G-pisteen etsintä, sauvat?

  • Viestiketjun aloittaja "Veiras"
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä saan paljon voimakkaampia orgasmeja vaginan ja g-pisteen kautta kun klitoriksesta. G-piste orgasmikin kestää huomattavasti pidempään.
Onko muilla samoja tuntemuksia?
 
vierailija
Yksi ei sovi kaikille. Ja kaikki eivät löydä vaikka kuinka etsisi.

En kehdannut kahvihuoneen koneella avata linkkiä mutta minulla g piste löytyi vasta kolmannen miehen toimesta. Ja silloinkin vahingossa. Mies yritti etsiä jotain kiihottavaa kohtaa sormella ja häkellyin totaalisesti kun vasemmalta "pohjalta" löytyi kohta. Mutta sitä ei saa stimuloitua tavan sauvalla vaan vaati ohutpäisen, jossa päässä ehkä 30 asteinen mutka. Sillä saa painettua sivulle. Ja en uskonut tuota pistettä olevan olemassa. Mutta tuosta kun tuntuman saa lähtemään niin eipä sitä voimakkaampa ole tullut koettua. Ja mies kun on puikoissa niin enpä tiedä nautinnollisempaa hetkeä kun maata avuttomana sidottuna ja..
 
vierailija
Yksi ei sovi kaikille. Ja kaikki eivät löydä vaikka kuinka etsisi.

En kehdannut kahvihuoneen koneella avata linkkiä mutta minulla g piste löytyi vasta kolmannen miehen toimesta. Ja silloinkin vahingossa. Mies yritti etsiä jotain kiihottavaa kohtaa sormella ja häkellyin totaalisesti kun vasemmalta "pohjalta" löytyi kohta. Mutta sitä ei saa stimuloitua tavan sauvalla vaan vaati ohutpäisen, jossa päässä ehkä 30 asteinen mutka. Sillä saa painettua sivulle. Ja en uskonut tuota pistettä olevan olemassa. Mutta tuosta kun tuntuman saa lähtemään niin eipä sitä voimakkaampa ole tullut koettua. Ja mies kun on puikoissa niin enpä tiedä nautinnollisempaa hetkeä kun maata avuttomana sidottuna ja..
Nii-i kyllähän täällä on mainittu että g-piste löytyy parhaiten juurikin siihen tarkoitetulla hieromasauvalla joka on kärjestään kaartuva. Sauvojakin on erilaisia ja vaikkei juuri tietyllä sitä pistettä löydä niin jollain muulla voi hyvinkin löytää, mutta yhdistävää sauvoissa on juurikin se kaareva "kärki".
 
vierailija
Yksi ei sovi kaikille. Ja kaikki eivät löydä vaikka kuinka etsisi.

En kehdannut kahvihuoneen koneella avata linkkiä mutta minulla g piste löytyi vasta kolmannen miehen toimesta. Ja silloinkin vahingossa. Mies yritti etsiä jotain kiihottavaa kohtaa sormella ja häkellyin totaalisesti kun vasemmalta "pohjalta" löytyi kohta. Mutta sitä ei saa stimuloitua tavan sauvalla vaan vaati ohutpäisen, jossa päässä ehkä 30 asteinen mutka. Sillä saa painettua sivulle. Ja en uskonut tuota pistettä olevan olemassa. Mutta tuosta kun tuntuman saa lähtemään niin eipä sitä voimakkaampa ole tullut koettua. Ja mies kun on puikoissa niin enpä tiedä nautinnollisempaa hetkeä kun maata avuttomana sidottuna ja..
Onko teillä useinkin näitä sitomisleikkejä? Itseenikin kiinnostais olla köytettynä ja kumppani laittaisi sauvaa sisään.
 

Yhteistyössä