G: Lihominen/laihtuminen parisuhteen aikana

Parisuhteen aikana

  • olen lihonut vähän (3-10 kg)

    Ääniä: 2 7,7%
  • olen lihonut paljon (10+ kg)

    Ääniä: 3 11,5%
  • olen laihtunut vähän

    Ääniä: 2 7,7%
  • olen laihtunut paljon

    Ääniä: 2 7,7%
  • puolisoni on lihonut vähän (3-10 kg)

    Ääniä: 3 11,5%
  • puolisoni on lihonut paljon (10+ kg)

    Ääniä: 1 3,8%
  • puolisoni on laihtunut vähän

    Ääniä: 0 0,0%
  • puolisoni on laihtunut paljon

    Ääniä: 0 0,0%
  • molemmat olemme lihoneet vähän

    Ääniä: 7 26,9%
  • molemmat olemme lihoneet paljon

    Ääniä: 3 11,5%
  • molemmat olemme laihtuneet vähän

    Ääniä: 2 7,7%
  • molemmat olemme laihtuneet paljon

    Ääniä: 2 7,7%
  • minä olen lihonut ja puolisoni laihtunut

    Ääniä: 1 3,8%
  • puolisoni on lihonut ja itse olen laihtunut

    Ääniä: 4 15,4%
  • molemmilla pysynyt paino samana

    Ääniä: 6 23,1%

  • Äänestäjiä yhteensä
    26
[QUOTE="joo";25491977]Oon sattumalta monessakin ketjussa törmännyt siihen, että oot joskus painanut noin älyttömän vähän. Saako kysyä miksi näin, oliko sulla jokin sairaus? Ja anteeksi jos oli liian tunkeileva kysymys.[/QUOTE]

Mulla on aivolisäkkeen kanssa sellainen ongelma, että en tunne nälkää...unohdan syödä ja se siitä.
 
[QUOTE="miima";25491984]En kyllä näe sellaista? Olenkko muka niin sokea?! :O Siellä on että molemmat pysyneet samassa painossa, en näe sellaista että toinen olisi pysynyt samassa painossa?[/QUOTE]

Se on toi vaihtoehto et puoliso on lihonnut (eiks se näin ollut?)
 
Mä olen lihonut paljon, eli noin 20 kg. Painoin tosin tavatessamme 48 kg ja olen 168 cm pitkä, eli siinä mielessä ei haittaa...painonhallinta ja -pudotus on kyllä mielessä päivittäin, toteutus pudotuksen suhteen saa odottaa synnytyksen jälkeiseen aikaan.

Mies on laihtunut varmaan 5 kiloa, voi olla että enemmänkin, sinä aikana kun Suomessa olemme asuneet. Paljon työtä, ei aina niin maistuvaa ruokaa...
 
"vieras"
[QUOTE="miima";25492033]Sen toki laitoinkin, mutta siis omalle statukselleni ei ole vaihtoehtoa lainkaan.[/QUOTE]

No se tarkoittaa juuri sitä, että puoliso VAIN on lihonut, et sinä.
 
"vieras"
Harmi ettei pysty valitsemaan montaa vaihtoehtoa. Olen lihonut vuosien 2005-2008 aikana 20kg, sitten nyt olen laihtunut 25kg aikavälillä 2010-2012. Vuoden aikana olis kiva karistaa viel 5kg. Mies on tietääkseni pysynyt samoissa lukemissa.
 
"onnellinen"
Painoin 41kg ensimmäosen lapsen jälkeen kuten ennenkin ja olin mielesttäni liian laiha näin pienikokoisena. Viiden lapsen jälkeen painan 52kg ja se on niin sopiva. Ei raskausarpia, kaunis vatsa.
 
[QUOTE="miima";25491953]Eipä ole sellaista vaihtoehtoa, että toisen paino pysynyt samana... Eli mulla on paino pysynyt samana, mies on vähän lihonut. Yhdessä vuodesta 1997.[/QUOTE]

Kuten jo taisi ketjussa tulla, niin noissa ekoissa on sen toisen osapuolen paino pysynyt samana esimerkiksi ensimmäisessä oma paino noussut vähän ja puolison pysynyt samana. :D
 
No ei ollu vaihtoehtoa että puolisolla samana pysynyt ja mulla laskenu. :D Joten vastasin vain että mulla vähän laskenu paino... Aloin syödä kilpirauhasen vajaatoimintaan lääkkeitä joten paino kuuluukin laskea, johtuu ehkä siitä tai sitten jostain muusta...
 
Viimeksi muokattu:
No ei ollu vaihtoehtoa että puolisolla samana pysynyt ja mulla laskenu. :D Joten vastasin vain että mulla vähän laskenu paino... Aloin syödä kilpirauhasen vajaatoimintaan lääkkeitä joten paino kuuluukin laskea, johtuu ehkä siitä tai sitten jostain muusta...
Tuo vaihtoehto tarkoittaa juuri sitä, että sinulla on paino laskenut ja puolisollasi pysynyt samana. ;)
 
Mulla ja miehellä molemmilla oli ylimääräistä kun lyötiin hynttyyt yhteen. Ei oltu sinänsä lihavia, mutta turhan vankkoja. Raskaudet toivat minulle vielä lisäkiloja PALJON.
Sitten reilut 2 vuotta sitten mieheni alkoi karppaamaan. Minä en innostunut ensimmäiseen vuoteen, mutta mies laihtui tuona aikana n.15kg. Sitten miehen tsemppaamisen ja perseelle "potkimisen" innostamana ryhdyin minäkin 13kk sitten karppaamaan. (leivän jätin jo aiemmin pois). Minult aon tippunut painoa 34kg!
Peloista huolimatta ihoni on säilynyt kiinteänä, ainoastaan rinnat roikkuvat, mutta rintaliiveillä asian voi korjata. Olen tyytyväisempi kroppaani kuin koskaan aiemmin. Myös mies on ihanan itsevarma. Seksielämämme on monipuolistunut, (kevyenä jaksaa erilailla ja erilaisissa asennoissa), vireystasomme on noussut, kokkailu on yhteinen harrastuksemme, olemme entistä ylpeämpiä toisistamme jnejne. Lista on loputon.

Nyt kun katsoo vanhoja valokuvia, sitä ihmettelee kuinka sitä ei tajunnut aiemmmin ottaa itseään niskasta kiinni.
 

Yhteistyössä