Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

Ihania ultrakuulumisia Hennu ja Tupu! Ja onnittelut Hennulle vielä poikalupauksesta :) oliko sulla joku aavistus kumpi sieltä olisi tuloillaan?

Mulla on ihan poikaolo, mutta se selviää sitten lokakuussa jos vauva suostuu sen kertomaan :) ollaan mietitty, että mentäis sitten 4D-ultraan vielä jos sukupuolta ei rakenteessa näy.. Saa nähdä :)

Tänne ei mitään erikoista, mitä nyt viikot poksuu! :)

lauwra 14+1
 
Viimeksi muokattu:
Poksautellaan 15+0.
Ihanaa! Elämä alkaa voittamaan vihdoinkin. Olo alkaa olla normaalin energinen ja ruokahalu on normalisoitunut.

Ja ihan kuin olisin tuntenut liikkeitä parina viime päivänä. Ehkä. Sellaisia hipaisun ja muljahduksen välimaastosta olevia nopeita ohimeneviä tuntemuksia navan ja hävyn puolivälin tienoilta, läheltä masun ihoa.. Katsoin anatomiaa näiltä viikoilta ja siinä ei pitäisi olla suolia vaan kohtu :)

Jos jotain negatiivista niin nenän limakalvot on aika lujilla, haavaumia ja verta niistäessä. Nenätipoilla oon lätränny jo monta viikkoo ja välillä auttaa muutamaksi päiväksi ja sitten aukee taas.
No jospa se siitä. Ja ikenet vuotaa myös...
Alamasussa on myös jatkuvaa lievää juilintaa, joka lähinnä vaan ärsyttää, kun tuntuu että masua pitää kannatella kokoajan liikkuessa.Tukiliivivyön osto on tässä edessä. Huomenna olisikin tilipäivä, niin vois alkaa verkkokauppashoppailun..

Mukavaa elo-syyskuun vaihdetta kaikille, niin se vaan pitää kesästä päästää irti ja alkaa nauttia syksyn pimenevistä illoista.

Vissyliini 15+0
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Onpa muuten outoa, että mä en ole nähnyt unia vauvasta/raskaudesta/synnytyksestä ollenkaan! :| Yleensä mulle tulee kaikki uniin. Vähän jos illalla miettii työasioita ni johan saa olla koko työn töissä yms...

Mulla myös ikenet vuotaa verta. Ikävä vaiva. Kävin muuten siellä suuhygienistilla ja sain 4 aikaa lisää (viisaudenhampaan poistot + 2 reikää paikattavana). Lisäksi sain ohjeen syödä perkeleesti purkkaa ja fluoritablettejakin pitäs muistaa ottaa kaks kertaa päivässä. Toivottavasti saisi suun kuntoon, että ei olisi vaaraksi oman lapsen suuterveydelle : /

Mä kans pääsin ekaa kertaa ikuisuudelta tuntuvaan aikaan jumpalle! Ihana olo tuli kyllä :) Tai kävin nyt spinningissä, mutta eiköhän normaali jumpparytmi ala pian. Katselin myös, että voisin alkaa käymään perjantaisi äitiysjoogassa, ystävä suositteli. Varmasti hengitysharjoitukset ja muut rentoutumisharjotukset auttaa synnytyksessä.. :)
 
lauwra mä kävin mammajoogassa ja tykkäsin siitä touhusta! Harjotukset oli hyviä ja niitä olis voinut käyttää synnytyksen aikana, mutta ite kyllä unohdin kaikki ihan tyystin siinä tilanteessa. :D

tsude ja typy 10,5kk
 
Itteääki kiinnostais jonkunlainen mammajooga. Tai pitäis nyt ylipäänsä saada perse ylös sohvalta ja tehdä edes jotain. Jos ens viikolla sais raahattua ittesä jonkunlaiseen jumppaan/lenkille. Pelottaa, et mitä tää liikkumattomuus ja makeanhimo saa aikaseks. : /

Näinkö mulla olis aamulla ollu joku harjotussuppari? Makasin selälläni sängyssä ja silittelin mahaa (niinku aika usein nykyään :D). Yhtäkkiä maha tuntu ihan pinkeeltä. Ei sattunut tai mitään, mutta helpotti vähän ajan päästä? Kohtuhan supistelee epäsäännöllisen säännöllisesti ihan ilman raskauttakin, joten näinkö se olis jotain semmosta ollut :) Tiedä näitä :)

