G: Kuinka kauan seksistä kannattaa pidättäytyä sen oikean kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Nolona
  • Ensimmäinen viesti
vierailija102
Miksi pitää pidättäytyä? Ei seksistä tarvitse pidättäytyä niiden väärienkään kanssa. :D Nykyisen avomiehen kanssa harrastimme seksiä viikon päästä ensimmäisestä tapaamisesta. En tajua miksi pitäisi odottaa viikkoja, kuukausia tai jopa vuosia. Mulle olisi kauhistus jos pitäisi odottaa seksiä avioliittoon. Ei sikaa säkissä, kiitos.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
vierailija
Pidättäytyminen on vain karhunpalvelus naiselle ja miesten keksimä naisten seksuaalisuuden rajoittamis- ja hallitsemiskeino.

Minä en ala mitään miesten keksimiä leikkejä pelailemaan, vaan teen siten kuin itsestä tuntuu hyvältä. Jos mies tuntuu oikealta ja tunnen seksuaalista vetoa häntä kohtaan, niin silloin myös nautitaan yhdessä seksistä. Jos en miestä halua, niin silloin hän ei ole se oikea minulle.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mäkin olen vanhanaikainen...

Ennen kuin harrastat seksiä, niin mieti! Oletko valmis ottamaan senkin jälkeen miehen vaikka paljastuisi että
-miehen housuissa on pieni katkarapu
-itselläsi kuin Alepan muovikassi
-se ei saa sua villiksi
-se ei tiedä vaniljaseksistä eikä pottumuusi-seksistä mitään

Mikä kauhein skenaario, jos nykyihmisiä on uskominen: Kun _seksi on testattu_, huomaatte ettette ole 100%:n _seksuaalisesti yhteensopivia_toisillenne.

Silloin kannattaa lempata mies, vaikka se olisi työnsä hyvin hoitava, urheilullinen, uskollinen, mukava, komea, lapsirakas ja odottelisi sua 250 m2 merenrantahuvilaansa.
 
...koska tiedän että hyviä miehiä on lempattu seksiasioiden takia.

Ennen vanhaan oli se etu, että jos meni katkarapumiehen kanssa tietämättömänä naimisiin, niin hääyön jälkeen ei voinu perua kauppoja. ;)
 
Minä en näe mitään etua siinä, ettei kumpikaan nauti seksistä koko avioliiton aikana.
Jos kyseistä asiaa kuten seksi ei arvosta kovin korkealle muihin avioliittojuttuihin nähden niin ei ongelmaa. Ja jotain, jonkinasteista seksiä joka parilla on.

Meillä seksi on ehkä 50.sijalla parisuhteessa. Sitä ennen on punnittu esmes
-synkkaaminen
-ahkeruus, ei sylje kattoon
-huumorintaju
-onko alkkis
-tupakoiko
-vilkuileeko muita
-haluaako lapsia
-jos haluaa, miten meinaa kasvattaa ne
-keskusteleeko toinen mitään
-tyyli: Onko pukumies, hippi, rokkarinrähjä, tatskamies, suomi-juntti...

Nuo on ihan yhtä isoja asioita kuin seksi, osa jopa isompia.
 
Näin se menee nykyään
Homma menee niin, että ensi treffeillä voi antaa pimpsaa jos ei ole tosissaan. Jos on tosissaan, ei anna. Jos haluaa vain seksiä ei syytä pihtaukselle. Tokat treffitkin voi pihdata jos on oikein kiinnostunut.

Tämä sen takia, että naiset ihastuvat sokeasti aktissa. Mies taas saa kaipaamansa ja kalppii tiehensä. Jos mies ei ollut kiinnostunut muuten kuin panosta, et kuule hänestä enää. Kun pihtaat, joudut oikeasti tutustumaan hieman ennen kuin on "liian myöhäistä".

Ex-tyttöystävä pihtasi ekoilla treffeillä ja myöhemmin selitti asian näin. Villipeto sängyssä oli oikeasti.

