G: kauanko olet ollut nykyisen puolisosi kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja marika73:
minä -73 ja mies - 72
yhdessä vuodesta -90 ja naimisissa -97
joten puolentoista vuoden päästä 20v. yhteiseloa
lapsia on jo 4 ja 5 haaveillaan.....
Ensimmäinen ns. suhde ikää minulla oli 16v... ja siitä on jatkunut...
ja mies ei ryyppää, eikä muutenkaan vietä aikaansa nk. tärkeiden kavereidensa kanssa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timitvi:
Tulipa mieleen tuo kysymys, kun tuttu vm-71 viettää syksyllä 20-vuotistaivalta miehensä kanssa. Itse olen vm-72 ja viisi vuotta minulla yhdessäoloa mieheni kanssa. Löytyykö siis meidän ikäluokasta niitä, joilla on vain yksi pitkä parisuhde takana vai onko monta parisuhdetta yleisempää?
Minä olen -79 ja mies -76. Yhdessä on oltu 10½vuotta ja siitä 9½ aviossa, lapsia siunaantunut 5kpl.
 
Minä olen vm-74 ja yhteistä taivalta vuodesta 1991. Eli 17v. Yksi 10v poika meillä on ja hiihtoloman tienoilla pitäisi putkahtaa meille odotettu iltatähti. :hug: Naimisissa emme ole. Emme ole halunneet. Rakastamme toisiamme syvästi ilman papin aamenta.
 
TriStessse
Mä olen 34v. Löysin mieheni tasan 5 vuotta sitten tv:n deittichatista. Tähän päivään mennessä ollaan tehty kolme lasta, joista nuorinkin jo 1v9kk. Eli 3v2kk ekoista treffeistä meistä olikin tullut 5-henkinen perhe, ilman kaksosia. Ja naimisiinkin ehdittiin ennenkuin aloin odottaa esikoista.

Tämä on toinen (ja viimeinen) avioliittoni. Ensimmäinen oli fiasko, lyhyt ja väkivaltainen huomattavasti vanhemman ukon kanssa.
 
Olen vm -71, miehen vm -75. Olemme olleet yhdessä viisi vuotta. Vanhempi tytöistä on 4-vuotias ja nuorempi 1-vuotias. Minulla on kaksi viiden vuoden kihlausta takanani, onneksi kummankaan kanssa ei tullut tehtyä lapsia. Nykyisen kanssa en ole kihloissa, enkä mene.
 
meillä vasta 1.5v yhteistä taivalta ja siitä oltu kk vähemmän naimisissa mä-73 mies-70 meillä yksi yhteinen lapsi pian 4kk ja sit mun tyttö 10v miehen poika 11v mulla toinen avioliitto eka oli tuthoontuomittu jo alkaessaan. muutama pitempi suhde on (5v ja 7v) nyt happy tämän miehen kanssa :heart:
 

Yhteistyössä