G:Noloin tekstiviesti

Alkuperäinen kirjoittaja Hair Of The Dog:
Noup! :D Onneksi on huumori-immeisiä!
Parasta huumoria ois ollut, kun ois tuonu
:D

Mulla ei mikään kamalan nolo, mutta eräälle ystävälle kirjoitin vahingossa loppuun, että "hyvää loppuelämää". Piti kirjoittaa hyvää loppukesää.. Tuli varmaan sellainen olo, että tän jälkeen en aio olla enää missään tekemisissä hänen kanssaan :/
 
T
mä en oo laittanu väärälle, mutta mulle on tullu3krt viesti joka ei ollu mulle tarkoitettu.

1) sukulainen yritti laittaa tekstarin aviomiehelleen, että mitä meidän perheelle kuuluu, kun oli juuri saanut multa tekstarin meidän kuulumisista. Ja meille oli tapahtunu silloin aika isoja juttuja,joten se halus informoida näköjään heti, kesken työpäivänsä miehelleen niistä asioista. Pikkujuoruakka...

2)työkaveri laittoi tekstarin tyyliin että : "käytä nyt kondomia sen miehen kanssa ettei sullekin tuu jotain sukupuolitautia. Mulle tuli tauti (en muista enää mikä tauti) yhden yön suhteesta. " Eli tekstari oli tarkoitettu eräälle sen kaverille ja lähettikin sen mulle, työkaverilleen... Vähän se on ollu nolona siitä paljastuksestaan!!!

3)Kaverini laittoi viestin, joka oli tarkoitettu sen aviomiehelle että: "ei ehdi huomenna mennä sinne, kun mun on taas pakko mennäTaijan luo kylään". Ja mä kun satun olemaan seTaija, niin ei ollu kivaa kuulla että mun luo on pakko tulla. Mä oon luullu että meille olisi mukava tulla, eikä mikään 3krt/vuosi pakkovierailu. :( Heti perään kaveri soitti mulle yritti selitellä sitä... Mutta ei kyllä vakuuttanut.
 
vieras
kerran Kun "Piian" äiti kysyi minulta että mitä olen ostanut lahjaksi Piialle, laitoin vahingossa synttärisankarille eli sille Piialle viestin että: Aioin viedä Piialle lahjaksi sen ja sen...
Siinä ei sitten ollu mitään yllätystä... Piialta tuli heti viesti, että tais tulla väärään osoitteeseen se tekstiviesti ja hymy perässä :)
 
minna
joskus tuli mulle viesti oudosta numerosta. Jotain outoa tyyliin: käykö siihen napin tilalle neppari, vai pitääkö se olla juuri valkoinen nappi. Ja minkä kokoinen...
Eli jotain ompelujuttuja, joka ei ollu todellakaan mulle. Ja kun selvitin kenen numero se oli, niin oli joku nainen toiselta puolelta suomee. Never heard...
 
vieras
Mä olen lähettänyt kummitädilleni viestin jonka piti mennä exälleni (niihin aikoihin nykyinen)... en tiedä miten noin onnistuin mokaamaan. Viesti oli niin nolo etten kehtaa sitä edes kirjoittaa, vieläkin hävettää! Kummitädiltä tuli vaan vastaus, että tää ei tainnut olla mulle tarkoitettu...
 
