G: ottaisitko silikoni-implantit rintoihisi entä rasvaimu

"vieras"
Silikoneista en tiedä, mutta jonkinlainen kohotus vois olla kiva =)
Rasvaimu, hmm. Jos en millään pääsisi läskistä eroon ja se mua kamalasti häiritsis, niin miksipä ei.
Suomessa varmaan, olisi turvallisempi olo.

Mutta tyytyväinen olen itseeni näinkin. Tuskin siis koskaan menen puukon alle makaamaan. Aika hyvin pystyy itseään muokkaamaan ilmankin.
 
Silikoneja en ottaisi, jos nyt nämä omat tissit pysyy (siis ei leikata syystä tai toisesta pois) ja syy on siinä että ne pitää vaihtaa aika aijoin ja niistä voi muutenkin tulla ongelmia.
Rasvaimua en myöskään ottaisi paitsi korkeintaan leuan alle ja syy on se että jos rasvaimu tehdään niin rasvasolut poistuu siltä alueelta ja jos joskus sitten lihoo niin ne läskit alkaa keräytyä ihan ihme paikkoihin esim. poskiin tai jalkoihin...
 
En ja en
Minulla on maailman rumimmat rinnat ja silikoneja on joku suositellutkin, mutta en ottaisi, sillä itseäni nämä eivät häiritse paidan alla. Alkavat ne vanhana roikkua kuitenkin, joten en näe mitenkään tarpeelliseksi kolmekymppisenäkään leikkiä seuraavia vuosikymmeniä kauneuskirurgian parissa luonnotonta. Tosin, minun rintani ovat olleet rumat jo ennen lastensaantia, niin olen ollut tottunut.

Enkä menisi rasvaimuun. Mieluummin katson mitä syön ja treenaan rasvat pois, enkä ylipäätään hanki sellaisia. Takaisin ne tulee, vaikka ne kävisi pois imemässä, ellei katso miten elää.
 
"vieras"
Silkkarit ottaisin ehdottomasti, koska tissit on tosi nätit tyhjät nahkapussit. Rasvaimuunkin voisin mennä, mutta Suomes ei sellasia määriä rasvaa imetä, mikä musta pitäis poistaa :D
 
En ottais silikoneja, mieluummin siirrättäisin omaa rasvaa rintoihin jos niistä isommat haluaisin.
Rasvaimuun tuskin menisin, ihoa voisin kyl kiristyttää vatsan ympäriltä.
Tekisin siellä missä on osaavin ja paras palvelu.
 
Silikonit haaveissa ja Tallinnaan suuntaan sitten joskus :)
Rasvaimu houkuttelisi, mutta ehkä sitä kuitenkin itse yrittää ensin tehdä vartalolle jotain.. Tosin jos rahaa ei tarveisi miettiä niin sitten rasvaimu kelpaisi vaikka heti.
 
Mä luulen, että voisin ottaa silikonit, mutta sitten joku asia vaivaa sen verran taka-alalla etten ole tehnyt asian eteen mitään...jonkun verran netistä tutkinut.
Omasta rasvasta saisi myös rinnat täytettä lisää, mutta minulla muutaman kilon painon heilahdus vaikuttaa aina rintoihin eli jos nyt paino nousee ja sitten kun otan pienellä dieetillä painoa alas niin rasva poistuu ensin rinnoista ja sitten mahd muualta. Ja siis silloin painon noustessa sitä rasvaa ei ole rintoihin kertynyt vaan siitä vähästäkin aina lähtee :(
 
en ottaisi kumpaakaan.

voi kuulostaa lattealta, mutta uskon onnen olevan sitä, että tulee toimeen sillä, mitä on. jos lähtisin parantelemaan itsetuntoani ja ulkoista olemaustani kirurgisin keinoin, olisin kenties tyytyväinen paranneltuun osaan, mutta pian tytymätön johonkin toiseen.
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
en ottaisi kumpaakaan.

voi kuulostaa lattealta, mutta uskon onnen olevan sitä, että tulee toimeen sillä, mitä on. jos lähtisin parantelemaan itsetuntoani ja ulkoista olemaustani kirurgisin keinoin, olisin kenties tyytyväinen paranneltuun osaan, mutta pian tytymätön johonkin toiseen.
Sepäs se ettei sitten jää koukkuun ja ole ns jatkuvasti leikkauttamassa jotain kohtaa uuteen uskoon.
 
Ainoa mitä voisin tehdä joskus, olisi rintojen pienennys. Riippuen millaiseksi ne muotoutuu raskauksien ja imetysten ollessa kokonaan ohitse.

Miellyttävämpää liikkua ja harrastaa kun tarvitse tuskailla pomppivista rinnoista ja pakkopaitaa muistuttavista urheiluliiveistä + eräät liikkeet onnistuu helpommin pienempänä :)
 
En ottaisi silikoneja, pienentää ehkä voisin, jolloin samalla rintoja tietysti muokattaisiin pystymmiksi. Jos myös olisi varaa rasvaimuun, niin käyttäisin ne rahat mieluummin vaikka kunto-ohjaajaan. Todella vastenmielinen operaatio. En haluaisi myöskään nukuttaa itseäni pelkän kosmeettisen leikkauksen takia, paitsi tietysti jos se kosmeettinen tarkoittaisi esim. palovammojen korjaamista tms.
 
"vieras"
molemmille olisi ehkä tarvetta, mutta EN ottaisi.

Pikainen googlaus pieleenmenneistä kauneusleikkauksista riittää... Ja pari dokkaria rasvaimuista.

Tissit saa rullalle ja ostan vähän pitemmän koltun ettei selluliitti näy.

Mä oon jo 40, kuka mua enää kattelee?
 
"www"
[QUOTE="vieras";24199903]molemmille olisi ehkä tarvetta, mutta EN ottaisi.

Pikainen googlaus pieleenmenneistä kauneusleikkauksista riittää... Ja pari dokkaria rasvaimuista.

Tissit saa rullalle ja ostan vähän pitemmän koltun ettei selluliitti näy.

Mä oon jo 40, kuka mua enää kattelee?[/QUOTE]

:D
 
En mä ottais mitään tommosia. Jos mulla ois rasvaa imettäväksi, mä laihduttaisin. Rintoja en missään tapauksessa halua suuremmiksi. Mielestäni tarkkailen ulkonäköäni jo nyt siinä määrin, että en halua kuormittaa itseäni yhtään enempää millään sellaisella.
 
"höpö"
[QUOTE="blääh";24199882]
Näillä ei kyllä imetetä.
[/QUOTE]

Imetyksellä ei ole kyllä mitään tekemistä rintojen koon kanssa! Usein pienirintaisilla imetys on helpompaa kun ei ole ne läskit tiellä ;)
 

Yhteistyössä