra, jeee! VertaaaVertaaa. (y):ROFLMAO: Hanat auki!


Mulla on kanssa yks raskaustesti kaapissa mut ei varmaa tarvii edes testailla kun meni toi pupuilu vähä mönkään ku silloin ke iltana heilu peitto ja sit torstaina klo 16 tein ovistestiin sen hymynaaman... Ja sänkyhommat jäi sitte vaan siihi keskiviikkoon... Byhyy ku niin hyvin alko jo heiluu ennen ovista nii ääh

Onks täällä paljon nyt jännillä päivillä olevia?
Aika paljon on noita plussalaisia tullut:eek:

Tosiaan mietin tota viivan paikkaa et uskaltaisko siitä mitään ajatella :eek:
 
Annataika täällä ainakin mennään jännillä päivillä;) en ole ovistestejä käyttänyt, mutta oireista päätellen ovis oli viime viikon ke tai to ja seksiä harrastettiin viime viikolla ma, ke, to, ja la. Toivottavasti riittää:) yritän koko ajan hokea itselleni, etten päästäisi odotuksia liian korkealle, sillä onhan tämä vasta meidän ensimmäinen yrityskierto..

M|RA eikä! Kauan vuoto siis kesti? Tuhruttiko vaan vai tuli ihan kunnolla?
 
Minni90 toivottavasti saat vielä plussan! Mä en oo ikinä saannu testiin ees sitä viivanpaikkaa :D

M|RA voi harmi tuo sun tilanne, toivotaan et ne menkais alkais sieltä ihan kunnolla :)

Kunpa saatais tänne nyt niitä plussia! Mulla on nyt menosa kp21/26-31. Tosi vaikee nyt tietää millon menkat alkaa ku tuo viime kierto venyki ihan yhtäkkiä pitemmäks. En oo kerinny oireita kuvitteleen ku täsä häähässäkäsä menee päivät :love:
 
M|ra voihan kokko.. toivottavasti ne kuukautiset sielta alkaisi pikkuhiljaa? Hirveeta olis odotella noin pitkaan kuukautisia, varmaan itse kokoaika testailisin :p mutta tosiaan olen kuullut, etta osalla menee kierrot ihan sekaisin kun lopettaa hormoniehkaisyn. Toivotaan etta pian tapahtuu jotain suuntaan tai toiseen (eli siis kuukautiset tai plussa :))!

Annataika voihan se olla, etta tarppi kaynyt. Vai onko ne vaan naita urbaaneja legendoja, etta on plussa tullut kerran harrastettua seksia? Eihan naista koskaan tieda. Joskus sita oikein yrittaa ajoittaa ja harrastaa useasti muttei se valttamatta silloinkaan tarppaa.. eli eikun vaan odottelet ja testailet jossain vaiheessa :) onhan se raskauden mahdollisuus silti koska olet harrastanut suojaamatonta seksia :)

Kuiske itse kanssa inhoan juuri tuota "loppuaikaa" ennen kuukautisia (tai mahdollista plussaa!).. kokoaika tekisi mieli testailla silloin :D itse olen ollut valilla niin hullu etta jo pari paivaa oviksen jalkeen testaillut vaikka se ei olekaan mahdollista, etta mitaan nakyisi :D

hipeltaja89 ihanaa, teilla pian juhlat!!:) hyva, etta ajatukset muualla. Itse kanssa tein raskaustestin haaaamuna ihan varmuuden vuoksi kun oli mahdollista, etta olisin ollut raskaana. Mutta en ollut niin se siita sitten, kivaa oli kumminkin :) Nauti taysilla ajasta ennen haita, se jannitys ja odotus <3

ON: luultavammin tanaan olisi tulossa vahva viiva ovistestiin. tein aamusta testin, naytti suht vahvaa muttei viela tasavahvaa.. eli tanaan kp12.Epailen etta tanaan tai huomenna. Minulla oli viime kierto pari paivaa pidempi ja ovis tuli myohassa, saa nahda miten taman kierron kanssa. Meinattiin kylla tanaan talletella iltapaivasta :) Ihanaa, kun mies on ihan taysilla mukana ja tietaa milloinka olisi otollinen aika ilman, etta siita mainitsen :D
 
