Ex pudotti eilen aikamoisen pommin

saa kai mieskin elää
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Ollut ex sellaset 3 vuotta. Tyyppi kun ei tälle mun tytölle ole juurikaan isä ollut ja nyt yrittää vääntää, että tämä on kuulemma syy, miksi on "ollut paljon pois".
mtäs pommia tossa nyt on jos elätte eri elämää molemmat ja tekemisissäkään ette ole. hmph.
 
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Ollut ex sellaset 3 vuotta. Tyyppi kun ei tälle mun tytölle ole juurikaan isä ollut ja nyt yrittää vääntää, että tämä on kuulemma syy, miksi on "ollut paljon pois".
Onhan siinä hommaa. Mitäs se sulle enää kuuluu?
 
Mä en
Mä en kanssa ymmärrä. Se on sun ex ja sen tekemiset eivät kuulu sulle vaikka teillä olis miljoona lasta yhdessä.. Nyt alan ymmärtää etniitä on muitakin sekopäitä kun mieheni ex...
 
jesus
Alkuperäinen kirjoittaja saa kai mieskin elää:
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Ollut ex sellaset 3 vuotta. Tyyppi kun ei tälle mun tytölle ole juurikaan isä ollut ja nyt yrittää vääntää, että tämä on kuulemma syy, miksi on "ollut paljon pois".
mtäs pommia tossa nyt on jos elätte eri elämää molemmat ja tekemisissäkään ette ole. hmph.
no onkait se nyt pommi! hei haloo ei kai tuo nyt ihan pikku uutinen ole! ei sillä että se maan kaataisi mutta pommi kylllä!!!
vai onko teille ihan normaali juttu jos joku tulee kertomaan yhtäkkiä että esim SULLA onkin veli?????
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mä en:
Mä en kanssa ymmärrä. Se on sun ex ja sen tekemiset eivät kuulu sulle vaikka teillä olis miljoona lasta yhdessä.. Nyt alan ymmärtää etniitä on muitakin sekopäitä kun mieheni ex...
Voi pöysti sinunkin kanssa! Jos ap on yllättynyt ex:n toisesta lapsesta, niin ei kai se tarkoita, että hän sen kummemmin kuitenkaan sen elämään puuttuu!
 
