G: Suosikki hajuvetesi?

  • Viestiketjun aloittaja Mikkis
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Astmasten, allergisten, hajusteist migreenii ym. oireit saavien takii en käytä ollenkaan hajuvesii. Enkä kyl käyttäs muutenkaan. Mun mielest hajuvedet on täysin turhii.
no ei siinä kylpeä tartte ;) mieki oon migreeniherkkä ja käytän hajuvesiä mutta sipsutan niitä vähäsen vaatteisiin, en koskaan esim. iholle.
Monet saa oireit ihan pienistki määrist. :)
niin saa, ja jos työskentelee jollain hoitoalalla esimerkiksi niin sillon ei saakaan käyttää mitään hajuja.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Astmasten, allergisten, hajusteist migreenii ym. oireit saavien takii en käytä ollenkaan hajuvesii. Enkä kyl käyttäs muutenkaan. Mun mielest hajuvedet on täysin turhii.
no ei siinä kylpeä tartte ;) mieki oon migreeniherkkä ja käytän hajuvesiä mutta sipsutan niitä vähäsen vaatteisiin, en koskaan esim. iholle.
Monet saa oireit ihan pienistki määrist. :)
niin saa, ja jos työskentelee jollain hoitoalalla esimerkiksi niin sillon ei saakaan käyttää mitään hajuja.
Niinpä. :) Mut silti jotku hoitoalan työntekijöist käyttää hajusteit työpaikal. :|
 
Oliski
Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Miraclesta tykkään aina vaan. :D
Alkuperäinen kirjoittaja Merili:
Lancomen Miracle täälläkin :wave: Ja on minusta kovasti "vaaleanpunainen" tuoksu. =)
Joo, tuosta kans tykkäsin tässä välillä mutta sitä alkuperäistä Miraclea ei kuulemma enää valmisteta. Näin minulle ainakin sanottiin reilu vuosi sitten kun menin kosmetiikka putiikkiin sitä ostamaan. Ostin sitten toista miraclea niin se ei ollut yhtään hyvä.
 

Yhteistyössä