G: ottaisitko silikoni-implantit rintoihisi entä rasvaimu

bosat on
Jotain kohotusta voisin joskus harkita, mutta mielelläni en implantteja kehooni ottaisi riesaksi. Ehkä syöpätapauksessa jos rinnat jouduttaisiin poistamaan.

Ja ehdottomasti Suomessa, näin plastiikkakirurgiasta jotain ymmärtävänä sairaanhoitajana sanon. Toki vaikka Ruotsissakin joku laadukas paikka kävisi, mutta halvemman toimenpiteen perässä en lähtisi juoksemaan "etelä-helsinkiin".
 
"minä"
en ottais silikoneja, mua häirihtis kuitenkin kun ne ei ois aidot. olen kokoa AA, eli siis ihan lauta enkä isompia kyllä edes haluaisi. poika kun synty niin rinnat turpos kokoon D, mikä oli järkytys.

Rasvaimua en ottais ihan siitä syystä että siinä tulee todella herkästi ihoon kuoppia. rasvaa ei saada niin tasaisesti pois että lopputulos olis luonnollinen, vaan iho jää yleensä aina muhkuraiseksi.
 
[QUOTE="höpö";24202266]Imetyksellä ei ole kyllä mitään tekemistä rintojen koon kanssa! Usein pienirintaisilla imetys on helpompaa kun ei ole ne läskit tiellä ;)[/QUOTE]

Totta! Tiedän kokemuksesta, että imetys isoolla rinnoolla on vaikiaa. Siihen kun vielä lisätään muut ongelmat imetyksessä niin avot. :snotty:

Mä en todellakaan ottaasi silikoonirintoja kun haluaasin pienemmät rinnat. Pienennysleikkaukseen voisin mennä.

Eikä kyllä rasvaimukaan houkuta. Kyllä se paino on parempi saada alas ihan elämäntapamuutoksella.
 
Ei silikoneja todellakaan eikä rasvaimua, mutta jotain tissien kohotusleikkausta voisin hyvinki harkita, ja ehkä jotain mahanahkan kiristystäki jos jää löllöksi laihdutuksen ja raskauksien jälkeen.
 
[QUOTE="höpö";24202266]Imetyksellä ei ole kyllä mitään tekemistä rintojen koon kanssa! Usein pienirintaisilla imetys on helpompaa kun ei ole ne läskit tiellä ;)[/QUOTE]

Läskit on kyllä vähän tiellä, mutta istualtaan on helppo imettää riippareilla, ku ei tarvi vauvaa niin paljoa kannatella, melkeen makaa reisillä ja tissi yltää sinne asti... :x
 
Suzyanne
En ottaisi silikoneja. Rasvaimun voisin sen sijaan ottaa, ja tekisin sen varmaankin Virossa. Luulen kyllä etten teetä sitäkään koskaan, mieluummin pidän itseni kondiksessa liikunnan ja oikean ruokavalion avulla. Sen sijaan tuota naamaa voisi joskus 5-10 v. päästä ehkä Virossa vähän siloitella. Ei mitään radikaalia tosin, pientä siloittelua vain. :)
 
[QUOTE="viivi";24203399]Silikoni rinnat juuri alkuviikosta laitettu. Ja tallinassa laitettiin.
Rasvaimua en välttämättä ota ellei tule siihen joskus pakottava tarve.[/QUOTE]

Missä paikassa laitatutit ja paljonko kustansi ? Millaiset implantit ja laitettiinko lihaksen alle vai päälle ?
 
En ottais kumpaakaan,mie oon sinut kroppani kanssa täysin. :)
Enkä halua kroppaani mitään vierasta materiaalia ja lisäleikkauksia.
 
[QUOTE="viivi";24203649]Plastiikkakirurgia fin-estillä laitatin ja maksoi 3700€ sisältäen kaiken mahdollisen tuo hinta. Lihaksen päälle 400cc pyöreät implantit.[/QUOTE]

Mikä ratkaisee sen tuleeko implantti lihaksen päälle vai alle ?
 
[QUOTE="viivi";24203876]Rintakudoksen määrä ja rinnan muoto ratkaisee kummin laitetaan. Ja tietysti implantin muoto vaikuttaa laitetaanko alle vai päälle, voidaan myöskin laittaa osittain alle.[/QUOTE]
Ok, eli voisi ajatella ettei noita pyöreitä laiteta rintalihaksen alle...tai näin muistan jostain lukeneeni.
Kait mun pitää mennä johonkin konsultaatioon jotta saan tietoa ja sitten tehtyä päätökseni mitä teen asian eteen vai teenkö mitään.
 
"viivi"
Ok, eli voisi ajatella ettei noita pyöreitä laiteta rintalihaksen alle...tai näin muistan jostain lukeneeni.
Kait mun pitää mennä johonkin konsultaatioon jotta saan tietoa ja sitten tehtyä päätökseni mitä teen asian eteen vai teenkö mitään.
Pyöreitä implanttejakin laitetaan lihaksen alle. Mutta suosittelen menemistä konsultaatioon niin saat lisä infoa enemmän. ja Tuolta fin-est:n sivuilta löytyy paljon luettavaa infoa.
 
hfödkjfsdlkjfösd
Ok, eli voisi ajatella ettei noita pyöreitä laiteta rintalihaksen alle...tai näin muistan jostain lukeneeni.
Kait mun pitää mennä johonkin konsultaatioon jotta saan tietoa ja sitten tehtyä päätökseni mitä teen asian eteen vai teenkö mitään.
kannattaa mennä suomalaiselle.. oikeasti et halua säästää sun omissa tisseissä! mulla on suomessa laitetut, anatomiset implantit 375 kokoiset, puoliksi rintalihaksen alla. maksoi n.6000e ja olen enemmän kuin tyytyväinen. jokaiselle sopii erilainen, mutta esim. tämä minun kirurgini sanoi ettei edes laita mitään bimbopalloimplantteja, ne saa mennä hänen puolestaan viroon...
 
old dog
Alkuperäinen kirjoittaja hfödkjfsdlkjfösd;24204187:
kannattaa mennä suomalaiselle.. oikeasti et halua säästää sun omissa tisseissä! mulla on suomessa laitetut, anatomiset implantit 375 kokoiset, puoliksi rintalihaksen alla. maksoi n.6000e ja olen enemmän kuin tyytyväinen. jokaiselle sopii erilainen, mutta esim. tämä minun kirurgini sanoi ettei edes laita mitään bimbopalloimplantteja, ne saa mennä hänen puolestaan viroon...
Virossa on monesti paljon kokeneemmat plastiikkakirurgit,koska tekevät huomattavasti enemmän leikkauksia.Bimbopallokommentti oli kirurgisi tapa markkinoida itseään.Samoja Mentorin ja Natrellen proteeseja siellä käytetään kuin täälläkin.Eikä välttämättä yhtä kauan varastossa maaneita.Suomalaisilla kirurgeilla leipä kapenee kun Virossa tehdään laatutyötä,joten kommentitkin ovat sitten tuollaisia.Toki pitää valita luotettava kirurgi,kuten Suomessakin.
 
Voisin ottaa molemmat jos tarvetta olisi. Lähinnä ehkä sitten, kun kaikki lapset on tehty. Nyt takana vasta yksi raskaus, josta kroppa selvisi hyvin, kohta nähdään miltä näytän toisen raskauden jälkeen. Olen kuitenkin vielä niin nuori, että haluan vielä näyttää hyvältä kropastani eli jos tissit rupsahtaa ja tohon eteen jää nahkareppu niin todellakin kohentelen niitä jos saan rahat säästettyä.
 

Yhteistyössä