G: oletteko raskauden myötä joutuneet uusimaan rintsikka-var

No nyt loppuraskaudessa oikeastaan tarttis isompaa ympärysmittaa, vaan ei millään viitsisi ostaa enää muutamaa viikkoa varten isompia liivejä, kun ainakin aiemmissa raskauksissa olen melko samantien kutistunut takaisin.
Kotona olen sitten ollut ilman liivejä ja ihmisten ilmoilla pitänyt hampaat irvessä noita hieman kiristäviä. Tai jos on peittävämpi paita, niin sitten imetysliivejä, jotka on sopivat (ja ah, NIIN rumat...)
 
rv 10 ja jo piti ottaa käyttöön liivit mitkä oli edellisen synnytyksen jälkeen kun ei enään mahu entiset.On se niin ihanaa kun saa taas vähän aikaa nauttia suht terhakoista rinnoista mitä ne eivät imetyksen jälkeen ole olleet. :D
 
Mulla kuppikoko kasvanut C :stä D: hen ja nyt loppuajalla tosiaan myös se ympärysmittakin hieman kasvanut. Aika paljon on ollut muutenkin käytössä liivejä jossa paljon stretchiä tai jotai joustavaa kangasta nii ei ole tarvinnut ostaa yksiäkään liivejä!
 
Allunmamma harmaana
Mulla on nyt sama kuppikoko kuin esikoista imettäessä... Mistähän mä imetysliivit mahdan löytää tällä kertaa. Esikoisen jälkeen muutenkin jäi rinnat isommiksi 75 DD -> 75 E. Nyt jo tarvitsisin 80 G-kupin rintsikoita, mutta oon pärjännyt 85 F pehmeillä liiveillä, kun antavat myöten jonkun verran. Kauhistuttaa jo millaiset pommit noista kehittyy kun maito nousee.. :eek:

(Jos joku tietää hyviä imetysliivejä jotka menee ainakin G-H kuppiin, niin mielelläni otan vinkkejä vastaan...)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:48 Allunmamma harmaana kirjoitti:
(Jos joku tietää hyviä imetysliivejä jotka menee ainakin G-H kuppiin, niin mielelläni otan vinkkejä vastaan...)
Käypäs googleta Glamourmom... Sieltä kuulemma löytyy isopoviselle, vaikka ympärys olis pieni. Moni on suositellu.
 
esikoinen tulossa
kuppikoko (C) ei ole kasvanut ja laskettu aika jo ylihuomenna. rinnan ympärys teki kyllä tiukkaa vanhoilla rintsikoilla ja olenkin viime ajat käyttänyt valmiiksi ostamiani imetysliivejä, jotka kyllä ovat kaikin puolin aika isot (kun arviona piti ostaa..), mutta eipä kiristä..
 

Yhteistyössä