Esikoista yrittämään 2011

Se on niin väärin tällanen : / ,mut elämä jatkuu..

Nniin, mä olen 24 vuotias, heinäkuussa tulee ikää lisää. Yrityskertoja tosiaan yksi, jos heinäkuussa aloittas taas.. Toi KP on? Kiertopäivät tms? :) Normi 28 päivää on jjjaaa nyt ollaan menossa.. öö.. ei mitään tietoa.. 14 pv.. Kai.. :ashamed: :)
 
Emby^ Tervetuloa mukaan :wave: Pahoittelut kokemasi johdosta :hug: Toivottavasti seuraava raskaus päättyy onnellisesti :) Kuten Kirskis tuolla totesi, on tässä pinossa ollut vähän liikaakin suru-uutisia :(

ON: Jaahas. Se on meikäläisellä jo kp 8. Huomisesta eteenpäin alan metsästämään ovista. Toivottavasti onnistun sen bongaamaan ja tuleva kesä toisi plussan siihen hemmetin r-testiin :)

Illalla jännätään Suomi-Ruotsi -peliä ja toivotaan, että Leijonat nappaavat kullan 16 vuoden jälkeen!
 
Mulle voi päivittää seur. päivityksessä: tänään on kp 1. Nyyh! Kuvittelin taas oireita mut onneks en ehtiny tehä testejä sentään...
En kyllä jaksaisi odottaa että vuosi tulee täyteen yritystä, jos sitten vasta pääsee tutkimuksiin! TOIVOTTAVASTI tärppää sitä ennen...

Onnitteluja niille joita on jo onnistanut!! :)
 
Tänne pitäis ehdottomasti saada sellainen FB:sta tuttu tykkää-nappi (viitaten Hennun viimeisimpään kommenttiin) :D

Hennulle vielä myös onnea oviksen bongailuun. Toivottavasti sulla olisi jo lyhyempi kierto tulossa.

Anskutin, onko sulla meille uutisia? Jännäpäivät menossa.

ON: Tein tänään taas apteekin testin ja viiva on vahvistunut toissapäivästä. :heart: Haamu se vieläkin on, mutta selvästi tummempi. Ja menkathan pitäis alkaa vasta huomenna tai ylihuomenna. Tuhrukin on loppunut. Jospa se oli harmitonta kuten viime kerrallakin. Jokohan kolmas raskaus onnistuisi...
 
Tervetuloa uusille! :wave:

Täällä testattu jälleen nega kp25 ja dpo14 :'( Aaargh!!
Mua silti ihmetyttää kaikki "oireet" eli vatsanjuilimiset/repäisykivut, rintojen "paisuminen" ja näitä en varmasti oo kuvitellut, vaan varsinkin vatsanseudun krampit on olleet sen tosi pienen vuodon jälkeen(n.viikko sitten) todellisia. No siis eiköhän se tehtaile menkkojen alkua, jos ne kivut on sitten sitä ollut. Pahus, jotenkin oli "varma" olo tästä kierrosta, mutta väärässä taisin kuiteskin olla :confused:
 
Maanantai 16.5.2011

Vauvantekohommissa jo :

nimim..............ikä.............YK.................KP....... ....JÄNNÄPÄIVÄ

Katharsis........26............2........ ......72/26-28...............1.-4.4.
Namppis88........22...........5...............39/28-60..................?
{Anskutin}.......27...........1................31/27-29................13.-15.5
Mehiläinen 83..27............4...............28/29-47..................?

LeenaT............25...........5(KKM yk3)..26/27-28...............17.-18.5.
Kristiina84........26...........5............ ...25/25-35................16.-26.5.
Syksy2010.......30............7...............25/31-35................22.-26.5.
Line................30............7...............24/29.....................21.5.

millimolli..........25............9....... ......21/26-30..................?
Juliane.............24...........6..............20/32-33..............29.-30.5.
pikkumy...........25...........8................20/28.....................?
Avocado...........29...........8................18/24-29...............?

Heddy81.........29.............1...............18/27-28...............25.-26.5
Manda86..........24...........6... ............17/27...................28.5.
Jo...................30............4(KM yk2)...14/30.....................2.6
-Liv-.............23.............4..................13/?.....................?

Renesmee........29..........7.................12/27.....................31.5
Sameoldsong....20..........14..............12/?........................?
Mircea..............21.........10...............10/36...................10-12.6
Hennu86..........25...........3...............9/?.........................?

