G: Käytkö ilman meikkiä kaupassa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
nih
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Miksi pitää meikata,siis retusoida?Sehän on minun mielestä naamiointia.
Miks pitäis kulkea "rumana", jos on mahdollisuus näyttää siedettävältä?
Toki valinta on jokaisen oma meikkaako vai ei, mutta ei sen pitäis kenenkään persettä kaivella jos joku haluaa meikata.

 
poipoipoi
Alkuperäinen kirjoittaja nih:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Miksi pitää meikata,siis retusoida?Sehän on minun mielestä naamiointia.
Miks pitäis kulkea "rumana", jos on mahdollisuus näyttää siedettävältä?
Toki valinta on jokaisen oma meikkaako vai ei, mutta ei sen pitäis kenenkään persettä kaivella jos joku haluaa meikata.
Tai miksi kulkea siedettävänä tai nättinä, jos on mahdollisuus näyttää kauniilta ja hyvännäköiseltä? :D

Elämän pikku iloja, sanon minä. En pakota ketään meikkaamaan ja fine jos joku ei niistä pidä, mutta minulle se on elämän pikku iloja ja piristää :)
 
Milla
Käyn kyllä. Meikkaan kyllä usein, mutta kevyesti että empä niin muutu "alkuperäisestä". Hiukset kyllä aina harjaan ja katson että vaatteet on puhtaat ja yhteensopivat.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Miksi pitää meikata,siis retusoida?Sehän on minun mielestä naamiointia.
Niinno, miksi pukeutua kivoihin vaatteisiin, miksei rumiin yhtä hyvin? Miksi laittaa hiuksia, miksei voi antaa niiden vaan sojottaa?

Et kai ajele kainalokarvojasikin? :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Mä siis en käy ilman meikkiä edes vessassa!
OMG!!! Se on kaikkein pahin tilanne kun tulee suihkusta niin on pakko meikata ennen kuin uskaltaa katsoa omaa peilikuvaa, siiis meikata silmät kiinni :whistle:
:LOL:
Se on muuten järkyttävää. Mutta mä olen kyllä suihkussa niin ettei naama vaan missään nimessä kastu! Ja hiukset föönään ja käherrän aina ennen suihkua niin on sitten kivampi siinä alasti itseään rasvailla ja miehelle herutella suihkunraikkaana kun on kuitenkin se tukka ja naama laitettu.
 
firequeen
jos kauppa olisi jokin pikku siwa, eikä prisma... kyllä sitä sen verran koettaa pitää illusiota yllä, että vähän yrittää edes pakkeloida :D tummat (synnystään) silmänaluset, olemattoman vaaleat ripset ja kulmat... ja tänä talvena havaitsin, että nenä alkanut loistaa pakkasilla muuta ihoa punaisempana, sama juttu kuin äidilläni. jiihaa :headwall: luonnonkaunis... NOT :( jos ei muuta meikkiä niin kulmakynä nyt ainakin!!!
 
poipoipoi
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mitäs kun joku poika ihastuisi johonkin meikkimimmiin kun pitää häntä kauniina,Silloin ei ihastukaan siihen oikeaan mikä on siellä paksun maalikerroksen alla.
Niin, siis meikkaava nainenhan EI VAIN VOI olla aito, fiksu ja mukava :D :D :D
 
meikkaaja
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mitäs kun joku poika ihastuisi johonkin meikkimimmiin kun pitää häntä kauniina,Silloin ei ihastukaan siihen oikeaan mikä on siellä paksun maalikerroksen alla.
En tiennykkään tätä:

meikkaus= paksu maalikerros

hyvä kun valistit meitä, mutta tiedokses, jos sun meikkaus on toi paksu maalikerros kannattaa käydä asiantuntijan pakeilla ottamassa oppia.
 

Yhteistyössä