G: Jos ystäväsi pyytäisi sinua ottamaan pankista/muusta rahoituslaitoksesta lainaa 1000 euroa *päivitetty*

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja kiva:
täällä sitten levittelet mun asioitani!? Mitä pahaa olen sulle tehnyt, haista jo paska..
Hyvä yritys ;), vaan ei mene läpi.
=) arvasin, ikävää jos kalikka kolahti johonkin muuhunkin ;)

mut ap, sinuna miettisin tosi tarkkaan pitäisikö ko. hlöä enää lähipiirissä. Epätoivoinen teko, mutta jos on tosi läheinen sulle kannattaa sopia pelisäännöt mikä on kohtuullinen ystävänpalvelus ja mikä ei.

Suuttuiko kaveri kun kieltäydyit?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
=) arvasin, ikävää jos kalikka kolahti johonkin muuhunkin ;)

mut ap, sinuna miettisin tosi tarkkaan pitäisikö ko. hlöä enää lähipiirissä. Epätoivoinen teko, mutta jos on tosi läheinen sulle kannattaa sopia pelisäännöt mikä on kohtuullinen ystävänpalvelus ja mikä ei.

Suuttuiko kaveri kun kieltäydyit?
Ei se huutanut tms mutta kai se suuttui.

Tämä ystävyyssuhde on muutenkin ollut katkolla, kun hänen elämäntyylinsä on muuttunut sellaiseksi ettei se oikein sovi mun arvomaailmaan, enkä suoraan sanoen usko että jäisin kaipaamaan vaikka katkaisisinkin välit :ashamed:. Aikansa kutakin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
=) arvasin, ikävää jos kalikka kolahti johonkin muuhunkin ;)

mut ap, sinuna miettisin tosi tarkkaan pitäisikö ko. hlöä enää lähipiirissä. Epätoivoinen teko, mutta jos on tosi läheinen sulle kannattaa sopia pelisäännöt mikä on kohtuullinen ystävänpalvelus ja mikä ei.

Suuttuiko kaveri kun kieltäydyit?
Ei se huutanut tms mutta kai se suuttui.

Tämä ystävyyssuhde on muutenkin ollut katkolla, kun hänen elämäntyylinsä on muuttunut sellaiseksi ettei se oikein sovi mun arvomaailmaan, enkä suoraan sanoen usko että jäisin kaipaamaan vaikka katkaisisinkin välit :ashamed:. Aikansa kutakin.
surkeetahan tuo jokatapauksessa on, mut eipä voi kaveri tilanteestaan syyttää kuin itseään... Eipä se ystävän velvollisuus ole osaltaan rahoittaa toisen törsäilevää elämäntyyliä :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Miksi joku tonni pitäisi lainaa ottaa?

Mä oon ystävälleni lainannut useammankin tonnin, enkä oo kysyny paljonko on muualle velkaa, olen omani takaisin aina saanut
Mä en usko, että ihminen, joka ei maksa laskujaan ja vanhoja lainojaan & tekee velkaa velan päälle maksaisi velkoja myöskään minulle. Jotain 50 euron lainojakin on pitänyt kysellä aikoinaan moneen kertaan takaisin - jos lupasi maksaa kahden viikon päästä, niin 3-4 kk kuluttua maksoi tuhahdellen kun kysyin että joko voisit maksaa sen velkasi.

Mä oon opiskelija joka oli ennen opintojen aloittamista kotona 5 vuotta, eli ei ole säästöjä josta lainata - ja vaikka olisi niin en lainaisi :D
 

Yhteistyössä