g: syötkö mitä tahansa?

En syö kaikkea, mutta osaan kyllä vältellä tilanteet, joissa olisi sellaista syötävää, jota en kertakaikkiaan voisi syödä. Tavanomaisia ruokia syön kyllä mukisematta. Eivät lapsetkaan ole nirsoja =)
 
vierailija
lihaa en syö, muutoin kaikkea. selleri ja palsternakka ovat ykkösinhokkeja, joista en vasiten itse laita ruokaa, mutta jos niitä jonkun muun tekemässä ruuassa on niin syön kyllä.
 
Zoe-F
Nirsoilen ja varmaankin pahemmin kun kakrut.
A) En tykkää maksalaatikosta, tai muistakaan paitsi porkkana ja peruna laatikosta.
B ) En syö kaalikeittoa, kaalikääryleitä, paitsi kaali raakana menee.
C) En syö kesäkeittoa, ällö.
D) En syö kala- enkä jauhelihasoppaa, paitsi perunat ja lihat. Koira saa kasvikset (äiti keittää aina lössöksi ja itse en keittoa tee, joskus kerran oon tehnyt, ja silloin meni kasviksetkin)
E) En tykkää hedelmä karkeista, muutakuin tosi harvoista.
F) En juo piimää
G) En syö jugurtteja joissa on kökköjä, vanilja, banaani ja maustamaton käy
H) En pidä kiusauksista
I) En syö laatikoita, ellei ole ihan pakko (mielummin syön makaroonilaatikon ennen kun menee uuniin)
J) En syö etanaa, osteria, enkä mustekalaa
K) En syö sieniä
L) En syö sinappia
M) En pidä vähä lihaisista makkaroista
N) En syö hernekeittoa
O) En syö mitään missä on ihme klönttejä tai inhoja limanuljaskoita

listaa voisi jatkaa vielä vaikka kuinka.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri Kaarina:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
En pidä itseäni nirsona vaikken syökään hernekeittoa ;)
Pistä seuraavalla hernekeittokerralla annoksesi jääkaappiin ja kokeile maistuisiko sitten muutaman tunnin päästä paremmin. Sitten kun toiset syö spagettia ja jauhelihakastiketta :headwall:

öööh...miksi? :eek:
Sori. Mua alkoi ärsyttämään kun toisessa ketjussa useampikin äiti suositteli tätä menetelmää jos lapselle ei ruoka maistu.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri Kaarina:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja Siiri Kaarina:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
En pidä itseäni nirsona vaikken syökään hernekeittoa ;)
Pistä seuraavalla hernekeittokerralla annoksesi jääkaappiin ja kokeile maistuisiko sitten muutaman tunnin päästä paremmin. Sitten kun toiset syö spagettia ja jauhelihakastiketta :headwall:

öööh...miksi? :eek:
Sori. Mua alkoi ärsyttämään kun toisessa ketjussa useampikin äiti suositteli tätä menetelmää jos lapselle ei ruoka maistu.
No eipä tulis mieleen tehdä tota itselleni tai kellekään muulle perheen jäsenelle :)
 
En mä kyllä kaikkea syö ja senpä takia meillä ei kaikkea pidä lastenkaan syödä. Ja myös sen takia meillä ei ole kotona koskaan kaali- tai maksaruokia, lapsiraukat eivät varmaan opi niitä koskaan syömään. :ashamed:
 
Rukoilijasirkka
En todellakaan syö mitä tahansa.

Meillä ei esimerkiksi ole ollut keitettyä perunaa kertaakaan 9 vuotisen yhdessäasumisen aikana, vaan perunamuussia, perunaröstiä, uuniperunoita tms.

Ja tosiaan kaikki sillit ja muut kuvotukset ei ole ihmisten ruokaa. en ymmärrä, miksi edes tehdä ruokaa, jos se ei ole hyvää.
 
Mulla ärsyttää lähinnä se,että aikuiset ihmiset voi olla niin nirsoja!! :/ En mä ainakaan voinut lapsena päättää mitä syön tai mitä en!kaikkea oli pakko syödä jos meinas pysyä hengissä!!Joten kaikkia olen tottunut syömään.
 

Yhteistyössä