G: Kuinka kauan seksistä kannattaa pidättäytyä sen oikean kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Nolona
  • Ensimmäinen viesti
9mmm
Rumasti käyttäytyvä nimittää selittelee käytöstään räiskyvällä persoonalla. Keksi parempi. Tuo ei uppoa.
rumasti käyttäytyväheh atsos sellanen oli meijän juttu mut ei se ulkopuolisille avaudukkaan se oli niin hyvässä kun kova sanasessa tekstissäkin sama ja ei se ees oo rumaa alittaa toiselle suoraa viestii kuinka lapsellista on suuttua siitä et jos juttelee vanhan pariskunann kaa hetken ja toinen lähtee menee noh jaa olihan meillä eksänkin kaa joskus niin että oltiin menossa lennolle meille tuli riitaa lentokentällä huudeltiin täysillä kaikkee vitun nilkki sun muuta ja ajettiin takseilla sun muuta toistemme perässä ja puhelinta meni paskaks mut niin em päädyttiin vaan hotelliin loppujen lopuks viettään yötä. myönnän osaan olal tosi pahasuinen mut oon aina kohdannu myös sellasen anisen joka on ollu yhtä paha suustaan suuttuessaan ja se on mulle ollu ain fine
 
9mmm
siis echo kun sä meet snägärille ja sit juttelet sen pitähjän kaa kun se kysyy mitä sais olla niin sä sanot ei mitään kun mä meen himaan syömään pottumuussin varustettuna kahella isolla lihapullalla? vai saikko säää sen katkaravun kun täällä puhut katkaravuista? mut toivottavasti se pottumuussii kuumana herutus on sun pääälle pallit on aika herkät kuumalle en tiennykkään et sää tykkäät pervosekella ja heittää nyt hyvää ruokaa hukkaaan D:
 
Nolona
Miksi pitää pidättäytyä? Ei seksistä tarvitse pidättäytyä niiden väärienkään kanssa. :D Nykyisen avomiehen kanssa harrastimme seksiä viikon päästä ensimmäisestä tapaamisesta. En tajua miksi pitäisi odottaa viikkoja, kuukausia tai jopa vuosia. Mulle olisi kauhistus jos pitäisi odottaa seksiä avioliittoon. Ei sikaa säkissä, kiitos.
En halua tehdä virhettä enkä maata väärän kanssa. Kiireellä ei hyvä tule.
 
M29
Voi hyvää päivää. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: Vähänpä säkin naisista tiedät, poikaparka. :rolleyes:
Hyvää päivää myös teille.
Tiesin tämän olevan yleistä tietoa, joka on todettu useissa tutkimuksissa. Tästä johtuen uskaltauduin käyttämään kielikuvaa.

Google:
Seksi saa nimenomaan naisen rakastumaan ja syy löytyy pitkälti oksitosiini-hormonista. Oksitosiinia erittyy seksuaalisen kanssakäymisen aikana enemmän naisilla kuin miehillä.

Oksitosiinia kutsutaan usein kiintymyshormoniksi, ja se liitetään rakkauteen ja äitiyteen.
 
vierailija
Hyvää päivää myös teille.
Tiesin tämän olevan yleistä tietoa, joka on todettu useissa tutkimuksissa. Tästä johtuen uskaltauduin käyttämään kielikuvaa.

Google:
Seksi saa nimenomaan naisen rakastumaan ja syy löytyy pitkälti oksitosiini-hormonista. Oksitosiinia erittyy seksuaalisen kanssakäymisen aikana enemmän naisilla kuin miehillä.

Oksitosiinia kutsutaan usein kiintymyshormoniksi, ja se liitetään rakkauteen ja äitiyteen.
Älä ota kaikkea ihan niin kirjaimellisesti. Yleensä seksi ekalla kerralla voi olla melko surkeaa ja siinä ei mitään oksitosiineja erity, päinvastoin, se saa monen lyylin miettimäään, kannattaakohan noin kädettömän uroon kanssa edes jatkaa tapailua.
 

Yhteistyössä