Liikkeitä tuntuu enemmän ja vähemmän pitkin päivää. Eilen illalla oli ihan kunnon potkushow :D Ei ole vielä aikasemmin niin selviä liikesarjoja ollut :D

Nyt sitten tartteis alkaa ettimään vaunuja, pinnasänkyä ja turvakaukaloa. Huh, siinä sitä ettimistä ja pohtimista sitten riittääkin :D

Miehen vanhemmille kerrottiin poikalupauksesta ja he olivat innoissaan :) Täyty heidät vaan vannottaa, etteivät mun vanhemmille mitään möläytä... :D

Hennu & Möhkö 22+2
 
Oi kun mäkin odotan niitä liikkeitä! Mitään sinne päin vihjaavaa en ole havainnut, toki onhan tää vähän hankalaa kun ei yhtään tiedä mitä odottaa :D

Meillä ainoa hankittava on turvakaukalo, vaunut on jo tiedossa ja pinnasänky saadaan. Turvakaukaloissakin varmaan kaikki nykymallit on tosi turvallisia, eli käytännöllisyys, ulkonäkö ja hinta varmaan ratkaisee meillä. Hankinnat tehdään joulukuussa kun saadaan kiva potti veronpalatuksia.. Ajateltiin myäös ostaa digijärkkäri ni saa sitten vauvasta hyviä kuvia :)

Onko muuten porukalla paino noussut paljonkin? Mulle neuvolakorttiin merkattiin 61,7 kg lähtöpainoksi vaikka oikeasti se on ollut ennen 58 kg. Neuvolakäynnin aikaan vaan jo turvotti niin pirusti, että vaaka näytti ton verran enemmän. Nyt taitaa paino olla 62,5 kg eli ei ole juuri noussut kuudessa viikossa.

lauwra 14+6
 
lauwra Ekassa neuvolassa paino 69 kg, mutta silloin oli myös turvotusta päivällä. Kotivaa'an mukaan lähtöpaino 68.2 kg (jollain neuvolakäynnillä kotivaaka ja neuvolan vaaka näyttivät samoja lukuja, kun kävin kotona vaa'alla just ennen ku menin neuvolaan).

Kuitenkin :D Viimeisimmässä neuvolassa 68.6 kg eli oli painoa tullut vähän lisää, kun jossain neuvolassa painoa oli 67 ja risat.

Tänään kotivaa'alla 68.4 kg eli paino ei nouse, vaikka SYÖN enkä liiku. Massukin kasvaa ja pieni oli hyvän kokonen edellisessä ultrassa.

Kyl mie nyt taas jaarittelen...

Kyllä ne liikkeet sitten tunnistaa, kun niitä alkaa hiljakseen ilmestymään :) Mulla ensimmäiset merkit oli sellain hentonen värinä eri puolilla kohtua aina silloin tällöin. Siitä ne pikkuhiljaa lisäänty :)

Mie oon nyt keskiviikkona menossa kattomaan vaunuja, Emmaljungan Smart Duo Combit, olleet käytössä yhdellä lapsella. Jospa ne nyt olis mieleiset sitten :) Mitään älyttömiä vaatimuksia mulla ei vaunujen suhteen ole, kun ei oikein tiedä, mitä vaatia? Ja uskoisin, etten ihmisenä kuulu sinne vaativimpien joukkoon :D

Pinnasänkyjä on hyvin tarjolla tuolla netissä eikä ne nyt kyllä uutenakaan älyttömiä maksa.

Tämmöistä tänne tänään.

Hennu & Möhkö 22+3
 
Hennu86, meille on tulossa Emmaljungan Edge duo Combit, sport rungolla. En tiedä yhtään mitä se tarkottaa, mutta ystäväni on tehnyt opiskelunsa kaksi vuotta sitten ja tilannut nämäkin vaunut Saksasta. Mulla hajois pää jos pitäs nää vaunujutut opiskella! Luotan, että saan hyvät vaunut ja tosiaan kahdella lapsella olleet, puoleen hintaan. :) Kelpaa meille. Mun on pakko laittaa kuva meidän pinnasängystä kun joskus se saadaan, se on ihana! Todella vanha, kuparuputkesta tehty ja täti ompeli serkulleni sitä varten pellavapehmusteet. Noh, kuva kertoo sitten enemmän :)

Mulle tuli kauhee pesänrakennusvimma viikonloppuna kun aloin suunnitella lastenhuoneen sisustamista. Vaikka päätettiin, ettei siis vierashuoneesta/työhuoneesta sellaista vielä tehdä, koska vauva menee pitkään vielä meidän huoneessa. Mutta tuli vaan sellainen tunne, et ois päästävä sisustaa!
 