Eilen tuli semmost liukasta verilimaa. Sit se loppu illalla ja tänään alko taas verilima!
Ei siis valu housuun mut jos pyyhkii vessassakäynnin yhteydes ni paperiin jää.
ELI MITÄ IHMETTÄ?!
tavallaan ei oo ollu ees mitään menkkakipujakaan ku yleensä on saanu tyhjentää särkylääkepaketillisen. Ni nyt ei mitään
Kipuja.
 
M|RA, toivotaan että ne nyt olis viimein menkat jotka siellä tuhruttelee. Oot kyllä tosi kärsivällinen ollut, kun oot jaksanut odottaa noin pitkään niitä. (y)

Tänne ei kuulu mitään uutta, oon teidän kirjotuksia kyllä käynyt lukemassa usein, mutta ei ole sitten tullut kirjoiteltua, kun samanlaista tänne kuuluu. Täällä meneillään kp18 muistaakseni. Menkkojen pitäisi sit alkaa ensi viikon lopulla. :poop: Viikonloppuna oli parina iltana mahakipuja, toisena iltana se oli aika kovaa ja kesti useamman tunnin. Ovis oli laskureiden mukaan joskus loppuviikosta. En tiedä voiko siitä tulla noin kovia mahakipuja, vai mitä se sitten oli. Saattoi liittyä flunssaankin, kun olen nyt kipeänä. Pre-seed liukuvoide on ollut meillä käytössä tässä kierrossa.

Viime aikoina on lähipiiriltä tullut aika paljon raskausuutisia ja kyllähän se väkisinkin mielen aika matalaks vetää, vaikka jossain määrin osaan iloinenkin vielä tiettyjen ihmisten puolesta olla.

Tsemppiä kaikille ja toivotaan, että meille kaikille se vauva vielä suotaisiin, kun sen aika on. :)
 
Viimeksi muokattu:
No ei mul oo tainnu olla kauheesti vaihtoehtoja.. XD
Nyt en vaan tiiä mitä teen.. Ku ensviikon pe olis lääkäri aiheena kuukautiset. Et meenkö sinne vai en, jos nää nyt yrittää tässä alkaa.. Vai mikä täs olis homman nimi.. Vai päätänkö vast ensviikolla..
 
M|RA, oiskohan sit jotain lääkkeitä olemassa millä voisi saada sen kuukautiskierron kunnolla alkamaan?

Pumpulipallero, mä oon vannonut, etten testiä tee ennen, kun menkat on kunnolla myöhässä. Tähän asti ne on lähes aina alkaneetkin sillain, ettei oo montaa päivää tarvinnut edes arpoa, että pitäiskö testata. Täytyy nyt katsoa. :) Kyllä se niin iso helpotus olisi, jos tärppi vihdoin ja viimein kävis. Tuntuu, että oon jo päässäni luokitellut meidät lapsettomiksi, kun se vuosi jo lähenee niin uhkaavasti..
Viikonloppuna on tiedossa pieni kotimaanreissu, toivottavasti se vähän piristäis mieltä. :)
 
Hei! Oon uusi palstalla, ja tämä näytti sopivalta keskustelulta mihin osallistua, esikoista nimittäin toivotaan. Minä olen 27-vuotias ja mieheni vähän päälle 30. Sairastan Crohnin tautia (suolistosairaus), joka heikentää raskautumisen mahdollisuutta jos se on aktiivisessa vaiheessa. Nyt olen vihdoin hyvässä vaiheessa taudin kanssa ja vauva olisi kova halu saada ja uskaltaa nyt yrittääkin.

Minulla on vielä viimeinen pillerilaatta puolessa välissä, sitten lähdetään kokeilemaan jos sellasen pienokaisen joskus sais. Kova on kuume! :love:
 

Yhteistyössä