M29
 
vierailija
Omalla kohdalla kyse ei ollut edes treffeistä. Olin ihastunut mieheen, mutta välillämme ei ollut ollut sen kummempaa. Olimme tietyssä yhteydessä samassa hotellissa. Vahingossa osuimme samaan aikaan hissiin. Mulla "pimeni". Menin miehen lähelle ja suutelin, siinä hissimatkalla. Hetken kuluttua hän tuli hotelli huoneelleni, juttelimme muutaman tovi, ja noin tunnin päästä ekasta pususta peittoheilui.

Tuosta on kohta 12 vuotta. Kanna nykyään hänen sukunimeään ja meillä ihania lapsia. Olemme edelleen yltiö rakastuneita. Hän on minulle kaikki mitä toivoa voi...
 
vierailija
Homma menee niin, että ensi treffeillä voi antaa pimpsaa jos ei ole tosissaan. Jos on tosissaan, ei anna. Jos haluaa vain seksiä ei syytä pihtaukselle. Tokat treffitkin voi pihdata jos on oikein kiinnostunut.

Tämä sen takia, että naiset ihastuvat sokeasti aktissa. Mies taas saa kaipaamansa ja kalppii tiehensä. Jos mies ei ollut kiinnostunut muuten kuin panosta, et kuule hänestä enää. Kun pihtaat, joudut oikeasti tutustumaan hieman ennen kuin on "liian myöhäistä".

Ex-tyttöystävä pihtasi ekoilla treffeillä ja myöhemmin selitti asian näin. Villipeto sängyssä oli oikeasti.

M29
Hah, naiset eivät tasan ihastu sokeasti aktissa, varsinkaan, jos miehen kanssa ei saa tajunnanräjäyttäviä orgasmeja.
 
9mmmm
no siis itte tapasin ihan mukavan naisen tos syksyllä mutta juuh seksi hommiin se jäi kun e nollu itte valmis niin kylhän se koitti vihjailla et ottaisin punkkua ja siitä mut se oli enempi sellasta henkistä juttuu ja ennenkun joku tokasee niin joo oli kyl sportti nainen et ei sen puolestakaan ois ollu mut mulla oli joku henkinen esto ja en halunnu pidemmälle mennä. noh harmittavasti koko homma loppu siihen ku oltiin baaris ja noh mä saatan jutella vaik ja kenen kaa jos sillä pääl juttelin sit vanhan pariskunnan kaa ja oltiin juteltu tunti tolkul tän naisen kaa se tuli hakee tuu tänne mut sanoin et juttelen tän loppuu nse suuttu ja lähti menee sieltä ja mä laitoin sille vaan viestii et vittu oot lapsellinen ja fukin prick noh ei se enään vastannu siihen mitään koskaan :D...

ps echo mitä on pottumuussi seksi? ja onko pyttipannu seksiä olemassa ?
 
vierailija
no siis itte tapasin ihan mukavan naisen tos syksyllä mutta juuh seksi hommiin se jäi kun e nollu itte valmis niin kylhän se koitti vihjailla et ottaisin punkkua ja siitä mut se oli enempi sellasta henkistä juttuu ja ennenkun joku tokasee niin joo oli kyl sportti nainen et ei sen puolestakaan ois ollu mut mulla oli joku henkinen esto ja en halunnu pidemmälle mennä. noh harmittavasti koko homma loppu siihen ku oltiin baaris ja noh mä saatan jutella vaik ja kenen kaa jos sillä pääl juttelin sit vanhan pariskunnan kaa ja oltiin juteltu tunti tolkul tän naisen kaa se tuli hakee tuu tänne mut sanoin et juttelen tän loppuu nse suuttu ja lähti menee sieltä ja mä laitoin sille vaan viestii et vittu oot lapsellinen ja fukin prick noh ei se enään vastannu siihen mitään koskaan :D...

ps echo mitä on pottumuussi seksi? ja onko pyttipannu seksiä olemassa ?
Tässä keississä nainen ei menettänyt mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: vierailijatartar

Yhteistyössä