Gallup: Minkä ikäisenä joitte kännit ekan kerran?

  • Viestiketjun aloittaja mimmi
  • Ensimmäinen viesti
14v, kaverin siskon hommaamat siiderit, paikkana legendaarinen kaivopuisto :D ihan ekat kännit oli suht pienet ja rauhalliset. tokalla kerralla sitten menikin jo salmarit kurkusta alas ja kaivopuistossa sekoiltiinkin sitten joka hiton viikonloppu sato tai paistoi. voi elämä... :D
 
...
Seiskalla 13v parhaan ystävän ja muiden kavereiden kanssa pussikaljaa puistossa ja sitten koulun diskoon. Hauskaa oli ja siitä sitten tulikin uusi harrastus.. Muutaman vuoden päästä vaihtui diskot baareihin ja festareihin ja sitten taas yökerhoihin ja matkoihin. Että sitä lajia on kyllä tullut harrastettua :/ No eipä nyt 30v tarvi enää haikailla, kun ekaa lasta odotan..
 
Vieras
Taisipa olla 18-vuotiaana, meidän tupareissa.
Sen jälkeen parin kuukauden päästä laivalla toiset kunnon kännit. Eikä kummallakaan kerralla ollut mitään krapulaa :eek:

Sittemmin en ole juonut kännejä, kaks vuotta sitten muutaman siiderin.
En tiedä miks, mutta mua ei vaan yhtään kiinnosta toi juominen eikä kyllä tarttekaan :D

Niin ja ikää mulla on 22, kaksi lasta.
 
Miä vaan
Olin 19-vuotias - ja ekoissa opiskelijabileissähän sitä tuli otettua. Kotona asuessa oli niin tiukka kuri, etten päässyt oikein mihinkään - en meinannut päästä edes ylppäribileisiin! :O
 
14-vuotiaana koulun kevätjuhlapäivänä juotiin paikallisella leikkikentällä luokkakaverin kanssa valkoviinipullo puoliksi.

En muista, että olisin käyttäytynyt omituisesti tai että mitään hassua olisi tapahtunut. Kaveri sen sijaan sai "itkukännit" ja istui puskassa nyyhkyttämässä. Häntä sitten lohduttelin siinä. :D
 
kuuli
18 vuotiaana ja olen onnellinen etten yhtään aiemmin. On sitä nytkin joutanut rymyämään. Tai siis ennen kuin nuo lapset synty. Enää ei kiinnosta, humaltua voi kerran kaks vuodessa, ihan maksimissaan. Ja silloinkin vaan jos on sopivat juhlat tms.
 
..
Muistaakseni 14 tai 15-vuotiaana. Kavereiden kanssa jossain pusikossa green limeä...yök. Juotiin pullo kolmeen osaan. No en ollut missään tolkuttomassa humalassa, ei muistaakseni tullut edes krapulaa. Olin silloin eka kerroilla aika varovainen juoman määrän suhteen. Hauskaa oli..
 
25- v ekat kännit, eikä nekään olleet KUNNON kännit, seurauksena vain mukava pieni huppeli.

Ensimmäisen kerran alkoholia maistelin 14-v kun isä mökillä juhannuksena antoi mulle ja 13-v siskolle kaljapullot, vaikkei yhtään oltu pyydelty ja oltiin kummatkin kilttejä tyttöjä eikä alkon perään. Pahaa oli. En juonut kaikkea. Omalle lapselle en antaisi tällä kokemuksella.
 
g
16-vuotiaana poikaystäväni kanssa mentiin yhtiin bileisiin. Nolasin itseni huutamalla ja tappelemalla. :ashamed: Sen jälkeen join harvoin joitakin kertoja.. En ikinä oikein oo tykänny olla humalassa. Testailinkin sitten muita aineita, mut ei nekää oikeen iskeny.. Nyt oon täysin raitis.
 

Yhteistyössä