Gallup: Oletko nähnyt näitä eläimiä luonnossa?

  • Viestiketjun aloittaja "utelija"
  • Ensimmäinen viesti
"maalainen"
- hirven? Monen monta kertaa, ihan kotona ikkunastakin katseltu.

- suden? En. (eläintarhassa kyllä)

- karhun? En. (eläintarhassa kyllä)

- poron? Monta kertaa.

- ketun? Monta monta kertaa, ikkunastakin katsellut ketunpoikien leikkejä, ovat suloisia.

- ilveksen? En. Mutta haluaisin nähdä, jälkiä olen nähnyt ihan 50-200m päässä talosta. (eläintarhassa kyllä)

- supikoiran? Monta.

- käärmeen? n.15 kpl kyitä joka kesä kotipihassa. Ja vaskitsoja (mut se ei ole käärme)

- siilin? Kyllä.
 
"KooKoo"
Oletko nähnyt:

- hirven? Monesti. Kerran meinasin törmätä hirveen polkupyörällä
- suden? En
- karhun? En. Näen kyllä tosi usein unta karhuista
- poron? Pienenä olen todennäköisesti
- ketun? Kyllä. Yksi city-kettu on seuraillut mua useinkin, se on aika ahdistava tunne kun en ole mikään varsinainen eläinystävä...
- ilveksen? En
- supikoiran? En. Epäilen kyllä nähneeni, mutta en voi sanoa varmaksi oliko se supi.
- käärmeen? En
- siilin? Monestikin. Ja yhden siilin yli olen ajanut polkupyörällä vahingossa =(
 
"tii"
kaikki muut paitsi poro karhu ja susi.ilveksen oon nähny meiän maalla olevan kodin lähellä kuolleena,ehkä sekin nyt lasketaan.käärmeitä liikaakin,siilejä vain kaupungissa asuessani.yksi juoksi meille sisällekin ja ne sihisee aika hurjasti kun pelkäävät.nostin sen hanskojen kanssa ulos.

pienenä ajoin melkein hirveä päin (no ehkä 5m väliä) kun tulin kauheella vauhilla pyörällä mutkan takaa syrjäisellä tiellä.sekä hirvi että minä pysähdyttiin hetkeks,sitten se juoksi metsään. se oli oikeestaan aika hieno kokemus :) (ja joku ihmettelee miksei hirvi minut kuullessan lähtenyt tieltä pakoon,en tiedä,se juoksi metsästä samaan aikaan kun minä ajoin tietä pitkin siihen kohtaan.
 
"tii"
[QUOTE="tii";25484321]kaikki muut paitsi poro karhu ja susi.ilveksen oon nähny meiän maalla olevan kodin lähellä kuolleena,ehkä sekin nyt lasketaan.käärmeitä liikaakin,siilejä vain kaupungissa asuessani.yksi juoksi meille sisällekin ja ne sihisee aika hurjasti kun pelkäävät.nostin sen hanskojen kanssa ulos.

pienenä ajoin melkein hirveä päin (no ehkä 5m väliä) kun tulin kauheella vauhilla pyörällä mutkan takaa syrjäisellä tiellä.sekä hirvi että minä pysähdyttiin hetkeks,sitten se juoksi metsään. se oli oikeestaan aika hieno kokemus :) (ja joku ihmettelee miksei hirvi minut kuullessan lähtenyt tieltä pakoon,en tiedä,se juoksi metsästä samaan aikaan kun minä ajoin tietä pitkin siihen kohtaan.[/QUOTE]

hienolla kokemuksella tarkoitin sitä kun hirvi ja minä tuijotimme toisiamme hetken aikaa niin läheltä.
 
"vieras"
[QUOTE="utelija";25483224]Oletko nähnyt:

- hirven?
- suden?
- karhun?
- poron?
- ketun?
- ilveksen?
- supikoiran?
- käärmeen?
- siilin?[/QUOTE]

Hirven, suden, poron, ketun, supikoiran, käärmeen, siiliin KYLLÄ
Karhu tai ilves ei oo vielä kävelly vastaan
 
"Riksu"
[QUOTE="utelija";25483224]Oletko nähnyt:

- hirven?
- suden?
- karhun?
- poron?
- ketun?
- ilveksen?
- supikoiran?
- käärmeen?
- siilin?[/QUOTE]

Hirvi, poro, kettu, supikoira, käärme ja siili nähty!
Ilveksestä en ole ihan varma. Muistan, että lapsuudessa sellainen pyöri ihan pihapiirissä, mutta en muista, näinkö sitä koskaan itse, vai kuulinko juttuja vaan. Suden ja karhun olen nähnyt vain eläintarhassa.
 
"carelia"
-hirven? aika monesti
- suden? kerran
- karhun? en nähnyt, mutta oli muutaman sadan metrin päässä rymyämässä
- poron? montakin
- ketun? nähty
- ilveksen? en oo nähny
- supikoiran? juu
- käärmeen? jos kuolleetkin lasketaan niin jep
- siilin? juu

Sit on nähny mäyrän, oravan, peuran, luultavasti ahman, lumikon, kärpän.

Toiveissa olen, että joskus sen karhun näkis livenä luonnossa (siis ei näitä poseerauskarhuja).
 

Yhteistyössä