Esikoista yrittämään 2011

milizza, en itsekään tiedä oikein tosta yk:sta. Olen päiväkirjaa kirjoitellessani kirjoittanut vain "keskenmenon jälkeisestä kierrosta". Mut jos laitetaan mulle nyt sit vaik yk5, ei kai sen niin väliä.

Menkat ohi jo, ihanaa! :)
 
Mä plussasin!!!

Tää on ihan uskomatonta. En pystynyt nukkuun enää puoli seitsemän jälkeen ja menin sitten sydän pamppaillen digitestiä tekeen ja kyllä tosi nopeesti ruutuun tuli "raskaana 3+". Hetken aikaa tuijotin vuorotellen itseäni peilistä ja sitä testiruutua, että sain itseni uskomaan asian. Sitten menin miehen herättään näyttämällä testiä. Ei se oikein osannu sanoo mitään, hymyili ja halas kunnolla. Tein sitten vielä sen samanlaisen liuskatestin mitä oli aiemminkin tehnyt ja kyllä siihenkin selvät viivat piirtyi. Nyt olen aivan täpinöissäni ja laitan kyllä nyt jalat ristiin. Tämä kaveri ei saa tulla liian aikaisin ulos.
 
MILIZZA ONNEA!!!

Täällä ei testiin aamullakaan pärähtäny mitään. Haen apteekista heti ku se joskus o auki semmosen oikean testin ja testaan sillä. Mutta on pakko alkaa uskomaan, että täti tulee koska se haluaa. Mokomakin vieras, ilmottelis tulostansa etukäteen.
 
Onnea Milizza! =) Oon niin onnellinen sun puolesta! Nyt vaa tarrasukkia..! :heart:

Täälä jännitetää.. Perjantai on meidän maaginen päivä. Sillon saadaan tietää meneekö meidän tarjous siitä talosta läpi ja tädin pitäis viimestään perjantaina tulla Jos on tullakseen? Toivoen tietysti, että kierto olis normaalin pitunen.. Eilen mulla oli huono olo ja alavatta kipee, selässäki hieman tuntu, mutta nyt ei taas mitää.. Eilen olin ihan varma, et se täti tulee.. Mutta ei.. Plussapölyä kaikille! :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos onnitteluista!
Oireita: ensin tuli sitä tuhruvuotoa muutama päivä ja luulinkin, et menkat tekee tuloaan. Sitten alkoi mahan nipistely (ollu koko ajan enenevässä määrin), ällötystä ajoittain ja mahan turvotusta. Välillä myös kun esim käsi hipaisee nännien päitä niissä tuntuu semmonen pieni tuikkaisu. Ei siis mitenkään kipeet tai arat. Tänään tajusin myös et pari-kolme viikkoa päänahka on kutissu enemmän kun yleensä ja pientä hilsettä on muodotunu. En sit tiiä johtuuko tästä.

Nyt laitan tän plussan tarttumaan teihin muihinkin ;)
 
Onnea Milizza! :)

Täällä testattiin puhdas nega päivää ennen oletettua jännäpäivää. Ja koska mitään oireita ei muutenkaan ollut, niin pääsiäislomalla nautittiin hieman alkoholia ruuan kanssa. Menkat tulivat 1-2 päivää jälkijunassa. Mulle voi päivittää siis seuraavaan päivitykseen YK 7, kp 3/29, jännäpäivä 21.5.2011. Nyt asenteella, että tämä kierto toden sanoo ilman turhaa stressailua. :)
 
Miultakin paljon onnea milizza :flower: Onpas kiva lukea että on onnistunut, itelläni taitaa aika jännäpäivät olla käsillä jo tässä vaiheessa kiertoa :eek: eilen illalla alkoi pieni menkkamainen juiliminen alaselässä, ja tänään jatkunut.. toivottavasti nyt ei täti tulisi kuitenkaan : /
 
Paljon onnea plussasta milizza !!! :)

Ja pahoittelut tädin kohdanneille!