Hennu kyllä uskoisin, että sulla harjoitussuppari oli. Just tuo, että maha muuttuu ihan kovaksi/pinkeäksi ja saattaa himpun myös myöhemmin isomman mahan kanssa puristaa, mutta ei kuitenkaan satu. Mulla tuli ihan synnytykseen asti pelkkiä harjotus suppareita, mitä lähempänä laskettua oltiin niin yhä useammin niitä tuli. :)

Vaunuista voisin nyt jo "kokeneena" käyttäjänä heittää vinkkiä, että jos talvella tietää, että paljon tulee ulkoiltua ja tiet saattaa olla auraamattomia, kannattaa kiinnittää huomiota minkälaiset pyörät vaunuissa on. Isot ja sellaiset, jotka ei pyöri ympäri ovat parhaat renkaat hankeen. Ja isosta tavarakorista on paljon plussaa tullut ainakin meillä. :)
 
tsude Kiitoksia suppariselvennyksestä ja vinkeistä vaunujen suhteen :) Meilläki toi tavarakori tulee olee yks sellain, et sinne on kunnolla mahduttava esim. kauppakassi, koska meillä kauppa niin lähellä, niin helposti pääsee sitten lapsen kanssa käymään ja saa sieltä tuotuakin jotain :D

Enkä halua just noita ympäripyöriviä pikkurenkaita, vaan normaalit ilmakumirenkaat :)

Ja sitä olen kuullut, että kopan olisi hyvä olla tarpeeksi tilava =)
 
Mulle kans kaveri puhui renkaista ja tavarakorista, ne on kyllä hyviä pointteja. Lisäksi miellän heittoaisan käteväksi, vaikka en välttämättömäksi. Noissa meidän vaunuissa sellainen kyllä on. Ei tartte sitten koppaa käännellä.

Mä nauran jo valmiiksi ajatukselle, että aletaan totuttaa koiraa vaunujen kanssa lenkkeilyyn :D Lenkkäillä nyt tuolla maha pystyssä tyhjien vaunujen ja koiran kanssa :D :D Mummot tulee kurkkii ja vaunut on tyhjät. Pitäskö laittaa sinne vaikka laatikollinen kaljaa ni sais kunnon ilmeitä aikaan?
 
Voi jestas... mullahan oli kans paino plussauksen tienoilla 69kg, sitte eka neuvolassa 6+5 se oli jo 71, ja viimeks kun punnittii niin oli 13+0 74,5kg KÄÄK... Pikkase jännittää mitä näyttää reilun viikon päästä kun on neuvola (17+0)... kotivaaka näyttäis 75kg, mutta se on kokoajan näyttäny vähemmän kun neuvolan vaaka...
Jospa mä olisin nyt ottanu ne kaikki rasvavarastot ja loppupaino tulis pelkästä vauvasta+istukasta jne... (toivossa on hyvä elää)
 
Meillä on vaunuissa kova koppa ja mun mielestä se oli paljon käytännöllisempi ja ehkä lämpösempikin kuin et ois pehmee koppa. Tosin tätä en vannomaan mene, koska tosiaan meillä sitä pehmeetä koppaa ei ollut. :D Mutta mitä silloin liikkeessä kateltiin vaunuja, niin näytti siltä, että kovassa kopassa jäi enemmän tilaa sille vauvalle. Ja varsinkin talvivauvalle se on tärkeää, että sinne mahtuu sitten hyvin toppavaatetta ja peitettä.
Heittoaisaa meilläkään ei vaunuissa ole, mutta kopan sai tarvittaessa käännettyä, jota ei kyllä tähän päivään mennessä ole ikänä vielä tarvinnut kääntää.
 
