G: Käytkö ilman meikkiä kaupassa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja luonnollinen:
Melkein aina. jos on meikkiä niin olen menossa myös muualle kuin kauppaan.
Meikkaako joku ihan oikeesti kauppaa varten?? MIKS?
No en tietenkään kauppaa varten vaan itseäni varten, musta on kiva näyttää pirteämmältä kun on vähän väriä kasvoilla ja korostaa silmiä rajauksin ja ripsarilla. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja luonnollinen:
Melkein aina. jos on meikkiä niin olen menossa myös muualle kuin kauppaan.
Meikkaako joku ihan oikeesti kauppaa varten?? MIKS?
Ehkäpä jotkut pitää meikkaamisesta? Se on tavallaan piirtämistä. Tietty jos ei osaa, niiin...
No ei se nyt aivan sitäkään tarkoita, että jos ei meikkaa kauppaa varten niin sitten ei osaa meikata. :eek: Kyllä mä meikata osaan, mulle se on enemmänkin sitä mitä tehdään erityistilanteisiin, kun haluan syystä tai toisesta hivellä omaa itsetuntoani tai miellyttää jotakuta muuta. Kauppareissulla mulla harvoin on tarvetta kumpaankaan edellä mainittuun.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja luonnollinen:
Melkein aina. jos on meikkiä niin olen menossa myös muualle kuin kauppaan.
Meikkaako joku ihan oikeesti kauppaa varten?? MIKS?
Ehkäpä jotkut pitää meikkaamisesta? Se on tavallaan piirtämistä. Tietty jos ei osaa, niiin...
No ei se nyt aivan sitäkään tarkoita, että jos ei meikkaa kauppaa varten niin sitten ei osaa meikata. :eek: Kyllä mä meikata osaan, mulle se on enemmänkin sitä mitä tehdään erityistilanteisiin, kun haluan syystä tai toisesta hivellä omaa itsetuntoani tai miellyttää jotakuta muuta. Kauppareissulla mulla harvoin on tarvetta kumpaankaan edellä mainittuun.
Niin, sä et meikkaa siis siksi, että pitäisit meikkaamisesta. Sitä niinkuin tarkoitin. Se on piirtämistä, maalaamista.
 
mv
Käyn joka paikassa ilman meikkiä. Olis ihan kiva opetella jo meikkaamaan kolmekymppisenä, mutta kuka sitä enää minua opettaa. Ja maksaakin tosi paljon. Mutta häät tulossa kesällä, siis omani, ja on paineet että pitää oppia käyttämään pakkelia - että edes omissa häissä olisi vähän eikä tuntisi oloaan ihan oudoksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja luonnollinen:
Melkein aina. jos on meikkiä niin olen menossa myös muualle kuin kauppaan.
Meikkaako joku ihan oikeesti kauppaa varten?? MIKS?
Ehkäpä jotkut pitää meikkaamisesta? Se on tavallaan piirtämistä. Tietty jos ei osaa, niiin...
No ei se nyt aivan sitäkään tarkoita, että jos ei meikkaa kauppaa varten niin sitten ei osaa meikata. :eek: Kyllä mä meikata osaan, mulle se on enemmänkin sitä mitä tehdään erityistilanteisiin, kun haluan syystä tai toisesta hivellä omaa itsetuntoani tai miellyttää jotakuta muuta. Kauppareissulla mulla harvoin on tarvetta kumpaankaan edellä mainittuun.
Niin, sä et meikkaa siis siksi, että pitäisit meikkaamisesta. Sitä niinkuin tarkoitin. Se on piirtämistä, maalaamista.
Kyllä mä pidän meikkaamisesta, mä en vaan halua rasittaa ihoani päivittäisellä meikkamisella. =)
 
Albiino punanaama
En koskaan. Aina kotoa poistuessani pistän edes vähän meikkiä naamaan. Se voi olla vaikka vain vähän ripsaria ja sipaus meikkipuuteria, mutta täysin värittä en ole koskaan muualla kuin kotona. Lenkille, salille, jumppaan sama homma - siis edes aavistus väriä luonnostaan punakoille, mutta muuten täysin värittömille kasvoilleni. Töihin 5 - 10 min. verran meikkausta ja juhliin puol tuntia :).

Mulle meikkaus on oikeastaan sama kuin vaatteet, täysin alasti en kekkaloi muualla kuin kotona :).
 
koppis
Alkuperäinen kirjoittaja mv:
Käyn joka paikassa ilman meikkiä. Olis ihan kiva opetella jo meikkaamaan kolmekymppisenä, mutta kuka sitä enää minua opettaa. Ja maksaakin tosi paljon. Mutta häät tulossa kesällä, siis omani, ja on paineet että pitää oppia käyttämään pakkelia - että edes omissa häissä olisi vähän eikä tuntisi oloaan ihan oudoksi.
Jos et käytä muutenkaan meikkiä, niin häissäsikään sinulla ei tarvitse olla paljon meikkiä. Oikeastaan hassua, että olisit sen yhden päivän täysin eri näköinen kuin muulloin. Meikkaajalla voisit silti käydä häämeikissä ja kertoisit etukäteen, että haluaisit hillityn meikin, koska et muutenkaan käytä meikkiä. Tai näin itse tekisin.
 
vierasvierasvieras
Tsiisus taas mitä lätinää. Aina sama juttu: meikkaamattomat jeesustelee "luonnonkauneudellaan", vaikka tod.näk. (ainakin toivottavasti) hekin pesevät hiuksensa, käyvät kampaajalla tai laittavat silloint tällöin sävyä tukkaan, ajelevat säärikarvat jne. Täysin luonnontilassa olevia naisia on varsin vähän ja "luonnonkauniita" ei ollenkaan, sillä täysin luonnontilassa oleva nainen ei täytä tämän päivän naiskauneusihanteita millään tavalla.
Muistanette, että hiki on myös luonnollista? Ei kai kukaan näistä "luonnonkauniista" naisista vain käytä mitään hajusteita, eihän?

