G: Oletko tietoisesti harrastanut seksiä varatun miehen/naisen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
mulla oli sellanen pieni seksisuhde yhen mua noin 5v vanhemman miehen kanssa kun olin n.19v. Tapailimme silloin tällöin ja jonkun ajan päästä kertoi et oli kihloissa... Sen jälkeen tavattiin yhen kerran ja olin sen kotona.. silloin en morkkistellu mut nyt jälkeenpäin vanhempana ja viisaampana ajattelen et olinpas tyhymä.. enää en missää nimes.
 
"Matteus"
Olen harrastanut. Saman naimisissa olevan naisen kanssa useita kymmeniä kertoja, itse sinkkuna. Aina joskus tulee tosin se morkkis sitten. Se " en enää "..mutta silti yhä uudelleen se on tapahtunut.
 
"äh"
Olen. Hävettää. "Kilpailimme" kaverini kanssa yhdestä miehestä, joka sitten valitsikin kaverini. Myöhemmin harrastimme kuitenkin seksiä tuon miehen kanssa vaikka hän vielä seurusteli kaverini kanssa, ajattelin sen olevan joku kosto muka vaikka kaverini ei saanutkaan siitä tietää. Tiedän, tyhmää..
 
vierailija
Harrastin seksiäpari kertaa 38v aviossa olevan naisen kanssa jolta löytyy pari lasta. Homma toimi koska se oli molemmille vaan seksiä.
Kokemus lisäsi huomattavasti itsetuntoani, johtuu varmaan siitä että sitä sai naista joka on statukseltaan korkeammalla (parempi työ, enemmän rahaa yn), sekä se että kyseessä oli toisen miehen nainen.
 
r0s
Toki silloin kun ollaan oltu kimpoissa pariskuntien kanssa. Varattujahan ne molemmat ovat olleet.

Ja sitten kerran sen miehen kanssa joka sanoi että on henkisesti jo eronnut vaikkei oikeasti vielä olekaan.
 
Olen. Oli pitkä suhde naimissa olevaan naiseen. Olimme kuin pari. Hänellä oli avain jopa asuntooni. Hänen miehensä oli alalla joka jätti vaimon pitkiksi aikoja yksin. Itse olin eronnut eikä esteitä ollut. Oma lapsi kävi luonani säännöllisesti ja tuli hyvin toimeen rakastajattereni kanssa. Hänellä taas ei ollut lapsia. Se oli hienoa aikaa. Naisen mies aavisti kyllä tilanteen, sillä nainen tuli usein luokseni silloinkin kun oma mies oli kotona. Harmittaa, kun päästin kolmen vuoden suhteen loppumaan.
 
vierailija
Laivalla harrastin seksiä yhden perheenäidin kanssa. Oli synnyttänyt viimeksi vajaa vuosi sitten ja kieltämättä se näkyi ja tuntui. Mies oli lapsenvahtina joten sain kaikessa rauhassa ottaa naisen. Seksi ei tosin kummoista ollut, melko löysä pillu ja lähetyssaarnaajassa vaan mentiin, pistin kumin kiltisti vaikka se nainen ei siitä mitään sanonut.
 
vierailija
Olen, exäni kanssa joskus 25 v. sitten. Ero oli mulle vaikee, koska rakastin sitä miestä, enkä meinannut päästä yli. Hänellä oli ollut uusi jo tovin, kun vielä ajauduimne muutaman kerran baarista mun luo... Hän siis petti uutta naistaan, kuten petti minuakin aikoinaan. Mut tänä päivänäkin ne on vielä yhdessä, vaikka eukko varmaan tietää mikä häntäheikki se mies edelleenkin on. Ei tosin mun kans enää sen jälkeen ole peuhannut mut on varmaan kerinny täs reilun parin kymmenen vuoden aikana polkeen puolen suomen naiset, kun reissuhommia tekee...
 
vierailija
Harrastin sinkkuna varatun miehen kanssa, pienimuotoinen suhde johti miehen eroamiseen avioliitostaan ja meidän 9 vuoden avoliittoon.
Itse olin varattuna naisena avoliitossa, petin miestäni sinkkumiehen kanssa. Kumma kyllä tätä sinkkumiestä jostain syystä myöhemmin vaivasi ajatus siitä että olin varattu, en kertonut hänelle ennen seksiä. Yleensä mielestäni aina ajatellaan, että miehet ne "panee" ajattelematta yhtään mitään onko nainen varattu vai vapaa.
Nykyisessä avioliitossa yli 10 v. olen ollut uskollinen ellei nyt pientä flirttailua oteta huomioon.
 

Yhteistyössä