G: kebab

wolt
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Okei Tatuoitu jätkä, sovitaan että se ei pidä paikkansa, vaikka oon ihan itse vierestä seurannut kun kebab-lihaa tehdään sika-naudasta, ja 9-10 eri kebab-ravintolassa aikoinaan töissä ollut siippanikin sanoo että sikaa on joukossa.

Olen tatuoimaton nainen!
no tässäpä toinen tatuoimaton nainen joka on ollu näissä kebabbiloissa töissä ja useammassa eri puolilla suomea ...ja niihin on se kebabbi tullut tukusta (metro, k tukku mikä olikaan) jne..ja kyllä se on ihan lampo-nauta kebua ollu..
hei ja suprise..aika moni niistä kebab möllöistä jotka tulee valmiina niin on sitä halalia(sultan ahmed merkkistä )..
et ei se oo aina sitä sika possuu..toki joissakin voi olla mutta se ei tarkoita että kaikissa
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja wolt:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Okei Tatuoitu jätkä, sovitaan että se ei pidä paikkansa, vaikka oon ihan itse vierestä seurannut kun kebab-lihaa tehdään sika-naudasta, ja 9-10 eri kebab-ravintolassa aikoinaan töissä ollut siippanikin sanoo että sikaa on joukossa.

Olen tatuoimaton nainen!
no tässäpä toinen tatuoimaton nainen joka on ollu näissä kebabbiloissa töissä ja useammassa eri puolilla suomea ...ja niihin on se kebabbi tullut tukusta (metro, k tukku mikä olikaan) jne..ja kyllä se on ihan lampo-nauta kebua ollu..
hei ja suprise..aika moni niistä kebab möllöistä jotka tulee valmiina niin on sitä halalia(sultan ahmed merkkistä )..
et ei se oo aina sitä sika possuu..toki joissakin voi olla mutta se ei tarkoita että kaikissa
Joo ainakin Helsingissä kaikissa hyvissä kebab-paikoissa on ihan nautaa tai lammasta ja nautaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja wolt:
no tässäpä toinen tatuoimaton nainen joka on ollu näissä kebabbiloissa töissä ja useammassa eri puolilla suomea ...ja niihin on se kebabbi tullut tukusta (metro, k tukku mikä olikaan) jne..ja kyllä se on ihan lampo-nauta kebua ollu..
hei ja suprise..aika moni niistä kebab möllöistä jotka tulee valmiina niin on sitä halalia(sultan ahmed merkkistä )..
et ei se oo aina sitä sika possuu..toki joissakin voi olla mutta se ei tarkoita että kaikissa
Enhän mä väittänytkään, että kaikissa olisi.

Jotkut ottaa tukusta, toiset tilaa Saksasta tai Ruotsista, täälläpäin useimmat mestat tekee kuulemma lihansa itse ja käyttävät sika-nautaa. Myös Helsingissä oli kepsulassa sianlihaa käytössä, kysyn sitä aina ennen kun syötän lapsilleni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Kanakeppanaa saa miltei mistä tahansa, mutta kaikissa mestoissa kanakepsun liha ei ole vartaasta vuoltua.

Turussa kana-döneriä saa ainakin Kauppahallista.
ok. Mulle alkaa nyt vasta aueta nämä kebab-maailman salat :LOL: sitä tummaa mössöä jota siitä tangosta vuolevat niin en suuni pistä, mutta jos joskus tulee vastaan samannäköistä lihaa kuin mitä nyt sain Saksassa niin otan aivan varmasti.
 

Yhteistyössä