Facebook - miksi juuri minun

mäkin tahdon tähän vastauksen! En laittais kyl itsestä kuvaa enkä oikein mitään tietojakaan, mut kiinnostais vähän selata millaista siellä on ja mitä muut ovat päättäneet jakaa koko maailman kanssa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
mäkin tahdon tähän vastauksen! En laittais kyl itsestä kuvaa enkä oikein mitään tietojakaan, mut kiinnostais vähän selata millaista siellä on ja mitä muut ovat päättäneet jakaa koko maailman kanssa...
Kiva tietää, et en ole ainoa, joka on ulkona kuin lumiukko.
 
minä
Mä oon todennäköisesti suuri ihmetys siellä, mulla on kavereita 8 kpl ja kaikki asuvat ulkomailla, en ole kaveripyyntöjä lähetellyt enkä vastaanottanut tutuilta. Nää kaikki kaverit on joko ystäviä tai sukulaisia ja facebook on hyvä keino pidellä yhteyksiä kun ei aina olla muuten esim samaan aikaan hereillä.
Mutta mä en nää mitään järkeä siinä että haalii sinne kaiken maailman puolitutut ja työkaverit jotta fb kavereita olis parisataa - mä en ainakaan halua jakaa elämääni ja puolituttujen / hyvää päivää tuttujen kanssa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja diipadaa:
Ei kannata, facebook on jo OUT.
:LOL:

Otappa selvää käyttäjäluvuista...


Se on kiva tapa pitää kavereihin yhteyttä, ja omia tietojaan ei tarvitse jakaa yhtään sen enempää, kuin mitä itse haluaa. Siellä saa itse määritellä oman yksityisyytensä.

 
diipadaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja diipadaa:
Ei kannata, facebook on jo OUT.
:LOL:

Otappa selvää käyttäjäluvuista...


Se on kiva tapa pitää kavereihin yhteyttä, ja omia tietojaan ei tarvitse jakaa yhtään sen enempää, kuin mitä itse haluaa. Siellä saa itse määritellä oman yksityisyytensä.
olen hyvin selvillä käyttäjäluvuista. facebookin suosio on laskussa eikä se todellakaan ole Suomessa enää IN.
 

Yhteistyössä