GALLUP: Asia jota kaipaat ajalta ennen lapsia?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
spontaanius. voit extempore päättää että hyppäänpä junaan ja lähden helsinkiin kavereille josta päätetäänkin hypätä laivaan ja lähtee tallinnaan eikä mitään kiirettä kotiin :xmas:
muuta en oiekastaan kaipaa :) olit aina vapaa menemään miten tahdoit, vaikka keskellä yötä lenkille jos siltä tuntui :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Toi nukkuminen justiinsa. Että sais edes joskus nukkua pitkään. Nykyään kun herätys tapahtuu aina viimeistään klo 7... :eek:
Mä olen onneksi aamunvirkku luonnostanikin, mutta unien pätkittäisyys raastaa. Pari vuotta nyt heräillyt usean kerran yössä.
 
Et sai käydä paskalla (anteeks) rauhassa. Mulla on tosi vikkelä suolen toiminta (anteeks taas) ja NIIN ärsyttää kun muksut on AINA oven takana kytiksellä. "Äiti, mitä sinä teet siellä"jankutusta.. :kieh:
Ja joo, se nukkuminenkin on tosi jees.
 
firequeen
ei pysty sanomaan vain yhtä asiaa ! se, kun sai nukkua pitkään. se, kun sai katsottua leffan ja ahmittua popcornia ja jäätelöä mahan täyteen. se, kun saattoi hetken mielijohteesta lähteä miehen kanssa parille lähikapakkaan...
 
Mä kaipaan sitä et sai ostaa vain ja ainoastaan itselle kaupasta jotain :snotty:
Nyt ku mä meen ostoksille ja vaikka menen ostamaan itselle jotain niin huomaan kotona et lapsille tuli sitä ja tätä ja tota...Pihinä mä jäin sitte ite ilman :headwall: Tai sitte on huono omatunto jos törsää vaan itteensä...
 
Benji
*Nukkuminen silloin kun on väsynyt, ei yöheräämisiä ja päiväunet jos nukuttaa....

*Vapaus, voi mennä vaikka lähikauppaan ilman monen minuutin vaatteiden pukemista yms. voi hakea roskaruokaa jos tekee mieli, voi mennä kävelylle metsään jos huvittaa...LÄHTEMISEN VAPAUS!!
 
Mama the strange
Oma rauha. Sai keskittyä omiin juttuihin.

Vapaus mennä ja tulla miten huvittaa. Ennenvanhaan mulla kulki aina hammasharja käsilaukussa mukana, koska ikinä ei voinut tietää minne retket kuljettivat :) Saattoi mennä viikkokin ennenkuin menin kotiin... HUOH... Those were the days :)
 
Susse
-rauhassa sairastaminen
-en nauti, kun lapset ovat kipeänä-->kauhea huoli. eli huolettomuutta
-rahaa jäi enemmän omiin vaatteisiin, meikkeihin, huvituksiin jne... nyt ne menee lapsiin
 

Yhteistyössä