G: Oletko unelmatyössäsi?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"hmm"
Olen, oppisopimuksella.
Tosin olen tällä hetkellä aivan varma, että ala on minulle liian haastava enkä tule pärjäämään. Mutta kai se on pakko yrittää, kun on niin lähellä saavuttaa se, mitä olen aina halunnut kokeilla.
 
Nyt olen kotona mutta työskentelin aiemmin eläinten, lasten ja nuorten parissa.

Musta piti tulla poliisi, mutta mun fysiikka ei ole riittävä poliisikouluun. Selkä sanoi rixrax jo 12v iässä. Eläinlääkäriksikin meinasin mutta eipä ole meikäläisestö lekuria tullut. Olen kouluttamaton, mutta toimin silti unelma-ammatissani. En vain tiennyt ennen tuon työpaikan löytymistä että tuollainen ihanuus on edes olemassa :)
 
Dietorelle harmaana
No unelmani eteen aion töitä tehdä,mutta koska haaveilen elättäväni itseni muusikkona en ole sitä vielä saavuttanut. En silti aio luovuttaa.

Nyt juuri aloitan uudessa työpaikassa myyntiedustaja ja sellaista työtä halusin. uskon että on tällä hetkellä unelmatyöni, jos tota unelmaa ei lasketa.
 
Juu olen, koulutuskin löytyy.
MUTTA, olosuhteiden pakosta minun on todennäköisesti vaihdettava alaa piakkoin. :(
En kykene antamaan 100% työpanosta, enkä voi suorittaa kaikkia niitä työtehtäviä mitä minulle kuuluu. Harmittaa ihan vietävästi, mutta en voi sille mitään. :snotty:
 

Yhteistyössä