Foliohatut päähän, ja käydäänpä Marsissa. :D

vierailija
Eikö uskovaisille mikään riitä? Vihaatte jo niitäkin olentoja, joiden olemassaoloa ei ole vielä todistettu :LOL: Joko maanpinnalta loppui kaikki asiat joita vihata? Onko homot, naispapit ja naapurit loppuunkaluttu?

Barack Obama on homo ja murhautti pari parasta kaveriaan, kun ne lipsautti Barackin olevan homo.

Michelle Obama on shemale, tuttavallisemmin transu, syntynyt siis pojaksi. Ja paljon muuta mukavaa pyörii Echon päässä.
 
vierailija
Hmm, Arkhimedes oli kyllä keksijänero, mut miten hän liittyy avaruuteen? :)

Ei täältä niin vain voi heitellä joitain kaiverrettuja metallikippoja eikä ne kuulu astronauttien valikoimaan. Avaruusromua on mut suurin osa siitä pysyttelee Maan vetovoiman piirissä.

Sit mietin että voisko tuo olla joku Nasan tekemä pilaversio, mut sit olisivat joutuneet menemään johonkin missä on punaista maaperää. :D

Juu, rukouksessa on kanava Taivaaseen auki. Mut pitää katsoa että sen kanavan laittaa Jeesus-taajuudelle eikä johonkin New Age-kanavalle. (y)
Et oo kuullut koskaan PhotoShopista?
 
vierailija
Marsin kuvista on löydetty keskeltä suuren suurta jäätikköä pisaranmuotoinen saari. Saaren reunasta löydetty ovenmuotoinen aukko on saanut ihmiset jälleen kerran kiinnostumaan punaisesta planeetasta.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Minusta ei ole loogista että demonit tarvitsisivat fyysisiä rakennuksia tai aluksia.

Sen sijaan voisi olla ymmärrettävää että demonit voivat esiintyä milloin minäkin tilanteen mukaan. Ylipäätään niiden esiintymiseen täytyisi olla jokin syy, pelottelu tai ihmisen mielenkiinnon ohjaaminen pois Jumalasta.

Mä oon ajatellut aina, että Jumala on voinut luoda muitakin maailmoja, muitakin sivilisaatioita. Ehkä niillä voisi kaikilla olla omat pelastajansa, tai ehkä jossain onnistuttiin olla ottamatta sitä omenaa.

En kylläkään usko avaruusolentoihin mutta tälleen ajatusleikkinä. Toisekseen jos uskoisimme raamatun mukaisesti, ei voitaisi tietää, ovatko ihmiset voineet käydä avaruudessa muinaisina aikoina, kun löytyy kertomusta mm kielten sekoittamisesta joka johtui siitä että ihmiset olivat mielestään jumalan kaltaisia ja rakensivat rakennuksia taivaaseen asti (?)
 
Miksi tää alakerran väki (oletan että demoneista on puhe) tarvitsisivat jotain pyramideja paikoikseen? Mä oon aina ajatellut, että ne juhlii jonkun kehossa, jonkun sellaisen kehossa, joka on kokonaan vallattu.
 
Eikö uskovaisille mikään riitä? Vihaatte jo niitäkin olentoja, joiden olemassaoloa ei ole vielä todistettu :LOL: Joko maanpinnalta loppui kaikki asiat joita vihata? Onko homot, naispapit ja naapurit loppuunkaluttu?
Olen ennenkin sanonut että jos SÄ et ole jotain kokenut, niin se ei tarkoita sitä etteikö sitä olisi olemassa tai muut olisi kokeneet. Oli kyseessä sitten Jumala tai ufo-demonit.

Mä luotan ihmisten puheisiin yliluonnollisista kokemuksista silloin, kun on kyseessä normaaliksi tiedetty ihminen joka ei saa tavallisesti hallusinaatioita, joka on virkeä eikä nälkiintynyt ja jos sille tapahtumalle on hyvin vaikea löytää muuta selitystä.
 
