G: Jos lapsesi saisi lapsen 18-vuotiaana,kuinka vanha olisit?

  • Viestiketjun aloittaja pohjantähdenalla
  • Ensimmäinen viesti
taaperon äiti
Oottepas te kaikki tehneet nuorina lapsia!Itse olen 56-v kun lapseni on 18-v. Silloin olisin varmaan henkisesti valmiimpi mummoksi. Nyt ajatus tuntuisi aika hirveeltä, varsinkin kun itsellä pieni taapero. :)
 
3xtuplaäiti
Alkuperäinen kirjoittaja Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
56 tai 58 v

...muuten, kaikki 70 ei istu kiikkustuolissa....:)
---eikä niitä lapsia aina "tekaista" kakskymppisenä ihan tosta vaan.....
Ei, mutta vastasin vain tälle yhdelle kirjoittajalle, joka ei todellakaan ollut asiallinen.
No mitäs asiatonta tuossa oli, tottahan se on jos ajoissa asialla niin ehtii nauttia hyvissä voimissa niistä lastenlapsista ja olla vaikka avuksikin..ja se että saako niitä lapsia ja milloin se on taas ihan toinen asia eikä kuulu tähän keskusteluun.
 
pohojalaanen
jos vanhin lapsistani tulisi isäksi 18-vuotiaana olisin itse 41-vuotias ja jos kolmevuotias tyttäreni tulisi raskaaksi 18-vuotiaana olisin sitten 44-vuotias. ihan hyvä ikä mummoutua. Äitini oli 44-vuotias kun mummoutui =)
 
Mii
Alkuperäinen kirjoittaja 3xtuplaäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
56 tai 58 v

...muuten, kaikki 70 ei istu kiikkustuolissa....:)
---eikä niitä lapsia aina "tekaista" kakskymppisenä ihan tosta vaan.....
Ei, mutta vastasin vain tälle yhdelle kirjoittajalle, joka ei todellakaan ollut asiallinen.
No mitäs asiatonta tuossa oli, tottahan se on jos ajoissa asialla niin ehtii nauttia hyvissä voimissa niistä lastenlapsista ja olla vaikka avuksikin..ja se että saako niitä lapsia ja milloin se on taas ihan toinen asia eikä kuulu tähän keskusteluun.
Jos tämä lause ei mielestäsi ole asioton, niin sille en voi sitten mitään:

" Hyi helv.. mummo tossa isässä!! Ei kateex käy teinimutseja.. "

Ihan vaan tuota alkupään hyi helv..:ttiä lukemalla, minun mielestäni se ainakin oli asiaton.
 
Äiti79
Alkuperäinen kirjoittaja taaperon äiti:
Oottepas te kaikki tehneet nuorina lapsia!Itse olen 56-v kun lapseni on 18-v. Silloin olisin varmaan henkisesti valmiimpi mummoksi. Nyt ajatus tuntuisi aika hirveeltä, varsinkin kun itsellä pieni taapero. :)
En nyt tiedä olinko nuori, kun sain esikoisen 26-vuotiaana.
 
3xtuplaäiti
Alkuperäinen kirjoittaja Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja 3xtuplaäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
56 tai 58 v

...muuten, kaikki 70 ei istu kiikkustuolissa....:)
---eikä niitä lapsia aina "tekaista" kakskymppisenä ihan tosta vaan.....
Ei, mutta vastasin vain tälle yhdelle kirjoittajalle, joka ei todellakaan ollut asiallinen.
No mitäs asiatonta tuossa oli, tottahan se on jos ajoissa asialla niin ehtii nauttia hyvissä voimissa niistä lastenlapsista ja olla vaikka avuksikin..ja se että saako niitä lapsia ja milloin se on taas ihan toinen asia eikä kuulu tähän keskusteluun.
Jos tämä lause ei mielestäsi ole asioton, niin sille en voi sitten mitään:

" Hyi helv.. mummo tossa isässä!! Ei kateex käy teinimutseja.. "

Ihan vaan tuota alkupään hyi helv..:ttiä lukemalla, minun mielestäni se ainakin oli asiaton.
Juu sori, ymmärsin että tuossa pph.n tekstissä oli jotain asiatonta..
 

Yhteistyössä