Itsensäkorottaminen on harvoin kaunista, joten tämänkään keskustelun "luonnonkauniit" immeiset eivät täytä ainakaan minun kauneusihannettani.

p.s "Luonnonkauniit", jotka meikkaavat noin kerran vuodessa taikka juhliin - kai te tiedätte, että se näkyy kilometrien päähän, että tässä ollaan nyt oikein meikattu tämmöistä tilaisuutta varten? Vain meikkaamiseeen tottunut nainen osaa olla luonteva meikissä. Vähän sama asia kuin korkokenkien kanssa - vain niihin tottunut nainen on niissä luonteva eikä vaappuva lehmä pyhäkoltussa.
 
miehetkö kauniimpia
On aika outoa, että melko suuri osa naisista on niin susirumia, etteivät voi lähteä ilman meikkiä asunnosta pihalle. Melkein kaikille miehille sama tuota mitään ongelmaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vierasvierasvieras:
Tsiisus taas mitä lätinää. Aina sama juttu: meikkaamattomat jeesustelee "luonnonkauneudellaan", vaikka tod.näk. (ainakin toivottavasti) hekin pesevät hiuksensa, käyvät kampaajalla tai laittavat silloint tällöin sävyä tukkaan, ajelevat säärikarvat jne. Täysin luonnontilassa olevia naisia on varsin vähän ja "luonnonkauniita" ei ollenkaan, sillä täysin luonnontilassa oleva nainen ei täytä tämän päivän naiskauneusihanteita millään tavalla.
Muistanette, että hiki on myös luonnollista? Ei kai kukaan näistä "luonnonkauniista" naisista vain käytä mitään hajusteita, eihän?

Itsensäkorottaminen on harvoin kaunista, joten tämänkään keskustelun "luonnonkauniit" immeiset eivät täytä ainakaan minun kauneusihannettani.

p.s "Luonnonkauniit", jotka meikkaavat noin kerran vuodessa taikka juhliin - kai te tiedätte, että se näkyy kilometrien päähän, että tässä ollaan nyt oikein meikattu tämmöistä tilaisuutta varten? Vain meikkaamiseeen tottunut nainen osaa olla luonteva meikissä. Vähän sama asia kuin korkokenkien kanssa - vain niihin tottunut nainen on niissä luonteva eikä vaappuva lehmä pyhäkoltussa.
ISO peesi. :flower:
 
vieras
En meikkaa kuin juhliin. Ripsaria on turha pistää koska mulla on valmiiksi mustat ripset. Taivuttimet ei niihin auta joten kauniit tv-mainos silmät ei tuu ripsarilla, mun ripset kun on ihan jäykät. Rajauksia en vetele, mustat ripset ja mustat kulmat on tarpeeksi värikkäät ilman meikkiäkin. Huulipunat näyttää mun huulis hirveiltä ja kiiltoja en arkisin vetele, kapeet huulet näyttää yhtä hirveiltä ilman mitään korostuksia. Kulmakarvat nypin, samoin naisviikseni ja ajalen sääri- ja kainalokarvat, kampaan myös hiukset ja pesen ne päivittäin. Joten en mikään au natural ole, enkä kyl mikään kaunistus. Ihan tavallinen tallaaja. Ihmiset saa meikata jos tykkää, mä en jaksa.
 
mikäs sitten??
No kyllä mä ainakin kutsun ihmisiä, jotka näyttävät tosi näteiltä luonnostaan ilman meikkia ja sen kummempaa hiusten laittoa tai vaatteiden valintaa, luonnonkauniiksi. Jonkun mielestä voi ilmeisesti olla väärä termi, mutta mä olen ainakin aina tullut hyvin ymmärretyksi...
 
boten idioten
Alkuperäinen kirjoittaja vierasvierasvieras:
Tsiisus taas mitä lätinää. Aina sama juttu: meikkaamattomat jeesustelee "luonnonkauneudellaan", vaikka tod.näk. (ainakin toivottavasti) hekin pesevät hiuksensa, käyvät kampaajalla tai laittavat silloint tällöin sävyä tukkaan, ajelevat säärikarvat jne. Täysin luonnontilassa olevia naisia on varsin vähän ja "luonnonkauniita" ei ollenkaan, sillä täysin luonnontilassa oleva nainen ei täytä tämän päivän naiskauneusihanteita millään tavalla.
Muistanette, että hiki on myös luonnollista? Ei kai kukaan näistä "luonnonkauniista" naisista vain käytä mitään hajusteita, eihän?

Itsensäkorottaminen on harvoin kaunista, joten tämänkään keskustelun "luonnonkauniit" immeiset eivät täytä ainakaan minun kauneusihannettani.

p.s "Luonnonkauniit", jotka meikkaavat noin kerran vuodessa taikka juhliin - kai te tiedätte, että se näkyy kilometrien päähän, että tässä ollaan nyt oikein meikattu tämmöistä tilaisuutta varten? Vain meikkaamiseeen tottunut nainen osaa olla luonteva meikissä. Vähän sama asia kuin korkokenkien kanssa - vain niihin tottunut nainen on niissä luonteva eikä vaappuva lehmä pyhäkoltussa.
Ootsä se analysaattorimiäs?
 

Yhteistyössä