Foliohatut päähän, ja käydäänpä Marsissa. :D

Ei varsinaisesti tähän liity mut mitenkäs ne scientologit taas uskookaan, että on jotain avaruusdemoneita ja xenuja ja ties mitä. Hyvin sekavalta kuulostaa se, että siihen verrattuna erikoisinkin kristinuskon tulkinta on aika peruskauraa.
 
Tässä vähän kuvatusta. Hirmu tarkkaa seulaa lähdekritiikistä en jaksa käydä läpi (mun enkun taito kyllä kohenee hurjaa vauhtia näiden myötä), mut täs pari muumiota jotka on löytynyt pyramidista. En tiedä kuinka helppoa on muumioiden väärentäminen?



Tän siis löysi Louis Caparat 1988. Se kiidätettiin sit pois julkisuudesta, ennenku DNA-näytteitä kerittiin ottaa.
 
Tässä vähän kuvatusta. Hirmu tarkkaa seulaa lähdekritiikistä en jaksa käydä läpi (mun enkun taito kyllä kohenee hurjaa vauhtia näiden myötä), mut täs pari muumiota jotka on löytynyt pyramidista. En tiedä kuinka helppoa on muumioiden väärentäminen?



Tän siis löysi Louis Caparat 1988. Se kiidätettiin sit pois julkisuudesta, ennenku DNA-näytteitä kerittiin ottaa.
Hmmm. En usko tuon todenperäisyyteen.
 
Mistä sä näet mikä on feikki? Nuo hieroglyfit on Egyptissä tänäkin päivänä nähtävissä.
Nä mä en egyptissä käyneenä nähnyt yhtään hieroglyfiä missä olisi ollut mitään ufoja kuvattuna. Jos niitä olisi, niitä olisi siellä esitelty meille.
Sitäpaitsi tossa yhdessä hieroglyfissä oli kuvattu esineitä/asioita niin että me osittain peittivät toisiaan. Se ei ole mitenkään tyypillinen tapa koska hieroglyfit on kirjoitusta ja niistä on saatava selvää.
 
Nä mä en egyptissä käyneenä nähnyt yhtään hieroglyfiä missä olisi ollut mitään ufoja kuvattuna. Jos niitä olisi, niitä olisi siellä esitelty meille.
Sitäpaitsi tossa yhdessä hieroglyfissä oli kuvattu esineitä/asioita niin että me osittain peittivät toisiaan. Se ei ole mitenkään tyypillinen tapa koska hieroglyfit on kirjoitusta ja niistä on saatava selvää.
Mut ethän sä nyt kaikkia Egyptin hieroglyfejä käynyt läpi?

Tässä mayojen astiastoa...

Ns. Nahui Ollin-löydös.
 
Ihmisiä kiinnostaisi sellaiset niin paljon, että niitä esiteltäisiin.
Ei välttämättä. Mä olen lukenut vuosia sitten mayojen ja ufojen välisistä yhteyksistä mut ei ne mua kiinnostaneet, olen ajatellut että jotain NA-hörhöjen kamaa.

Mua harmittaa mun lähteet, koska muistan kyl lukeneeni joko Tieteen Kuvalehdestä tai Tiede-lehdestä näitä samoja juttuja.

Tässä tulee hämy video, mutta olisiko nuo kaikki maya-kipot väärennöksiä? Kai noihin jotain ikämääritystä osataan tehdä?
 
ihan tavallisia lapsimuumiota nuo näyttää olevan. hieroglyfeissä olevat vanhat kuvat on discoveryn dokumentin mukaan olemassa, en ole kylläkään käynyt itse katsomassa.
jos nyt lakkaisit demonisoimasta uffomiähiä, ei ne sen enempää pahalaisia ole kun minäkään. :ninja:
 
Mulla ois vielä kuvia pienistä kivitsaista joissa on niinkuin astronautin vermeet päällä (sumeri/maya), mut nyt en jaksa linkittää, tää on jo raskasta. :D Sitäpaitsi tää iPad ei suostu siihen että linkitän monta kuvaa samaan viestiin. Tänään se on hukannut edellisen kuvan ja joudun aina laittamaan joka kuvan eri viesteissä.
Mutta yritän etsiä joitain museoiden antimia, niihin kokoelmiin voi luottaa ehkä...
 
Kysehän sumereilla oli uskomuksesta, että avaruudessa on jollain kiertoplaneetalla porukka nimeltä Anunnakit, ne oli joitain kauhean edistynyttä ja jaloa porukkaa.
Ne sitten halusi maapallon apinaihmisistä itselleen apureita ja työorjia ja kun niistä onnettomista karvakäsistä ei mihinkään ollut, he päättivät yhdistää ihmisen ja heidän omaa Dna:ta. Syntyi Adamu ja sen vaimo, nimi ei ollut tosin Eeva vaan Tiamat.
Sit siinä sähelsi yks käärmejumala Eedenissä...

Eli tämä oli heidän versio, mutta kertoo hyvin siitä että sumerit intoili aina taivaalle päin.
 

Yhteistyössä