G: Kuinka moni käy YKSIN wc:ssä tai suihkussa?

  • Viestiketjun aloittaja Hmm
  • Ensimmäinen viesti
Hmm
Kun näyttää että ihmiset raahaa paskallekin koko perheen mukana..

Itse käyn todellakin wc:ssä yksin ja useimmiten suihkussa. Eriasia jos on sauna ja käydään perheen kanssa, mutta muuten kyllä suihkussa käyn ihan yksikseni.
 
En mä ketään kyllä raahaa väkisin mukanani, perässä kulkee ne jotka siihen itse kykenee ja syystä tai toisesta haluaa.

Käyn kyllä yksinkin vessassa ja suihkussa, jos ei yhtään seuraneitiä tuppaudu mukaan. Mutta jos tulevatkin perässä, niin ei haittaa.
 
sunflower20
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
En mä ketään kyllä raahaa väkisin mukanani, perässä kulkee ne jotka siihen itse kykenee ja syystä tai toisesta haluaa.

Käyn kyllä yksinkin vessassa ja suihkussa, jos ei yhtään seuraneitiä tuppaudu mukaan. Mutta jos tulevatkin perässä, niin ei haittaa.
Kuin mun suusta, tosin meillä vain seuraherroja!
WCn ovi oli maalauksessa tässä hetken ja tottui siihen ettei ovea laiteta kiinni ni nyt sit ovi on avoinna, oli iso tai pikkuhätä... :) onneksi yläkerrassa on toinen wc jossa voi käydä kun on vähän vieraampia ihmisiä talossa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
En mä ketään kyllä raahaa väkisin mukanani, perässä kulkee ne jotka siihen itse kykenee ja syystä tai toisesta haluaa.

Käyn kyllä yksinkin vessassa ja suihkussa, jos ei yhtään seuraneitiä tuppaudu mukaan. Mutta jos tulevatkin perässä, niin ei haittaa.
Näin myös täällä. Kakkoshädällä yleensä kyllä ajan ylimääräiset pois, jotenkin se pinnistäminen ei onnistu jos joku tuijottaa :D
 
hox
No en mä suihkun ajaks viitti taaperoa jättää ihan yksikseen... Vessassakin tulee käytyä usein ovi auki. En näe syytä sulkea jos kahestaan ollaan. Joskus tulee itsekin pissalle samalla, joskus jää toiseen huoneeseen. En nää mitenkään statusasiana sitä, että meneekö vessaan yksin, kaksin vai kolmin, kunhan nyt tarpeensa saa tehtyä.
 
Jos ois kaks suihkua ni saattasin mennäkki iha vaa suihkuunki ton miehen kanssa. Mut nyt ainakin käyn mieluummin yksin, sen kanssa on tosi vaikea käydä suihkussa -_- Vessassa taas käyn vähän miten sattuu : :ashamed: Mies on kyllä tässä asiassa tarkempi :D
 
Minäkö traumatisoitunut?
Suihkussa köydään miehen kanssa yhdessä, pääsääntöisesti. Illalla kun tenavat on nukkumassa. Vessaan en ketään raahaa mukanani ;) mut ovat on aina auki, joten ei se ole tavattoman outoa että sinne joku toinen tupsahtaa.

Ennen elin liitossa jossa mies kerran oikein kunnolla suuttu kun "yllätti" mut vessasta,kun oli unohtanut oven lukitsemisen. Saman saarnan sain kanssa kerran kun eksyin avaan oven hänen ollessa siellä. Sen jälkee tosin hänkin lukitsi oven visusti. Mun jakeluun tuo ei oikein mennyt, kun yhdessä elettiin kuitenkin yli 6 vuotta. Mutta eipä meillä seksiäkään ollut. Liekkö tuo pelännyt että hyppään vehkeeseen kiinni jos sen satun näkemään...
 

Yhteistyössä