Minäkään en usko, että toi heittoaisa olisi meille välttämätön... Jännä, miten sitä ennen on pärjätty paljon yksinkertaisemmilla vaunuilla :D

Ai niin. Appivanhemmille oli heidän naapurit sanoneet, että se on nykyään isovanhempien velvollisuus ostaa vaunut ja täytyy varautua siihen, että niihin saa menemään rahaa yhden käytetyn auton verran. Anoppi oli ollut sillai, että kysytään nyt kuitenkin tulevilta vanhemmilta ensin, mitä mieltä ovat... Ei siis ole toistaiseksi tarkoitus maksattaa vaunuja appivanhemmilla. Heiltä halutaan sitten esim. pientä hoitoapua ym. aikanaan.

Jos on nykyään paineita tulevilla vanhemmilla, niin on kyllä isovanhemmillakin! Niin paljon tuntuu pyörivän ton materian ympärillä kaikki.

lauwra Laitat sinne vaunuihin kaljaa ja vielä muutaman pullon kirkasta, niin jo on mummoilla ihmettelemisen aihetta :LOL:

Vissyliini Eiköhän se paino tuosta tasaannu. Mulla varmaan läjähtää ne loput kilot sitten siellä loppuraskaudessa :) Saa nähä, tuleeko seuraavassa neuvolassa mitään sanomista painosta...
 
Hennu, kaverin kanssa tänään naurettiin, että laitan vielä koiran sinne vaunuihin nyt kun pystyy :D tai tavaratilaan jos se väsähtää kesken lenkin. :LOL:

Mä veikkaan kanssa, että meillä isovanhemmat tahtoo jotain sponssata, mutta katsotaan nyt mitä tässä edes tarvitaan kun sukulaisilta saadaan ensin kaikki vanha "vauvaroina". Kuulin, että tädilläni on varastossaan kehto, jossa minua ja veljeäni on pienenä nukutettu :) Ihanaa saada tämmöisiä tavaroita itselle. Mä pidän tämmösiä tavaroita suuressa arvossa. Kaiken ei tarvitse aina olla uutta...

(Tästä vielä mainittakoon esimerkkinä esim. mun vihkisormus. Kultaseppä teki mummoni vihki- ja kihlasormuksesta sekä äitini vihkisormuksesta yhden kokonaisuuden ja tämä sormus on mulle arvokkaampi kuin mikään sormus maailmassa, vaikka maksoi 100 euroa. Yks kaverini tokaisi tähän asiaan, että "hyi mä en ainakaan tahtois käytettyä sormusta" :D)
lauwra 15+0 POKS!
 
Hennu onnea poikalupauksesta! :heart:

Käytettyjä vaunuja hankkiessa kannattaa myyjältä varmistaa miten ovat säilyttäneet niitä. Ilmeisesti niihin tekstiileihin saattaa helposti tulla hometta, jos on säilytetty kosteassa yms. Juttelin vähän aikaa sitten vaunukaupan myyjän kanssa ja hän kertoi, että Brion vanhemmassa vaunumallissa oli heittoaisa. Niistä oli kuulema tullut jonkin verran reklamaatioita. Nyt Brio on ilmeisesti jättänyt heittoaisat sikseen ja ongelma on poistunut. Meille tärkeäksi ominaisuudeksi on käytössä paljastunut työntöaisan korkeussäätö. Vaikka meillä ei miehen kanssa hirveästi pituuseroa ole, niin työnnämme vaunuja eri korkeudelta ja se on tuo käyttömukavuutta.

Meillä on käytössä Brion Happy yhdistelmävaunut kovalla kopalla. Olen ollut tosi tyytyväinen valintaan. Ketterät, hyvä jousitus, käännettävä istuinosa, isot renkaat yms. Kova koppa on siitäkin hyvä ollut, että nukkuva vauva on saatu kuljetettua näppärästi ylös asuntoon, kun vaunut on jätetty alakerran varastoon. Nyt, kun koppaa ei enää käytetä, poitsu matkustaa mukavasti ratasosassa.

Vinkkinä uusien vaunujen ostajille, että jos ei ole kiirettä ostaa, niin kannattaa odottaa. Me muistaakseni ostettiin vaunut joulukuun alussa ja silloin olivat vanhat mallit (eli 2011) tarjouksessa. En sitten tiedä, milloin vanhat mallit laitetaan alennukseen.