ON: Täällä menossa kp59 ja rupee pikkuhiljaa tympimään.. Perjantaina tein testin ja tuloksena nega, ei kuitenkaan oo vieläkään alkaneet. Nyt on jonkun 4pv ollut alaselkä ja rinnat kipeänä ja valkovuotoa tullut edelleen reilusti, mutta ei muuta... Huomenna teen aamulla testin ja jos tulee nega, niin varailen gyneajan... Onneks on tässä nyt paljon muuta ajateltavaa kun on muutto toukokuun lopussa, niin ei niiiin kovasti ota päähän... :)

Plussatuulia kaikille :whistle:
 
Ugh. Varmaan johtuu stressistä tää äkillinen kuukautisten poisjääminen. Pitänee kokeilla parannella se tilanne kuntoon, ennenku alkaa toivomaan realistisesti ei oo mahiksia raskautumiseen ennenkö tää stressinperkele on selätetty. Kaikki testit ollu negoja, että pakko uskoa se tosiasia et ei ole tulossa lasta. Menkat vaa o nyt päättäny jäädä tulematta ennalta määrämättömäksi ajaksi.

Toivotaan ettei kierto singu ihan mahottomaksi, vaikka en ihmettelis vaikkei tuliskaan pitkiin aikoihin. Semmosessa stressisuossa on kuljettu viime aikoina. Pitää alkaa ajattelemaan vähä tätä elämäntapaa uusiks, niin ehkä jossakin välissä mieki saisin sen plussan.

Syy miksi uskon ETTEN ole raskaana, viimeks tuli plussaa vaikka oli menossa kesken jo näihin aikoihin. Nyt ei mitään. Varmaan aion siltikkin kiduttaa itteeni ja testailla. Jos menkkoja ei näy vappuun mennessä ja testi o edelleen negatiivisella tuulella mie aion käyä nollaamassa kuoharilla tilanteen. Jotenki nyttenki semmone olo, että tekis mieli tirpasta pullo punkkua tai pari :(

Plussaisia kevättuulia muille !Mie käyn ilmineeraamasa jos tilanne johonki jossaki välisä muuttuu. Nyt o vaan nii depis koko hommasta, että haluan unohtaa koko asian.
 
Onnea milizza!
Kiva saada positiivisia uutisia. Samalla pahoittelut negatiivisia saaneille. :(

Vähän reipas tunti sitten palasin pääsiäisen vietosta ja huvikseni kävin ostamassa predictorin herkän testin, sillä apteekki on matkan varrella. Oli vään turvonnut olo (ihmekös, pääsiäisen syömingeistä), ja tissit kipeet (ihmekös, aina loppukierrosta), ei muuta syytä. Nyt siis kp 21/25-33 tai jotain.
Mutta siihen Predictoriinpa pärähti oikein kunnon plussa. Siis kontrolliviivaa vahvempi! En ole elämässäni saanut edes ovistestiin sellaista. Marssin takaisin apteekkiin (apteekin tätiä tais huvittaa) ja tein samaan virtsaan Apteekin Oman. Ja siihen tuli ihan selvä haamu tai oikeammin plussa, ei vain niin voimakas vielä kuin kontrolli. Kaikki testiajan sisällä.

Siis iltapäiväpissasta kp 21??? Oli ollut noin 3 h rakossa. Viime kierron lopussa (ja ok, myös kk alettua) tein vimmatusti negoja kun oli niita netistä tilattuja herkkiä halpiksia vielä jäljellä. Joten tuskin tää on kuitenkaan ekaa kuuta pidemmällä. Siis jos on...

En oikein tajua koko asiaa vielä.

Mies palaa tunnin päästä kotiin, en ole siis vielä kertonut sille. En tiedä miten asian oikein esittäisin?!?

Sori, tulee nyt omaa napaa, kun ei tässä tilanteessa muutakaan voi.
Meillähän oli tämmöinen hiljaiselokausi tämän yrityksen kanssa, eli en edes ovistestallut ja oikeastaan puhuttiin, että voitaisiin odotella ehkä syksyyn jos kesällä mentäis naimisiin, jne. Että ehtiihän sitä, saisi vielä viettää "yhden vapauden kesän". Mutta nyt ei siis kyllä yhtään harmita, mutta olo on kyllä todella outo. Olen jo kuvitellut, että siinä purkissa johon pissasin oli varmaan jotain kemikaalia joka aiheutti sen plussan. :0

Oierita: Ei siis muuta loppukierron oiretta kummempaa, kuin tuo turvotus. Luulin, että kuumuus ja mässäily olisivat siihen syynä. Lisäksi , kun oikein mietin, on pari muutakin juttua: tänä aamuna olkapään ihossa oli punainan, tasareunainen ympyrä "ihottumaa" joka hävisi aika pian. Ihmettelin n. viikko sitten, onko mun deodorantissa joku vika kun hiki tuntuu haisevan tavallista enemmän, vaikka olen käyttänyt samaa dödöä vuosikaudet. Ja lisäksi, äitinii tuumasi pari päivää sitten, että alkaa varmaan vaihdevuodet, kun yöllä heräsi kamalaan kuumotukseen. Minä siihen, että mäkin heräsin ihme kuumiin aaltoihin pari kertaa, että ehkäpä mullakin alkaa sit vaihdevuodet....

