G-pisteen etsintä, sauvat?

  • Viestiketjun aloittaja "Veiras"
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei sitä oikein peniksellä löydy, ikävä kyllä. :(
Hyvin löytyy penikselläkin. Sen pitää olla kova ja kokoluokkaa 12-17 cm pituudeltaan. Voi olla ohuempi tai paksumpi, mutta pään pitää tökkiä sopivasti etuseinämään. Minulla osuu helpoiten, kun ratsastan liimautuneena vaakatasossa miehen päällä. Napaan suuntautuva käyrä penis on paras, mutta suorallakin onnistuu hyvin.
 
vierailija
Minä saan paljon voimakkaampia orgasmeja vaginan ja g-pisteen kautta kun klitoriksesta. G-piste orgasmikin kestää huomattavasti pidempään.
Onko muilla samoja tuntemuksia?
Näin se menee. Paljon mielummin otan orgasmini kalun kanssa g-pisteestä kuin nuolemalla klitasta. Klittaorkut ovat lyhyempiä ja terävämpiä. G-pisteestä saa kokonaisvaltaisen valtavan ison räjähdyksen, jossa taju meinaa lähteä.
 
vierailija
Hyvin löytyy penikselläkin. Sen pitää olla kova ja kokoluokkaa 12-17 cm pituudeltaan. Voi olla ohuempi tai paksumpi, mutta pään pitää tökkiä sopivasti etuseinämään. Minulla osuu helpoiten, kun ratsastan liimautuneena vaakatasossa miehen päällä. Napaan suuntautuva käyrä penis on paras, mutta suorallakin onnistuu hyvin.
Kyllä löytyy huomattavasti helpommin g-piste sauvalla joka on siihen hommaan suunniteltukin ja muotoiltu.
Toki osaava nainen löytää sen yhdyssäkin itseään kääntelemällä.
 
vierailija
Hyvin löytyy penikselläkin. Sen pitää olla kova ja kokoluokkaa 12-17 cm pituudeltaan. Voi olla ohuempi tai paksumpi, mutta pään pitää tökkiä sopivasti etuseinämään. Minulla osuu helpoiten, kun ratsastan liimautuneena vaakatasossa miehen päällä. Napaan suuntautuva käyrä penis on paras, mutta suorallakin onnistuu hyvin.
Buhaaaa. Kenellä on 12 cm penis?
 
vierailija
Pienimunaiset hokee väitettä että peniksen keskimitta olisi jotain 13 cm. Tämä siksi että heidän itsetuntontonsa ei kestä sitä tosiasiaa että keskimitta on todellisuudessa 16cm hujakoilla.
 
vierailija
Hyvin löytyy penikselläkin. Sen pitää olla kova ja kokoluokkaa 12-17 cm pituudeltaan. Voi olla ohuempi tai paksumpi, mutta pään pitää tökkiä sopivasti etuseinämään. Minulla osuu helpoiten, kun ratsastan liimautuneena vaakatasossa miehen päällä. Napaan suuntautuva käyrä penis on paras, mutta suorallakin onnistuu hyvin.
Mun gee-piste ei löydy peniksellä, ei sitten niin millään, mutta sauvalla pystyn sen löytämään.
 
vierailijaaaaaa
No miten ihmeessä seksi on muuttunut (nykyään?) noin tekniseksi?? Siitähän menee kaikki fiilis tietty "mystisyys" pois.....tuntuisi, että tärkeintä on säilyttää kipinä (esim. pitkässä parisuhteessa) ....anteeksi nyt ot komenttini, mutta tuli vaan mieleen, että tuosta voi osin johtua kaikenlaiset haluttomuudet, kyllästyminen parisuhteessa (mikään eri riitä jne)
 
vierailija
No miten ihmeessä seksi on muuttunut (nykyään?) noin tekniseksi?? Siitähän menee kaikki fiilis tietty "mystisyys" pois.....tuntuisi, että tärkeintä on säilyttää kipinä (esim. pitkässä parisuhteessa) ....anteeksi nyt ot komenttini, mutta tuli vaan mieleen, että tuosta voi osin johtua kaikenlaiset haluttomuudet, kyllästyminen parisuhteessa (mikään eri riitä jne)
Mikä nyt on muka kauhean teknistä? Yksi hieromasauvako?
 
vierailija
No miten ihmeessä seksi on muuttunut (nykyään?) noin tekniseksi?? Siitähän menee kaikki fiilis tietty "mystisyys" pois.....tuntuisi, että tärkeintä on säilyttää kipinä (esim. pitkässä parisuhteessa) ....anteeksi nyt ot komenttini, mutta tuli vaan mieleen, että tuosta voi osin johtua kaikenlaiset haluttomuudet, kyllästyminen parisuhteessa (mikään eri riitä jne)
Seksileluillahan nimenomaan tuodaan lisämaustetta sinne sänkykammariin.
Heikossa on parisuhde jos kipinä yhden hieromasauvan takia katoaa.
 

Yhteistyössä