Turvakaukaloitakin on hirveästi erilaisia. Näppäryyttä tuo autoon asennettava telakka, jolloin ei tarvitse vöiden kanssa säätää joka kerta. Lisäksi kaukalon painoon kannattaa kiinnittää huomiota, koska niissäkin on eroja! Jos kaukalo itsestään painaa paljon, niin miettikää sen kantamista muutaman kiloisen vauvan kanssa. Monelle tärkeä kriteeri on kaukalon ja (matka)rattaiden yhteensopivuus.

Ihanaa odotusta! (Olen vähän kateellinen teille :) )

Kirskis ja poika 5,5kk
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Meillä on crescentin vaunut ja tosiaan nuo myös olivat silloin alennuksessa, kun olivat poistuva malli. Niitä kantsii myös kysellä jos ostatte liikkeestä, samoin myös jos mallistossa on joku poistuva väri niin niitä vaunuja voi myös saada halvemmalla. :)
 
lauwra Mun mielestä toi sun vihkisormus kuulostaa ihanalle :) Ja samoin tuo kehto :) Minuakin on pienenä nukutettu tätini omistamassa kehdossa. En tiedä, saisiko sitä lainaan...

Kiva, kun sinäkin Kirskis kävit kirjoittelemassa =) Meilläkin varmaan tuo työntöaisan korkeussäätö on tärkeämpi kuin heittoaisa. Ollaan kyllä miehen kanssa suht saman pituisia, mutta työntökorkeus voi silti vaihdella :)

Huoh, ei tää helppoa ole :D

Turvakaukalo telakalla tulee olemaan meidän ostoslistalla.

Kiitos teille konkareille vinkeistä :) On tämä lastentarvikkeiden maailma niin järettömän suuri nykyään, että pienen ihmisen pää menee ihan sekasin.

Tänään kävin hieronnassa :heart: Vielä pystyi mahallaan olemaan, mutta varmaankin ensi kerralla jo hierottava istuallee.

Hennu & Möhkö 22+5
 
Hei kaikille!

Rakenneultrasta justiinsa saavuttiin kotiin ja ilmoitettiin, että olis kiva tietää minkä merkkinen vauva on tulossa. Noo, se istu siellä niinku Buddha jalat ristissä koko ajan, ettei ees pienintäkään vilausta alueelle nähnyt. Eli jää mysteeriksi kumpi siellä on.

Sain kontrolliajan, koska istukka näyttäis olevan eessä. Eli josse ei viikkojen mukana siirry ylemmäs, niin tämä joutuu kokemaan sen pelottavan epiduraalin ja sektio on edessä sitten.

Muuten tyypillä tuntui olevan oikein hauskaa syyä sormiansa siellä. Aiemmin oon tuuminu, että se o poika, mutta nyt taas iha yllättäen mieli muuttu. Saas nähä näemmäkö kontrolliultrasa, kumpi solis :)

Mikä on heittoaisa. Olen miettinyt sitä jo tovin.. Meillä o veljen vanhat vaunut n. 6 vuotta vanhat, mutta sou not. Saatiin myös iso laatikko veljen vanhoja vaatteita, kirppikseltä olen haalinu ja äitiyspakkauksen otan sittenkin, vaikka se aluks tosi karsealta näytti mun mielestä. ( Muuten mun mielestä raskaana olevat pitis laittaa holhouksen alle, olen ihan tuskissani kun en edes hiusväriä voi valita itselleni ). Kaukalo telakoineen saadaan veljentytön vanha eli vajaa vuos vanha. Sänky saadaan 20 eurolla ja kehto miehen porukoilta. Kaikkea krääsää siis alkaa olemaan nurkat täynnä. Ja lisää kiinnostas hommata muuten, mutta verottaja suoraan sanottuna perseraiskas ja tuli useampi tonni mätkyjä maksettavaksi. ( ei puhuta parista tonnista ees ).

Tää sai ajan sillo lääkäriin ja oli poskiontelontulehus ja siihen sain antibiootit. Sit olin viikon terve ja tulin taas nuhaiseks. Ja hiivan takia meen ens viikolla gynelle, se alkaa kattoon saisko jo estolääkitystä tohon. Mutta näin kaikkea mahollista taas on tapahtunut :)

Millimolli ja tyyppi 21+0
 
  • Tykkää
Reactions: eltsu81
Kiva kuulla rakennekuulumiset millimolli :) Jospa vauva suostuis vähän esittelee jalkoväliään siellä kontrollissa sitten. Heittoaisa on siis sellainen (jos oikein epäselvästi selittää), että rungosta saa käännettyä aisan vaunujen toiselle puolelle. Eli jos vaunun koppa on niin, että näet vauvan, niin heittoaisalla saat kahvan vaunujen toiselle puolelle ihan vaan kääntämällä eikä koppaa tarvitse kääntää jos sille nyt olisi jostain syystä tarvetta.