Tuanni............26............1...............8/26-27...................4.6
Laurelle...........24...........3........ .....8/28-31....................5-8.6
Epa_88.............22............1/4tm1......8/30-33......................?
Kirskis............25............4(KM, yk3)...7/?..........................?

Santski..............28..........3...............4/31-40...................?
kaisla86_........24............7...............1/30-35....................?

Taustalla:
navi (tjot)
Tupu_
Aliissa
sindi^^
merinorsu

Vauvantekohomman myöhemmin aloittavat:
nimim....................ikä........... ...................yritys alkaa

selia.......................25..................................heinäkuu 2011
Emby^...................24..................................heinäkuu 2011
bellabambini..................................................elokuu 2011
sansu86..................25..................................elokuu 2011
keijutyttö_90.................................................elokuu 2011
tryffeli89.................21...................................2011


:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim..................ikä...........plussa. ...........LA...........monennesta tärppäsi

Leeniliini...........27............22.2................3.11...........YK1
köppiäinen........24.............7.3...............15.11...........YK4
Susimieli...........22............12.4..............13.12.............?
milizza..............25...........25.4...............28.12...........YK3
jjuuli................19............11.5 .................?..............YK2

Plussanneiden oma ketju: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1951378-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-kevaalla-ja-kesalla-2011-a/

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Emby: tervetuloa ja suuri osanotto menetyksen johdosta. Toivotaan kuitenkin, että plussaa on tarjolla pian.

Komppaan tykkää-nappia ja kulta todellakin maistui! :) oltiin Riikassa katsomassa peli ja olipahan huikeaa!

ON: Viikonlopun reissu kaikkine 2x9 tunnin bussimatkoineen oli mahtava. Siteille ei vielä ole käyttöä ollut, joten nyt jännätään testiin asti :) tehdään vasta kun ollaan ukon kanssa samalla paikkakunnalla. Noin keskiviikkona ehkä testaillaan :)
Kertomisesta sen verran, että mä olen kertonut yrittämisestä parille kaverille ja äidilleni myös. Ja nyt kun on tää työpaikkahaku ja siihen liittyvät jutut päässä pyörimässä niin soitin äitille ja kysyin, et mitä mun pitäis tehdä. Eli tavallaan kerroin sille epäilykseni raskaudesta :) suunnittelin kyl jotain kivempaa keinoa, mutta ehkä tää meni nyt näin. Muuten ollaan oltu hissukseen asiasta. Jotkut on kyllä arvanneet ihan itse, että meillä on yritys päällä...ehkä se näkyy ulospäin.
 
Tytöt katsokaa!! :heart:

Jospa tää kolmas kerta onnistuisi. Eli kai mut voi TAAS sit laittaa plussanneisiin. (Kokemuksen mukaan sieltä pääsee helposti takaisin kuumeilemaan.) Laskettu aika olis 25.1.2012.
 
=) Onnea onnea!!

Kertomisesta voisin mä kans sanoa, et kyl mun kaikki läheiset suurinpiirtein tietää, et yritetään ja tietää menetyksestäkin.. Töissäkin tiedetään.. Ukkon ystäväpiiri ei niinkään tiedä, miehet ny on sellasia tuppisuita ;)
 
LeenaT Hirmuisesti onnitteluja plussasta!

ON Tein aamulla testin, kun en voinut odottaa enää. Sain kaksi viivaa <3 Miehellä oli eilen syntymäpäivät ja tässä olis nyt hänelle sitten lahja :) Laskuri antaa lasketuksi ajaksi 21.1.2012. Tämä pesee kyllä kiekkokullan 100-0 :D

Nyt sitten keksimään, että miksi en nauti viiniä toimiston miljoonissa illanistujaisissa ja virkistyspäivissä ;)
 
Täällä kulkee(kuten elämässä yleensäkin) hyvät ja huonot uutiset käsikädessä :(

Renesmee Ei voi olla todellista!! :hug::'( Ihan kauheeta! Voimia sinne!!

LeenaT Ihanaa, nyt tämä kerta on SE kerta :) Onnea! :heart:

Anskutin Mielettömän paljon onnea!! :heart:

ON: Oireet jatkuu, testi eilen dpo14 siis nega. Loppuviikosta herkemmällä testillä, jos ei menkat ala sitä ennen.
 

Yhteistyössä