Alkuperäinen kirjoittaja saa kai mieskin elää:
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Ollut ex sellaset 3 vuotta. Tyyppi kun ei tälle mun tytölle ole juurikaan isä ollut ja nyt yrittää vääntää, että tämä on kuulemma syy, miksi on "ollut paljon pois".
mtäs pommia tossa nyt on jos elätte eri elämää molemmat ja tekemisissäkään ette ole. hmph.
Tyyppi kun meinasi kertoa mun 4,5v. tyttärelle että tämä sisko on syy miksi hän on mun tytären hylännyt. Tyyppi kun yrittää tunkea lapsen elämään kun sen on jo tarpeeksi sotkenut. Äijää en mun lapsen elämään halua, sen takia mitä se on jo tytölle tehnyt. Eläköön omaa elämää, ei mua kiinnosta, itse hää tämän asian tähän pudotti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Alkuperäinen kirjoittaja saa kai mieskin elää:
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Ollut ex sellaset 3 vuotta. Tyyppi kun ei tälle mun tytölle ole juurikaan isä ollut ja nyt yrittää vääntää, että tämä on kuulemma syy, miksi on "ollut paljon pois".
mtäs pommia tossa nyt on jos elätte eri elämää molemmat ja tekemisissäkään ette ole. hmph.
Tyyppi kun meinasi kertoa mun 4,5v. tyttärelle että tämä sisko on syy miksi hän on mun tytären hylännyt. Tyyppi kun yrittää tunkea lapsen elämään kun sen on jo tarpeeksi sotkenut. Äijää en mun lapsen elämään halua, sen takia mitä se on jo tytölle tehnyt. Eläköön omaa elämää, ei mua kiinnosta, itse hää tämän asian tähän pudotti.
Vittu mikä kusipää, miksiköhän se nyt yrittää leikkiä isää? Montakohan kertaa pitäisi antaa isälle mahdollisuus hylätä ja pettää lapsen luottamus? Meillä riitti kerta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Alkuperäinen kirjoittaja saa kai mieskin elää:
Alkuperäinen kirjoittaja CandleLight:
Ollut ex sellaset 3 vuotta. Tyyppi kun ei tälle mun tytölle ole juurikaan isä ollut ja nyt yrittää vääntää, että tämä on kuulemma syy, miksi on "ollut paljon pois".
mtäs pommia tossa nyt on jos elätte eri elämää molemmat ja tekemisissäkään ette ole. hmph.
Tyyppi kun meinasi kertoa mun 4,5v. tyttärelle että tämä sisko on syy miksi hän on mun tytären hylännyt. Tyyppi kun yrittää tunkea lapsen elämään kun sen on jo tarpeeksi sotkenut. Äijää en mun lapsen elämään halua, sen takia mitä se on jo tytölle tehnyt. Eläköön omaa elämää, ei mua kiinnosta, itse hää tämän asian tähän pudotti.
Onko hän tytön isä? Kun puhut koko ajan "mun tyttärestä"...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yhteishuoltajuus? :
Vai mikä en oikein ymmärtänyt kuviota
Mulla on lapsen yksinhuoltajuus. Eli ex laittoi eilen viestiä, että haluaisi kertoa mun 4,5v. tytölle, että tällä on sisko. Kertoa, että on ollut mun lapsen elämästä pois kun on ollut toisen lapsen luona. Ex haluaisi että sisarukset olisivat keskenään tekemisissä. Mutta ex:ää en lapseni lähelle halua.

Että on aikamoinen pommi saada kuulla, että mun tytöllä on sisarus, joka on jo 1,5 vuotias. Mulla ei ole oikeutta kieltää tytöltä sisarusta, jos hällä mahdollisuus sellaiseen/sellaisen tuntemiseen on. Mutta kyllä mulla on oikeus estää ex:ää satuttamasta lasta. Kyllä on aika pommi, rueta miettimään mitä asian suhteen tekee.
 
vieras
Lapsella on oikeus tavata sitä vanhempaa kenen luona hän ei asu. Sulla ei ole oikeutta kieltää yhteydenpitoa eikä kyse ole siitä mitä sinä haluat. Jos on tarvetta kieltää yhteys, sen tekee oikeus. Huoltajuus ei tapaamisiin vaikuta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja qwer:
Alkuperäinen kirjoittaja öo:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Totta kai mamia vituttaa kun kullannuppu sai kilpailijan perinnönjakoon.

Ei ole exän asia ketä se ex painaa ja ehkäisyllä vai ilman.
No ei varmaan ole mutta miksi kertoa vasta kun lapsi on 1,5vee, haloo!
Tätä minäkin ihmettelin.
Jos ap on hankala ex niin ukko oo uskaltanut sanoa vasta kun se on rauhottunu
 
Juuli
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Totta kai mamia vituttaa kun kullannuppu sai kilpailijan perinnönjakoon.

Ei ole exän asia ketä se ex painaa ja ehkäisyllä vai ilman.
Oletko sä jotkut muut jotenkin vähä-älyisiä?

Kyllä mäkin hämmästyisin jos entinen mieheni kertoisi lapseni saaneen sisaruksen JO 1½ vuotta sitten!!! Eikä olisi kyse mistään perinnöistä tai exän elämään sekaantumisesta vaan ihmetystä siitä miksi asiasta kerrotaan vasta nyt ja miksi lapselle kerrotaan, että hänet on hylätty sen toisen lapsen takia.

Kyllä mun exä ehtii lastaan tapaamaan vaikka hänellä on jo kaksi lasta uudesta suhteesta. Paskan maku tuollaisesta ap:n exän selittelystä vain jää.
 

Yhteistyössä