Okei, nyt yritän koota itseni enenn miehen saapumista. Onnea tuhannesti milizzalle, ollaan siis samassa jamassa, ilmeisesti. (En vieläkään usko, huomenaamuks meen ostamaan digin).
 
Viimeksi muokattu:
Moi!
Ja Onnea kaikille plussanneille!! :)
Tänne ei ihmeempiä, normi eloa.. Vähän omanapailua, aika epäaktiivista ollut tuolla makuuhuoneen puolella, joten en usko että mitään mahdollisuuksia ois. mielessä kuitenkin kävi, että mitenköhän nopeesti alkoholista on haittaa, kun on tässä tullut viiniä vähän siemailtua. Onkos kellään tietoa? Ite oon ajatellu, että niin kauan kun ei oo tietoa raskaudesta, niin voi lasillisen ruoan kans ottaa. Mites muut kieltäydyttekö kokonaan? Tästä on varmaan ollu kymmenen kertaa jo puhetta täällä, mutta en jaksa alkaa selailee kirjotuksia.. :) Sitäkin mietin, et pitäiskö ennen vappua vielä tehdä r-testi...

Tulipa taas omaa juttua, jospa joku jaksaa kommentoida.. Mukavaa vappua ja plussatuulia!
 
Kiitos onnitteluista, vaikka ei taida vielä olla niiden aika sittenkään. Digillä negatiivinen... ??? Mitä ihmettä. O

Olin täysin valmistautunut positiiviseen, kun kerran Apteekinkin testissä oli selkeä viiva.
Kaksi vaihtoehtoa: joko hormonia ei vielä ole tarpeeksi digille (vaikka regoivatkin käsittääkseni Apteekin Oman kanssa samaan hormonimäärään) tai sitten siinä eilisessä purkissa johon pissasin oli todella jotain kemikaalijäämiä.

Nyt kyllä olen kuin tulisilla hiilillä koko työpäivän.
 
milizza ONNEKSI OLKOON! :flower: Ihanaa saada hyviä uutisia :)

Avocado, jos oli liian aikaista testata digillä? Nyt vain uusia testejä tekemään! :) Varovaiset onnittelut :)

millimolli Onnea kropan toimimisen johdosta ja tsemppiä tähän kiertoon :)

-Liv- Täällä nyt kp 60, testit negaa (viimeks sunnuntaina tein testin) ja tätiä ei kuulu. Tänään iltapäivällä sinne gynelle. Veikkaan, ettei minua aleta tutkimaan sen enempää, mutta olenpahan sitten käynyt kiroamassa tätä kroppaa...
 
Milizza: Onnea kovasti!!

Avocado: Testaile uudestaan ja kerro sitten miten kävi. Mä pidän peukkuja täällä!

ON: Pääsiäisen aikaan todennäköisesti ovuloin. Mieshän keksi viikko sitten että meidänhän pitäisi olla kihloissa ennenkuin jatketaan tätä yrittämistä. Minähän meinasin hermostua että juuri ennen mun ovulointia keksii sitten tällaista. Onneksi sain sen ylipuhuttua lauantaina touhuilemaan ja sitten uudestaan vielä maanantaina. Nyt on ovis sentään hyödynnetty, mies saa miettiä kosintapuuhia sitten taas ihan rauhassa :) Toki ymmärrän hänen kantansa kihloihin menosta mutta pitikin keksiä tuo juuri ennen mun ovulointia!

Kysymys kaikille siitepölyallergiasta kärsiville: Huomasin tuossa viikonloppuna että siitepölyä on ilmassa. Mites noiden allergialääkkeiden kanssa? Saanko käyttää niitä nyt kun vauvan yritys on päällä? Ihan perus apteekkikamaa tarkoitan.
 

Yhteistyössä