No mä en sitä varsinaisesti lähettänyt, mutta mun syytä koko soppa :D
Joskus vuosia sitten, en tiiä voiko nykyäänkin pystyi jonkun palvelunumeron kautta lähettämään viestin jollekulle niin ettei siinä näkynyt lähettäjää. Pistin sitten jossain bileissä systerin kännystä tälläsen salaviestin sen ukolle, siinä luki jotain tahdon että läiskit kullillasi poskiani ja jotain muuta älykästä. Näytin sitten kaverille, että hihhihhii, katos mitä mä lähetin. Se luki sen, ja alkoi poistamaan. Paitsi, että siinä missä sen omassa kännyssä oli c nappula, systerin kännyssä olikin nää lähetä ja etsi numero jnejnejne... Ehdin vaan nähdä, että viesti lähetetty, ja todennäköisesti listan ensimmäiselle. Katoin että jaa, joku Aila, siskooo, kuka tää Aila on, sun pitää soittaa sille että poistaa saamansa viestin heti apuaaa! Sisko vastaa, että anoppi, kuinka niin :whistle: Noh, tää anoppi onneks vaan nauro koko jutulle, mut kyllä se varmaan ihmetteli että mitäs se miniä tollasia viestejä lähettelee...
 
ei noloo
No ompas teillä ollut kesyä... Itte oon lähtetelly useastikin "tuutko naimaan?! tai "haluun nussia sun kanssa" ja muita naimaviestejä väärille ihmisille, jopa sukulaisille. Sou?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hair Of The Dog:
Eli mikä on noloin tekstari, minkä ootte lähettäneet VÄÄRÄLLE HENKILÖLLE? Itsellä ehkä joku ostoslista pomolle: tuotko kaupasta... kaalinpäitä jne.
Mä kirjoitin ehkä pahimman haukkumaviestin ikinä. Siinä oli niin pahaa tekstiä etten sitä tänne voi kopioida, ja se lähti vahingossa mun äidille
:ashamed:
 
Piti lähettää miehelle sellanen oikeen imelä höpö-höpö-rakkaus-lässytys-viesti ja vahingossa lähti mun äitini ex miesystävälle :snotty:

Lähti kyllä heti perään viesti että sori ei ollu sulle tarkotettu.
 
En mä oo lähetellyt noloja tekstareita vääriin numeroihin.
Mutta kaikkein paras taitaa olla se, kun epäilin silloisella ystävälläni olevan sutinaa silloisen heilasteluni kanssa. Ja sain tältä heilastelultani viestin joka oli suunnattu ystävälleni, jossa hän mietti josko heidän tulisi kertoa mulle totuus :whistle:
 
Itse en lähettänyt, mutta monta elämää sitten juttelin tekstiviestein kaverini kanssa huonoista parisuhteistamme. Kaveri oli naputellut viestiä, että ei kyllä tiedä miten sen tekisi nätisti, mutta kun suhde ei etene, eikä rakasta helluaan ja se on muutenkin urpo, että jotenkin se pitäisi nätisti jättää. Ja lähetti sitten viestin vahingossa nyttemmin entiselle hellulleen.
 
Hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Oikeallekin vastaanottajalle tarkoitettu tekstiviesti voi mennä puihin ennakoivan tekstinsyötön takia: http://www.ircquotes.fi/?79240
Tästä tulee muihin maihin ilman ääkköisiä kirjoittaessa kans hankaluuksia, kun kirjoittaa että NÄIN sen ja sen...
 
joo
Ei ole kuin yksi, olin samalle päivälle sopinut tosi usein ohareita tekevän kaverin kyläilystä ja nettikirppisostajan kanssa tavaran hakemisen. Ja niillä oli sama nimi joten sekoitin viestit keskenään kun ostaja laittoi juuri kaverin kanssa sovittuun aikaan viestiä, että kävisikö tunnin kuluttua. Ja minä ajattelin, että hitto, taas kaveri tekee oharit, ei sitten ehdi tänään, ja laitoin vastauksen menemään. Viisi minuuttia myöhemmin kaveri seisookin ihan ovella ja äkkiä puhelin käteen ja ostajalle viestiä, että tervetuloa vaan, olenhan minä kotona...

Paljon useammin minä sekoitan puheluita. =) Yhdellä hyvällä kaverilla on sama nimi kuin anopilla ja muutaman kerran tuli anopille vastattua turhan tuttavallisesti kun äkkiä katsoin kaverin soittavan. Nyt on laitettu tarkemmat nimet molemmille. :D
 

Yhteistyössä