Minusta ei ole loogista että demonit tarvitsisivat fyysisiä rakennuksia tai aluksia.

Sen sijaan voisi olla ymmärrettävää että demonit voivat esiintyä milloin minäkin tilanteen mukaan. Ylipäätään niiden esiintymiseen täytyisi olla jokin syy, pelottelu tai ihmisen mielenkiinnon ohjaaminen pois Jumalasta.

Mä oon ajatellut aina, että Jumala on voinut luoda muitakin maailmoja, muitakin sivilisaatioita. Ehkä niillä voisi kaikilla olla omat pelastajansa, tai ehkä jossain onnistuttiin olla ottamatta sitä omenaa.

En kylläkään usko avaruusolentoihin mutta tälleen ajatusleikkinä. Toisekseen jos uskoisimme raamatun mukaisesti, ei voitaisi tietää, ovatko ihmiset voineet käydä avaruudessa muinaisina aikoina, kun löytyy kertomusta mm kielten sekoittamisesta joka johtui siitä että ihmiset olivat mielestään jumalan kaltaisia ja rakensivat rakennuksia taivaaseen asti (?)
Mä mietin kanssa että kuinka lihallisen muodon demonit pystyy ottamaan. Jos Raamattua tulkitaan kirjaimellisesti niin nainen pystyy tekemään lapsen demonin kanssa:muistan nuoruudestani lukeneen Rauni Luukanen-Kilden tarinoita ufojen ja ihmisten kanssakäymisistä, sieppauksista, koepaloista, jne. Monet ihmiset on oikeasti kadonneet kohdattuaan ufon, ja se kielisi siitä että jonkinmoisen fyysisen aparaatin tai lentävän lautasen ne pystyvät tekemään.

Jos Jumala pystyy tekemään aineettomasta fyysistä, niin uskon että saatanalla on pienessä määrin siihen valta myös.

Muista sivilisaatioista:Mä joskus kanssa ajattelin että Jumala on voinut luoda muitakin sivilisaatioita, mutta nykyään en enää usko (siis teoriassa on mahdollista kyllä) että Hän satsaisi niihin niin paljon että tekisi kuten täällä, eli pistäisi ainoan poikansa kuolemaan sen sivilisaation puolesta.
Voihan Jumalalla olla vaikka serkkuja ja Hän voi lähettää niitä vaikka johonkin galaksiin, mutta jollain tapaa tuo ristinkuolema on ainutlaatuisen tuntuinen että yhtä isoon satsaukseen Jumala ei ehkä jaksaisi lähteä.

Maapallon elämän vilkkaus on ihme, tai kokoelma monenmonta ihmettä. En usko että Jumala tekisi semmoisen haalean fleguversion jossa virtaisi jotain solumölliköitä.
Ja nyt jos joku kuitenkin valittaa että olen itsekeskeinen ja että Echo _ei salli_ edes muita sivilisaatioitakaan avaruudessa, niin tää ajattelu vaan tulee sen pohjalta millainen Raamatun Jumala on luonteeltaan. Eli ei olisi Jumalan tapaista tehdä monia sivilisaatioita, päinvastoin varotellaan avaruusväestä.
 
Marsista löytyvät esineet voivat olla peräisin ihan täältä maasta. Dinot hävittänyt meteori sinkosi maan palasia ympäri avaruutta ja niitä on voinut päätyä muille planeetoille. SItä vaan en tiedä, miten joku esine voisi olla peräisin niiltä ajoilta, koska silloin ei pitänyt olla ihmistä olemassakaan.
 
Marsista puheen ollen C. S. Lewisin avaruustrilogia on mainio! Ensimmäisessä kirjassa, "Äänetön planeetta" ollaan Marsissa. Keskimmäinen kirjoista jossa ollaan Venuksessa oli mielestäni paras.

Viimeinen kirjoista oli vähiten mieleeni.

Vaikka ne on scifiä, niihin on kivasti sekoitettu enkeleitä, demoneitä jne kaikki mukavassa sekasotkussa.
 

Yhteistyössä