G Joulun viinat

  • Viestiketjun aloittaja nautiskelija
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Joulupöydässä oli snapsit ja punaviiniä, kahvilla likööri/konjakki ja nyt glöksyä juon, terästettynä siis.
Otinko itse kaikkea noita, no en, joten jos on paljon porukkaa paikalla, niin ei se sitä tarkoita, että kaikkee pitäis maistaa tai kaikki juoda pois (enhän syö kaikkea ruokaakaan tänään pois...).
Oonko humppelissa, no en tod. ole.
Kohtuus on se avainsana.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Joulupöydässä oli snapsit ja punaviiniä, kahvilla likööri/konjakki ja nyt glöksyä juon, terästettynä siis.
Otinko itse kaikkea noita, no en, joten jos on paljon porukkaa paikalla, niin ei se sitä tarkoita, että kaikkee pitäis maistaa tai kaikki juoda pois (enhän syö kaikkea ruokaakaan tänään pois...).
Oonko humppelissa, no en tod. ole.
Kohtuus on se avainsana.
Mikä on "hyvä viini" joulupöytään kun alkossakaan sitä ei osata neuvoa, jouluruuat ovat liian hankalia viineille.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Lahjapussissa saadut 2 tummaa jouluolutta, ovat yhä kaapissa kun ei kumpikaan edes tykkää tummasta oluesta, ja eilen jo puistatti ajatuskin oluesta :x
Ainakin Olvin jouluolut maistuu ihan vaalealta ;) Kannattaa juoda kylmänä ja simmut kii.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Joulupöydässä oli snapsit ja punaviiniä, kahvilla likööri/konjakki ja nyt glöksyä juon, terästettynä siis.
Otinko itse kaikkea noita, no en, joten jos on paljon porukkaa paikalla, niin ei se sitä tarkoita, että kaikkee pitäis maistaa tai kaikki juoda pois (enhän syö kaikkea ruokaakaan tänään pois...).
Oonko humppelissa, no en tod. ole.
Kohtuus on se avainsana.
Mikä on "hyvä viini" joulupöytään kun alkossakaan sitä ei osata neuvoa, jouluruuat ovat liian hankalia viineille.
No ei varmaan mikään, mutta se on trendikästä vähän niinkuin kestovaipat tai Saksan joulumarkkinoilla shoppailu. Kuuluu parempien perheiden traditioon.
 

Yhteistyössä