G: Meikkipussisi,koska viimeksi olet inventoinut sitä,heittänyt vahat pois ja

käynyt läpi mitä on,mitä heitit pois,mitä jäi?
Kyselen,kun pitäisi taas käydä läpi omia,että onko jotain mennyt piloille taikka mahdollisesti turhaa tullut ostettua. Entä mitäs meikkiä ostit viimeksi? Millainen meikkipussi sinulla on käytössä?
Minulla on iso joskus YR:ltä saatu pikkupussina toimii kylkiäisenä saatu Marimekon punainen unikkopussi ja on noita monta muutakin kaappiin kertynyt. :whistle:
 
vieras
just viime viikolla uusasin kooknaan, kaikki vanhat heitin pois ja ostin meikkivoiteen,puuterin,ripsarin,rajauskynän,naamarasvan ja valokynän. muuta en tarviikaan. meikkipussi on sentään vanha, joku ruudullinen halpisversio varmaan anttilasta tai sokokselta.
 
Just itseasiassa pari viikkoa sit heittelin vanhoja menemään. Enkä ole vielä päässy kauppaan ostaa uusia tilalle, mutta jäi sinne ainakin ripsari, meikkipuuteri, joku luomiväri ja rajauskynä
 
Heitän sitä mukaa pois kun totean tuotteen huonoksi tai se loppuu...
Seuraavaksi ostan mascaran ja viimeksi ostin meikkivoiteen.
Minulla on isomeikki laukku, missä on muutakin kuin kosmetiikkaa esim, käsidesifiointiaine, laastaria, ja tämän pussin sisällä pieni meikki laukku missä vähän meikkejä :D
 
Tän kuun alussa ostin kaksi ripsiväriä (toinen tuli kaupan päälle) ja samalla heitin kaikki muut vanhat ripsarit mäkeen. Tammikuussa ostin uuden luomivärinkin ja heitin yhden ikivanhan luomivärin pois. Meikkilaukkuna toimii joku ikivanha rikkinäinen musta pussukka, likainen kun mikä ja ruma, olis varmaankin aika ostaa uus :whistle: Olen yrittänyt heittää aina vanhat meikit pois, kun niissähän on ne "parasta ennen ajat", mutta niin vaan ne jää lojumaan pussin pohjalle käyttämättöminä... Löytyypä meikkipussista parit kaljapullon ja siideripullon korkit, hakaneuloja ja yksi korvis :LOL: Tiedä sit että miks ne korkit sielä lojuu, jos vaikka tartteis joskus :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
just viime viikolla uusasin kooknaan, kaikki vanhat heitin pois ja ostin meikkivoiteen,puuterin,ripsarin,rajauskynän,naamarasvan ja valokynän. muuta en tarviikaan. meikkipussi on sentään vanha, joku ruudullinen halpisversio varmaan anttilasta tai sokokselta.
paljos jouduit investoimaan? pitäs ite tehä sama homma, mut kun ei raski
 
Vajaa kuukausi sitten heitin vanhat meikit menemään.
En käytä paljoakaan meikkiä, ja ne vähäiset mitä käytän, pidän tallessa kakkoslääkekaapin (siis sisältää kaikkea jännää paitsi lääkkeitä ) alahyllyllä, pois lasten ulottuvilta.
 
minä tein tuossa olisko ollut viimevuonna kunnon suursiivouksen meikkipussiin ja kyllä siellä oli monta ikivanhaa huulipunaa,mikähän himo niitäkin on hamstrata monta monta,meni siinä kyllä paljon muutakin,kun ei ollut aikoihin meikannut,sitten on kyllä kiva,kun ei pussissa ole turhia/vahoja meikkejä,niin voi hyvällä omalla tunnolla ostaa uusia. :whistle:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja keiju84:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
just viime viikolla uusasin kooknaan, kaikki vanhat heitin pois ja ostin meikkivoiteen,puuterin,ripsarin,rajauskynän,naamarasvan ja valokynän. muuta en tarviikaan. meikkipussi on sentään vanha, joku ruudullinen halpisversio varmaan anttilasta tai sokokselta.
paljos jouduit investoimaan? pitäs ite tehä sama homma, mut kun ei raski
ei mitään hajua, ostin samalla kaikkee muuta,tulihan niitä kaikista yhteensä 80lasku,mut sihen joukkoon kuului partakone ja rintaliivit ja vaikka mitä :D
 
Mulla on jättikasa meikkejä tuollasessa kenkälaatikon kokosessa boxissa... Siellä on sit kaikennäköstä hilettä ja värikästä luomiväriä sun muuta joita harvemmin käytän.

