G:Noloin tekstiviesti

joo-o
Meitä oli kolmen naisen "kopla" joka piti tiiviisti yhteyttä ja tapasi kunnes yksi meistä löysi elämänsä miehen ja sen jälkeen hän ei lähtenyt enää mihinkään. No, oli jotkut illanistujaiset tiedossa ja tapansa mukaan ( olkoon vaikka ) Marja kieltäytyi lähtemästä. Rupes sitten niin v*tuttamaan tää ainainen kieltäytyminen että rupesin kirjoittamaan Jonnalle viestiä että V*ttu mikä akka se Marja on ja haukuin sen ihan pataluhaksi siinä viestissä kun niin ärsytti että toinen ei enää ikinä voi lähteä mihinkään. No, kelles minä sen viestin laitoin - tietenkin tälle Marjalle itselleen! Eipä siinä voinut muutakaan kuin että pistin viestin perään " Ei ollu tarkoitettu sulle, kuten varmaan arvaat, mutta tiedätpähän nyt sitten ainakin mitä susta ajattelen" Pikkasen nolotti! No, kavereita ollaan edelleen, tosin viilenihän ne meidän välit siitä... :)
 
kippo
kun ruvettiin seurustelemaan mieheni kanssa antoi hän mulle työnumeronsakkin et jos on joku hätä jne. no kerran sitten ajattelin laittaa miehelleni pikkutuhman viestin no kun sen omasta puhelimesta oli akku loppu niin ajattelin et laitan viestin sen työpuhelimeen.. musta se oli hyvä idea onpahan miehellä kiirus kotiin kun tietää mikä odottaa.. jne. no joo ei se sit kauheen kiiruulla tullu ja kun tuli ovesta sisään oli hieman kireen näköinen... no mähän sit loukkaannuin tietysti... no lopulta se sai sanotuksi että firmanpuhelimien tekstiviestit on firman sisällä julkista tietoa eli et se viesti on mm.sen pomon ja muiden "yksikössä" työskentelevien luettavissa.. enhän mä voinu sitä tietää aattelin et kun se oli kännykkänumero et se on miehen ihan oma työkänny..... muutamat työkaverit oli kuulemma vähän kuittailleet mut lähinnä huumorimielessä... mut voi mua raukkaa kun joudun näit työkavereita sekä pomoa firman pippaloissa tapaamaan hieman oon silloin punakka...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Oikeallekin vastaanottajalle tarkoitettu tekstiviesti voi mennä puihin ennakoivan tekstinsyötön takia: http://www.ircquotes.fi/?79240
Tästä tulee muihin maihin ilman ääkköisiä kirjoittaessa kans hankaluuksia, kun kirjoittaa että NÄIN sen ja sen...
Tämä quotti kertoo samasta hankaluudesta: http://www.ircquotes.fi/?40779
 
.
Joku pilari tuli keskellä yötä mun pojan (7v) kännykkään. Mies vastasi siihen ja siellä joku teininulikka hihitteli että vaimos on käyny nuolettaan p*lluaan Turussa ?!?! No kaikista parasta tässä oli että mun mies rupes sitten tivaamaan että onko toi tosi, että missäs oot ollu viikolla !!!!! Mä olin että HÄH? Ja oikeesti se tivas ihan tosissaan.
 
miranda
tuli nolattua sit niin pahasti... oon tapaillu yhtä naimisis olevaa miestä,eroomas olevaa... ja kaverinkaa tekstailtiin... lähetin viestin jossa luki et "uskon kyl et timo on tosissaan,mut siinä menee kyl aikaa ja paljo ennen ku se akka muuttaa pois,ettei timo sitä akkaa ainakaan heitä pihalle." ja viestihän meni tietty vahingos tälle timolle..
 
:(((
Tää on mun elämäni pahin viesti... Olin suuttunut eräällä mieheni työkaverille ja lähetin miehelleni tämän ihmisen haukkumisviestin ja tosi pahan sellaisen. Niin arvatkaa..se meni just sille ihmiselle. Jotenkin vihapäissäni mielessäni oli vain tuon ihmisen nimi ja sit otin sen sieltä puhelimestani ja lähetin. Oon vieläkin tosi nolo vaikka asiasta mooonta vuotta :(, Ja se vielä, että tämä ihminen ei tiennyt mun tunteistani ja näin nekin sit selvis
 
jassu
en tiiä onko nolo..mut väärään numeroon oleva viesti.. sain viestin mun kaverilta tiinalta.et "meille on syntyny vauva.." no meil tiinankaa yhteinen tuttu leena (joka on mun eks miehen täti).. nii yks päivä sain just sen saman viestin leenalta et "meille on syntyny vauva.." ei hitsi, nauratti kyl vähän.. se leena ny jo on niin vanha jo et tuskin ny enää vauvoja.. oiskohan pitäny vastata et joo onnee vaan vauvan syntymän johdosta. ei se leena ainaskaa nähtävästi huomannu et oli lähettäny mulle sen viestin...
 

Yhteistyössä