Noi mätkyt on aina perseestä, saatikka tilanteessa jossa ois vähän tarvetta jotain ostella. (anteeksi ilakointini) Meillehän on onneksi tulossa pari tonttua plussaa, joten ostettavat jätetään suosiolla sinne joulukuulle.

Olen muuten nyt huomannut jo pienen mahan vähän haittaavan urheilua. Pilatestunnilla se painoi ikävästi tietyissä asennoissa ja huomasin tänään salilla, että koko saliohjelma pitää kohta laittaa uusiksi kun mitään nykyisiä liikkeitä ei melkien pysty kasvavan vatsan kanssa tekemään.

Täytyypä laittaa kuva joku päivä tonne kuvaketjuun, mä oon Hennun kasvavaa massua sieltä jo seuraillutkin :) Ja Vissyliininkin vauvamahan taisin bongata.

lauwra 15+2
 
millimolli Harmi, ettei pikkunen näyttänyt sukupuoltaan, jospa kontrolliultrassa sitten! =) Minuu ei vissii meinata oikein uskoa, kun oon sanon, ettei meidän pieni näyttän paikkojaa. On kuulemma niin harvinaista :D Ku miehän oon siis nyt vähän juksannu porukkaa, ku en halua paljastaa kaikille sitä sukupuolta... ;) Mutta kyllä se näköjään on mahdollista, ettei kaveri suostu näyttämään.

lauwra selitti ton heittoaisan hyvin eli vähän niinku lennosta saat vaihdettua ns. menosuunnan =) Ei ole meillä kyllä välttämätön.

millimolli Onpa perseestä, että saitte kunnon mätkyt : / Pistää kyllä talouden kokonaan uusiks. Meillä mies sai isommat mätkyt pari vuotta sitten ja siitä lähtien olenkin pitäny huolen sekä hänen että minun veroista sillee, että prosentit on kohdallaan eikä niitä mätkyjä tulisi... Ei nimittäin ollu kiva käyttää niitä vähäisiä säästöjä mätkyjen maksamiseen.

lauwra, laita ihmeessä mahakuvaa =) Mie tätä pientä pötsiäni jaksan esitellä, vaikka se on tosiaan vasta tässä parin viikon sisään pullahtan sillee esille, että varsinkin naiset alkaa sen huomaamaan :) Ja pidän mielelläni vaaleita ja vähän tiukempia paitoja, että saa massua korostettua :)

Huuh, se alkais sit taas huomenna uus viikko!

Hennu & tällä hetkellä taas kovasti potkiva Möhkö 22+6
 
Hennu nuo mätky-jutut tulee yritystoiminnan lopettamisesta. Suomessa kannattaa olla yrittäjä :)

Joo tuo oli siis iha jalat ristissä siellä, kokonaisen tunnin. Käsillä vaan heilutteli. Se siis oikeasti niinku istu jalat ristissä. Josse o tyttö niin toivotaan, että pitis isonaki jalat ristissä kylillä... ( :) )

Mun maha on oikeasti iha säälittävä, ko kävin kattoo muita kuvia. Olen tosin muutenki iso, että ei ihme ettei juuri näy. Ollaan kuitenki puolivälissä jo.. Painoa on muuten tullu melkee 10 kiloa jo. EI ne neuvolassakaa ole alkanu moklattamaan, kun olen tosiaan muutenki pitkä. Että kymmenen kiloa sinne tänne juuri näy ees missään. :)
 
Ihana odotusaikaa teille kaikille ja onnellisia mahan kasvatushetkiä! :heart: Voi kun itsellä on jo ikävä tuota aikaa, vaikkei siitä nyt niiiiiiin pitkä aika olekaan ;) Vähän kuten Kirskis totesi olevansa pikkuisen kateellinen. Mutta on tämän vauvelinkin kanssa aika ihanaa, kunhan pääsee tutuiksi ja alkaa homma sujumaan :D

Tsemppiä ja jaksamista teille kaikille!

Kristiina ja Tyttö 4,5 kk
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86

Yhteistyössä