"Arki"meikit mulla on sit YR:lta saadussa kirkkaanpunasessa pussukassa, ja mukana kulkevat tuollasessa pienemmässä Jack Skellington-nyssäkässä. :heart:

Viimeks ostin ripsarin ja meikkivoiteen pari viikkoa sit kun edelliset loppuivat.

Pois heitän meikkejä sitä mukaa kun vanhimpia ja käyttämättömimpiä tulee vastaan.
Täytyy kuitenkin sanoa, että mulla on yks kymmenen vuotta täyttäny meikki, jota ei tulis mieleenkään heittää pois... Se on tuollanen kakku-kajali jota lisätään sudilla. Voi sitä luomivärinäkin käyttää jos on oikein musta fiilis :whistle: Ja on siis Blascon ja ihan huippukunnossa, niin paljon ku mä mustaa käytänkin, niin tuossa ei näy edes pohja vielä :D
 
Siivous tehty pari kuukautta sitten. Mäkeen lähti pari kuivahtanutta ripsiväriä sekä vuosia vanhoja muita meikkirippeitä, joita ei edellisellä kerralla raaskinut pois laittaa. Jos vaikka olisi tullut käytettyä, mutta eipä tullut.
Inspiraatio siivoukseen tuli, kun ''jouduin'' investoimaan uusiin meikkeihin häitäni varten. Sitten jo meikkilootani pursusi kammottavasti ja pakko oli sisältöä vähentää.
Meikkipusseina toimii joululahjaksi saadut Indiskan pussukat, silmämeikille oma pussi, huulimeikille, pohjustukselle... Mukanani raahaan vuosia vanhaa pirteän keltaista kangaspussukkaa, joka saa aina pirteälle tuulelle, sisältönä perusmeikit meikkivoiteesta huulikiiltoon.
Nykyisin en meikkaa usein, mutta kun meikkaan niin sitten kunnolla. Mies välillä päivittelee, että pitääkö shoppailemaan mennessäkin näyttää siltä kuin juhliin olisi menossa. Kyllä pitää, shoppailu kun tuntuu juhlalta näin pari kertaa vuodessa toteutettuna!
 
vieras
Mulla on pikkuinen meikkipussi jota käyn läpi usein, ja iso meikkipussi jota harvoin. Pienessä on päivittäiset/lähes päivittäiset meikit, isossa harvinaisemmat, kynsilakat ym. Viimeksi ostin poskipunan n. 1 kk sitten ja kävin sen pienen silloin läpi. Meikkaan vähän ja ostan meikkejä melko harvoin, mutta silloin ostan laadukkaita merkkejä.
 
Mulla on nykyään vakiosuosikit (ripsiväri, kulmäväri, meikkipuuteri, rajauskynät ja huulikiillot, lähinnä Cliniquen), jotka myös kuluvat nopeasti. En joudu heittelemään roskiin. Virheostoskynsilakkoja heittelen pois. Näin kotona harvoin tulee käytettyä kovin erikoisia huulipunia tai luomivärejä, joita sitten kuluu sen verran hitaasti että menevät pilalle. Lahjaksi saadut parfyymit muuttavat joskus aromiaan kun vanhenevat, koska ei ole tullut käytettyä. Yleensä annan nekin heti uusina ja huonoksi minulle todettuina eteenpäin äidille. Meikkipussukat on Marimekon ja niitä ei juurikaan tarvitse uusia kun ovat näppärästi puhdistettavia.
 
Mä en omista meikkipussia, laukussa aika puuteri ja huulikiilto varuiksi. Multa löytyy sellainen iso meikkihyllykkö/lipasto missä kaikille omat laatikot. Ihan perus laatikosto jostain huonekaluliikkeestä. Inventoin sitä just viikonloppuna ja sain heittää pussillisen meikkejä pois :'( Eilen ostin viimeksi ripsivärin ja meikkivoiteen. Saas nähdä onko toi Lorealin Telescopic minkäänlainen. Tiettäkö hei joku mihin katosi Maybellinen Lahs stylist? Oli mulle just passeli ja nyt ei löydy mistään. |O
 

Yhteistyössä