G: joko taantuma tuntuu arjessa?

  • Viestiketjun aloittaja mymmyy
  • Ensimmäinen viesti
Zoe-F
Lomautuslappu tuli miehelle.
Toinen työnantaja oli vaan iloinen, kun nyt saa miehen sinne tekemään töitä pariks viikoks eikä vaa silloin tällöin.
Ja tuleehan tota rahaakin sitten taas enemmän.
Ja lainakin lyhenee ihan kivasti kun on korot alhaalla.
Että jos jotenkin tuntuu, niin paremmin menee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ei. Oikeestaan menny paremmin, kun aikoihin. Korot alhaalla, laina lyhenee mukavasti. Toivottavasti jatkuukin näin. Mutta sillehän ei mitään voi, jos potkut tulee.
Näin. Mun molemmat työt on semmoisia, että mä autan ihmisiä sekä säästämään että ansaitsemaan rahaa, joten pikemminkin päinvastoin.
 
kerropa
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ei. Oikeestaan menny paremmin, kun aikoihin. Korot alhaalla, laina lyhenee mukavasti. Toivottavasti jatkuukin näin. Mutta sillehän ei mitään voi, jos potkut tulee.
Näin. Mun molemmat työt on semmoisia, että mä autan ihmisiä sekä säästämään että ansaitsemaan rahaa, joten pikemminkin päinvastoin.
mitä duunia sä oikein teet?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kerropa:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ei. Oikeestaan menny paremmin, kun aikoihin. Korot alhaalla, laina lyhenee mukavasti. Toivottavasti jatkuukin näin. Mutta sillehän ei mitään voi, jos potkut tulee.
Näin. Mun molemmat työt on semmoisia, että mä autan ihmisiä sekä säästämään että ansaitsemaan rahaa, joten pikemminkin päinvastoin.
mitä duunia sä oikein teet?
Päivätöissä myyn kännykkäliittymiä provikkapalkalla ja harrastuksena oman firman kautta Kotigastronomi-mausteita ja rekrytoin myös uusia jälleenmyyjiä.
 

Yhteistyössä